الفصل الثامن عشر

2.9K 82 0
                                    

صلوا علي من جلس علي ركبتيه يواسي طفل مات عصفورة 🌷❤

     بسم الله الرحمن الرحيم
                       

بمكان آخر كانت تقف تلك المجهولة مع المحامي وبعض رجال الشرطة وهم يسمعون ويسجلون كل شيء يحدث في الداخل لتقول المجهولة بغل :يلا خلاص النهاية قربت هانت يا لبيب الكلب دقيق بس واوعدك انك تعفن في السجون للأبد وده وعد مني .

لنذهب لشهد ولطفي ليقول لها بعدما استقام :انا دلوقتي بديكي فرصة انك نحمي نفسك من كلام الناس لان محدش هيرضي يتجوز وحدة زيك انا بديكي فرصة يا شهد استغليها صح مين ممكن يتجوز مغتصبة مين ممكن يتجوز ويقبل بوحده لمسها غيره وباوسخ طريقة كمان .

نظرت له ببرود وسخرية وهي تتقدم وتجلس وتضع قدم فوق الاخر وهي تنظر له لينظر لها بدهشة واستغراب من اين لها بذلك البرود واللامبالاة ليفيق من شرودة علي قولها وهي تقول :هو انت متعرفش يا عمو طيفة انا مخطوبة وهتجوز قريب جداا كمان .

اشتعلت عيونة بالغضب ونيران الغيرة بها وهو يتخيلها ملك لأحد غيرة أن يحظي غيرة بجمالها وانوثتها تلك أن يلمسها كمان لمسها هو ويفعل بها ما فعله هو ليقول بغضب :مييييين مين ده مين ده اللي فكر مجرد تفكير يقربلك وبسخرية انتي ناويه تفضحي نفسك بنفسك يا شوشو ولا ايه ..

ببرود قالت : اه قصدك علي حكاية انك اغتصبتني مش كده ما انا قولتله كل حاجه وهو وافق وقالي انه هو مس هيحاسبني علي حاجه حصلت غصب عني بسببك .

قال لها بغضب :كداببببه اسبتي اني انا اللي اغتصبتك يا شهد محدش هيصدقك أبدا انا يوميها سفرت بعد ما دمرتك وغبت يومين كاملين وبدل الشاهد عشرة وأولهم عمتك وحرمي الماصون .... قال آخر كلامه بسخرية شديدة نظرت له ببرود وقالت بعد فترة :انا قولتله وخلاص وهو طلع راجل وفضل متمسك بيا بس انا عايزة اسئلك سوال مهم واعتبره آخر حاجه هكلمك فيها .

نظر لها ببرود وقال :قولي يا شهدي اما بسمعك وهفضل اسمعك ...

لم تعقب علي حديثه وقالت :ازاي جالك قلب تغتصب بنت في سن بنتك وأمانة عندك ازاي جالك قلب تعمل كده في طفلة لسه بريئه وموعيتش علي حاجه ازاي قدرت تعمل كده ازاي بس جاوبني ...

نظر لها وقال بنظرات شهوة ورغبة :كنتي زي القمر كنتي جامدة جدا جسمك وشكلك وقتها مكنوش يليقوة علي طفلة كان لازم تكوني حاجة غير طفلة وانا عطيتك اللقب ده قولا وفعلا وملكتك وكنت اول راجل يلمسك واوعدك اني الاخير مهو مش بعد ما ربيتك وكبرتك اسيبك تروحي لحد غيري واسيبك كده من غير ما ادوق حلاوتك وجمالك ده ...
ولهنا وانتهي تحملها لكلماتة الحقيرة انقضت عليه تكيل له اللكمات والضرب في نفس هجوم قوات الشرطة بعد كسرهم للباب ليسرعوا ويحاولوا أن يسحبوه من يدها لكنها لم تفلته وهي مغيبه عن الواقع وتقوم بضربة بطريقة تدل علي موتة لا محال لتسرع لها المجهولة وتسحبها من فوقة وتقول :كفاية يا شهد سبيه كده هتموتية والموت رحمة ليه مش لازم يطولها سبيه يلااااا ....
واخيرا عادت لوعيها واستطاعوا أن يسحبوه من تحت يدها وهو بين اليقظة والاغماء ووجهة مغطا بالدماء ولا يستطيع أن يتحدث ولا يفهم شي كل ما يلاحظة انه لا مفر الان قد وقع وانتهي الأمر .... لتركله شهد بقدمه وتقول بغضب :الكلب ده الوسخ ده عايزة اسمع الحكم عليه قريب فااااهم ...

المحامي عامر :تمام يا آنسة شهد احنا كده خلاص خدنا اعترافه وانتهي الأمر كده اقل حاجة هيخدها إعدام ولو رافوا بحاله يبقي علي الاقل 35 سنة سجن ..

لياخذوا ذلك الذي اغمي عليه ويغادروا الي قسم الشرطة وتتبعهم نظرات شهد بانتصار وحرقة وهي تقول :كده خلاص انتهينا بس فاضل علي الحلو تكه .....

لتنظر لها ويبتسموا بشر كبير

End Flash back.

لتفيق شهد من شرودها وهي تبتسم بانتصار ويرن هاتفها لتنظر له بخبث وتقوم بالرد ليقول المحامي لها :بكره جلسته وهيكون فيها الحكم الاخير وتبقي خلصتي منه وللابد ....

لتبتسم شهد بنصر وبرود وتقول :تمام اشوفك بكرة يا متر سلام ...
لتغلق الخط وتقوم بالاتصال بأحد وتقول بشر :اسمع اللي هقوله وتنفذ بدون غلط واحد مفهوم ......


استووووووووووووووووووووب

يلا توقعاتكم ايه؟؟
شهد هتعمل ايه؟؟
وكلمت مين ومين المجهولة اللي معاها دي ؟؟؟

يلا اتفاعلوا ⭐⭐⭐🌟

هوس العهد (مكتملة)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن