Aleksin nkOlin lähtenyt kotiin nukkumaan vaikka olin sitä vastaan. Olli halusi että haen hänet huomenna kotiin sairaalalta ja sitten voisimme hakea ollin tavarat minun tai no meidän kämppään. Kello oli jo 13.48 ja kohta lähden hakemaan ollia. Parasta lähteä ettei tuo inise koko matkaa siitä että olin viisi minuuttia myöhässä. Lähdin kohti autoani ja lähdin ajamaan kohti sairaalaa. Olli seisoi parkkipaikalla ja näytti jäätyvän siihen pisteeseen. "tuutko kyytiin vai käveletkö kotia" virnistin tuolle. "no hehheh tätä menoa sä kävelet kotia." olli sanoi itsevarmasti ja istui pelkääjän paikalle. Matkalla istuimme molemmat hiljaa ja olli rikkoi hiljaisuuden kysymällä "voitaisko hommata joku eläin? Vaikka kissa tai koira" olli kysyi söpöllä ilmeellä. Käänsin pääni kohti häntä ja virnistin. "ihan oikeesti" olli sanoi malttamattomana. "katotaan jospa siellä kotona ois joku kaveri oottamassa" virnistin. Ollin leuka napsahti auki. "siis ootko sä jo hommannu?!" olli huusi innoissaan. "ehkäpä" sanoin ja vinkkasin silmää. "iiiiiiiiiii" olli huusi ja pomppi penkillä siten, että kohta tuo varmaan lentää ikkunasta ulos. "varo vähäsen, haluun saada sut ehjänä kotii" sanoin nauraen. "en malta oottaa" olli hymyili leveästi.
saavuimme kotipihaan ja olli pomppasi penkistä ylös niin että koko auto heilui. Olli juoksi ala ovelle ja odotti minua malttamattomana. "tuu jo" olli huusi innoissaan. Naurahdin. Kävelimme tai no olli juoksi rappuset ylös ja odotti minua oven edessä. "avaa ovi avaa ovi" olli sanoi hätäillen. "entä jos en" sanoin virnistäen. Laitoin kädet taskuuni ja nojasin seinään. "ihan oikeestiiii" olli kiljui. "selvä selvä herra matela" sanoin ja avasin oven. Olli juoksi sisälle ja heitti ulkovaatteensa lattialle. "vähänkö söpöö" olli huusi. Kävelin peremmälle asuntooni ja näin söpöimmän asian ikinä. Olli istui lattialla ja katsoi koiranpentua lumoutuneena kun tämä heilutti häntäänsä. Nojasin seinään ja ihailin noita kahta. Olli nousi ylös ja juoksi halaamaan minua. "kiitos aleksiiiii" olli huusi. "no ole hyvä" sanoin nauraen. "missä vaiheessa sä tän hommasit?" olli kysyi ja katsoi minua suoraan silmiin. "pari päivää sit" hymyilin tuolle. "etkä kertonu mulle mitään" olli sanoi leikki vihaisesti. Olli juoksi takaisin koiran luokse ja otti tuon syliinsä. "vähän te ootte söpöjä" sanoin ja menin ollin viereen. "meidän oma pikku perhe" olli sanoi ja tuon silmäkulmasta tipahti kyynel. Halasin tuota.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏