Aleksin nkIstuin pokkana olohuoneessa. Aiheutin ollille piiiikkuisen ongelman. Hetken päästä tuo sankari tuli kädet puuskassa istumaan syliini. "no moi olli" virnistin tälle. "mä niin kostan tän" tuo sanoi ja katsahti minua. Nyt alko pelottaa. Otin ollin syliini ja laskin tuon mun viereen. Nousin ylös ja hypin keittiöön. Oli muuten hieman vaikea kävellä eilisen yön takia. Öö joo. "olli mä en voi kävellä enää" marisin tuolle. "hups" tuo virnisti. "mä tapan sut" naurahdin ja istuin tuolille. "ai perkeleen helvetin perse" valitin. Kohta tuo perseenmurskaaja käveli keittiöön tyytyväisen näköisenä. "hyvä sun on hymyillä" sanoin tuolle. "kosto elää" tuo sanoi hörpäten vesilasista. Sitten tuo tuli hieromaan niskojani. "treenit tunnin päästä" tuo sanoi ja laittoi päänsä olkapäälleni. Olli lähti kävelemään makuuhuoneeseen pelkissä collareissa. Damn hyvän näköne jätkä mulla.
timeskip tunti
Ollin nk
Lähettiin aleksin kaa studiolle autolla, koska aleksi ei voinu kävellä. Heh, minkäköhän takia. "anteeks sun perseestä" virnistin tuolle. Tuo vain katsahti minua kyllästyneenä. Saavuttiin studion pihaan ja kiersin aleksin puolen ovelle. Otin aleksin syliin ja lähdin kävelemään kohti ovea. Laskin aleksin eteiseen ja potkittiin kengät pois jaloista. Aleksi valitti kävellessään tuolilleen. Nauroin vain kävellen tuon perässä. "olliii ei näin" joonas katsoi mua surullisesti. "mitä sä oot menny tekemään Aleksille" tuo sanoi ja osotti allua. "toihan kävelee ku pingviini" joel nauro. "noh tota tota mitä tähän nyt sanois" sanoin hieroen niskaani. Aleksi näytti siltä että kuolisi kohta tohon penkkiin. "olli tappo mut eilen" aleksi valitti. "tykkäsit kuitenki" niko sanoi virnistäen. Aleksi punastui. cute. "noh mut tehäänkö ne työt niin pääsen kotiin hieroon tota" sanoin ja osoitin aleksi joka näytti kärsivän. Anteeks allu. "olli vähän mä vihaan sua" aleksi sanoi nauraen. "ite halusit" sanoin virnistäen. "noniin tehäänkö ne työt" joonas sanoi ja meni hakemaan kitaransa.
oltiin saatu työt päätökseen ja tungettiin aleksin kans eteiseen. "olli sit vähän rauhallisemmin ens kerralla" niko sanoi nauraen. "katotaan nyt" sanoin virnistäen ja lähdimme ulos. Aleksi käveli vaivalloisesti autolle. "sori" sanoin pahoitellen. Aleksi virnisti.
Saavuttiin kotiin ja aleksi valitti koko matkan kun taas minä nauroin vieressä. Aika pahis. "nyt sä saat korvata tän" aleksi sanoi istuessaan sohvalle. "mitäs mun pitää tehä" sanoin istuessani tuon viereen sohvalle. "saat hieroa mua tunnin" aleksi virnisti. "no sehän passaa" sanoin. Aleksi otti paitansa pois ja meni makaamaan sohvalle. Itse menin hakemaan jotain rasvaa vessasta ja palasin aleksin luokse. Menin aleksin jalkojen päälle hajareisin ja aloin hieromaan tämän selkää. "olli voiksä hieroi mun perseen yläpuolelta" Aleksi sanoi ja laitto silmät kiinni. "tottakai" vastasin ja aloin hieroa. Otin puhelimen käteen ja nappasin kuvan minusta hieromassa aleksia. Laitoin sen ig stooriin ja kirjoitin "Massage🙌🏼🤍". Laitoin puhelimen pöydälle ja jatkoin.
Aleksin nk
Olli hieroi mua. Sen kädet oli niin pehmeät vasten mun selkää. Rakastan tuota miestä. Ovikello soi jossain vaiheessa. Olli nousi ylös päältäni ja meni avaamaan. Jätkät. Voi vittu. "jaa jaa ollin hieronta palvelu" joonas virnisti. "paras hieronta" vastasin. Olli tuli takaisin päälleni ja jatkoi hieromista. "mitäs te täällä" olli kysyi. "ihan kylään tultiin" niko sanoi ja otti islon syliinsä. "miks sä olli hierot allua" joel kysyi. "kuulemma hyvitys sen perseestä" naurahdin. "joo joo" tommi naurahti.
Tunti oli kulunut ja nousin ylös sohvalta. "voi kiitos olli" sanoin ja painoin pusun tuon huulille. "mitä vaan mun allulle" olli sanoi.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏