16. Aleksi!

114 3 0
                                    


Aleksin nk

Olimme poikien kanssa ollin huoneessa, ja nyt häntä ruvetaan herättelemään. "noniin nyt on ensimmäinen annettu, painakaa nappia jos jotain tapahtuu" hoitaja sanoi ja lähti. Odotimme ja odotimme eikä heräämisen merkkiäkään.

timeskip 2h

Nyt ollia on herätelty 3 kertaa eikä vieläkään mitään. Voi ei. Otin ollin kädestä kiinni. "olli, jos sä kuulet mua niin purista mun kättä" odotin ja olli puristi kättäni vähäsen. "jätkät!!" huusin. "heräskö se?!" joonas huusi. "olli puristi mun kättä" huusin innoissani. Hoitaja asteli huoneeseen. "onko olli herännyt" hän kysyi leppoisasti. "se puristi mun kättä" vastasin. "noniin eli olli on hereillä. Olli pystytkö avaamaan silmiä?" hoitaja kysyi ja olli availi silmiään. "Aleksi!" olli huusi ja syöksyi halaamaan minua. "vihdoinki oot hereillä" hymyilin. "noniin taidan olla" olli naurahti. "miks oon täällä" olli kysyi ja katsahti hoitajaa. "sua puukotettiin alaselkään, mutta haava on tikattu ja kaikki kunnossa." hoitaja sanoi. "jes" vastasin ja hymyilin ollille. "koska mä pääsen pois" olli kysyi. "näyttää siltä että jo huomenna" hoitaja sanoi ja lähti pois huoneesta. "vittu jes!!" olli huusi innoissaan. "olli.." kysyin vakavana. "noh" olli vastasi. "haluisiks sä muuttaa mun kaa yhteen" kysyin epäröiden. "miks ees kysyt? Totta vitussa mä haluan!!" olli vastasi ja suuteli minua. "joo tota me jätetään teiät etten saa mitään traumoja.." joonas vastasi outo virne naamallaan. Minä ja olli. Ikuisesti yhdessä.

olli ja alluWhere stories live. Discover now