Aleksin nkOvet aukes ja näin ollin alttarilla. Joel oli vieressäni ja nyt seisoin jo ollia vastapäätä. "oot aika komea" sanoin tuolle. "samat sanat" olli sanoi ja katsoi minua silmiin. Ja tässä vaiheessa pappi tuli luoksemme. "olemme kokoutuneet tänne julistamaan näiden kahden rakastavaisen elämää. Näiden todistajien läsnäollessa, kysyn sinulta olli elias matela tahdotko ottaa tämän aleksi matias kaunisveden aviopuolisoksesi ja rakastaa häntä myötä ja vastoinkäymisissä kunnes kuolema teidät erottaa" pappi sanoi ollille. "tahdon" olli sanoi ja katsoi minua silmiin. Onnellisuuden aalto valtasi kehoni. (tässä vaiheessa se pappi kysyn saman aleksilta mutten jaksa kirjottaa sitä lol) pappi kysyi minulta. "tahdon" sanoin. "voit suudella miestäsi" pappi sanoi minulle. Olli astui askeleen lähemmäs minua ja veti minut suudelmaan. Näin kuinka meidän molemman vanhemmat itki onnesta. Lähdettiin ollin kans käsikädessä pois kirkosta. Molemmilla oli samanlaiset sormukset. Jätkät tuli meidän luo. "ONNEE IHAN VITUSTI" joel huusi. "onnee teille hei" tommi sanoi ja taputti olkapäätäni. "söpö pari" joonas virnisti. "muista olli sit pitää hybää huolta allusta" niko sanoi. "hei en oo niin pieni." sanoin leikisti. "oot sä mun pieni" olli sanoi ja halasi minua.
"hei me muuten järkättiin teille pikku yllätys nii menkää tohon ulos oottaan" joonas sanoi. Katsoin ollia vähän hämmentynyt ilme naamallani ja tuo katsoi minua samalla tavalla. Mentiin ollin kans pihalle ja jätkät tuli perässä. Ooteltiin vähän aikaa ja kulman takaa tuli valkoinen limusiini. "oikeesti" sanoin itku kurkussa ja laitoin käteni suuni eteen. "oikeesti. Ja pitäkää kiva ilta" niko sanoi meille. Olli näytti siltä että alkaa itkeä. Jätkät tuli vielä halaamaan meitä molempia. Limusiini kurvasi eteemme ja autosta nousi mies avaamaan meille oven. "olkaapa hyvä herrat" tuo sanoi ja laittoi oven kiinni. Istuttiin ollin kans takapenkillä ja avattiin ikkuna. Vilkuttettiin vielä jätkille ikkunasta ja lähdettiin ajamaan.
Oltiin ajeltu jo n. Puol tuntia ympäri helsinkiä. "mihin me mennään" olli kysyi kuskilta. "jätkät oli varannu teille jonku sviitin tosta hotellilta" kuski sanoi meille. "osaa ne jätkät olla joskus ihan kivoja" olli sanoi naurahtaen. "no joo" naurahdin.
Saavuttiin hotellin pihaan ja kuski avas meille oven. "kiitos kyydistä" olli kiitti. "olkaa hyvät ja onnea vielä teille" kuski sanoi ja lähti pois. Käveltiin ollin kans hotelliin sisälle ja mentiin info pisteelle. "meille vissiin varattiin joku sviitti jos oikein muistan" olli sanoi tädille. Onneks olli puhuu aina niin nun ei tarvi. Mun oma herrasmies. "joo se on ylin kerros huone 12" nainen sanoi ja antoi avaimen. "kiitos" sanottiin yhtäaikaa ja mentiin huoneellemme. Avattiin ovi ja astuttiin peremmälle. "upea" sain sanotuksi. "mahtava" olli sanoi ja otti takkinsa pois. Nyt tuolla oli vain valkoinen kauluspaita ja juhlahousut. "vähän sä oot hyvän näkönen" sanoin ja lösähdin sohvalle juhla vaatteet päälläni. "sä oot syötävän sulonen" olli sanoi ja kaatui päälleni. Olli matela. Mun aviomies. Tästä tulee rankka ilta.
Nonii poijjat on naimisis❤️ ja arvatkaa paljo vituttaa ku olin kirjottanu tän luvun kokonaan mutten ollu tallentanu sitä😭😭🤦🏼♀️🤦🏼♀️sit piti kirjottaa kokonaan uusiks😭😭😭😭😭😭😭😭😭
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏