Aleksin nk :
Olen huomannut kuinka tuo basisti vähän väliä vilkaisee minua.. Tykkääköhän tuo minusta? Ei. Ei se voi olla niin nopeasti ihastunut. Pidän tuosta. Pitäisikö kertoa se hänelle? Ehkä vähän myöhemmin. Kerään kaiken rohkeuteni ja kysyn "olli, saanks mä sun numeron?" sanoin ja katsoin tätä.
Ollin nk :
Mitä vittua? Kysyikö tuo juuri minun numeroa? "joo tottakai" vastaan tuolle. Anna numeroni hänelle ja hymyilen tuolle. Kello on jo jotain kuusi illalla ja voisi pikkuhiljaa lähteä kotiin. "mä taidan lähtee jo" sanon muille jätkille ja nousen sohvalta. "okei, nähään ylihuomenna" Niko huutaa. Lähden eteiseen ja tunnen katseen takaraivossani. Se on Aleksi, joka katsoo minua vähän surullisesti. Ei varmaan halua minun lähtevän, voi raukkaa. Laitan mustan takin päälleni ja kengät jalkaan. Avaan oven ja vilkutan muille ja lähden. Nousen autoni kyytiin ja laitan radion päälle. Sieltä tulee vain jotain perus paskaa niin kuin aina.Avaan kotini oven ja löhähdän sohvalle. Laitan telkkarin päälle ja katselin lempi sarjaani. Pian jakso loppui ja sammutin telkkarin. Menin keittiöön hakemaan jotain pientä purtavaa. Menen takaisin sohvalle omena suussani ja vedän viltin päälleni. Puhelimeeni on tullut viesti. Se on aleksilta. Muistin juuri että annoin tuolle numeroni. Avaan sen.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏