timeskip studioonAleksin nk
Käppäilimme ollin kanssa käsi kädessä studioon. Saimme hieman outoja katseita pojilta mutta mikäs siinä. "sieltähän ne kyyhkyläisetki tuli" Tommi sanoi. Kävelin työtuolilleni ja olli tuli viereeni lattialle bassonsa kanssa.
timeskip töiden loppuun
Päivä purkissa. Nyt pääsee taas ollin kanssa kotiin. Meidän yhteiseen kotiin<3 "olliii lähetään" marisin tuolle joka jutteli nikon kanssa. "joo joo pikkuallu kohta" tuo vastasi. "no höh mä lähen sit yksin" sanoin ja lähdin kohti eteistä. Pian tunsin kädet ympärilläni. "et mee" olli sanoi suloisesti. "aattelinki ettet viitti päästää mua menee" naurahdin ja katsoin tuota silmiin. "mennään sitte" olli huokaisi hymyillen ja lähdimme autolle. "aleksi tiiäthän sä et mä rakastan sua ihan älyttömän paljo" olli sanoi samalla hymyillen suloisesti. "tiiän. Ja mäki rakastan sua" sanoin ja suutelin tuota.
timeskip iltaan
Olin sohvalla puhelimella ja olli oli suihkussa. En itse jaksnut mennä vaikka olli houkutteli aika paljon. Puhelin kilahti.
PORKON PIANO-OPPILAAT🍆
Tommi😋 : pitäskö lähtee viikonlopuks johonki mökille?
Jori hokka : messis.
Poosu🍆 : mun iskäl on mökki pudiksen lähel.
Jori hokka : naiiiissssssssss
Poosu🍆 : 🐍🐍
Minä : mä ja Olliki tullaan😇
Niko✨ : noni lähtö huomenna 10.00 ei kannata myöhästyä.
Tommi😋 : mä ajan.
Poosu🍆 : of course
Jori hokka : mis olli
Minä : suihkus🚿🚿
Poosu🍆 : miks allu ei menny ollin kaa suihkuun😏
Minä : kröhömm
Laskin puhelimeni ja lähdin makuuhuoneeseen. Suihku meni kiinni ja olli asteli luokseni pyyhe vyötäröllään. "uuuu olli is looking good" sanon ja menen halaamaan tuota. "voi kiitos" olli sanoi ja painoi pusun hiusteni sekaan. "suosittelen kattoo ryhmän viestit että tiiät mis ollaan menossa" sanoin ja vilkaisin ollia. "shelvä" tuo sanoi ja meni vaatekaapille. Tuo otti harmaat collarit. Olli lähti ilman paitaa kohti olohuonetta. Miten joku voi näyttää noin hyvältä. Olli katsoi hetken puhelintaan ja kääntyi sitten katsomaan minua. Hän virnisti. "mitäs nyt" naurahdin. "vai että mökki loma" hän hymyili. "kyllä kyllä" istuin tuon viereen sohvalle. Hetken löhöilyn jälkeen nousin sohvalta kohti keittiötä. Olli läpsäisi mua perseelle. "herra matela mitä sä just teit" sanoin ja katsoin tuota murhaavasti. Olli nosti kätensä ilmaan ja sanoi "myönnän. Sun perse on hyvän näkönen" naurahdin. "oota vaan niin mä kostan tän" sanoin ja jatkoin matkaa keittiöön.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏