بسم الله الرحمن الرحيم
صلوا علي خير الخلق أجمعين ❤************
بمقر المخابرات المصريةبمكتب رئيس المخابرات كان الجميع يقف بصدمة وعدم تصديق ليقول الظابط المدعوة عصام العريان بصدمة .
- ازاي ازاي عرف اسمي .
أنفجر رئيس المخابرات ضاحكا وهو يقول .
- انت اكيد مجنون عشان تسال سوال زي ده يا حضرة الظابط ده فريق الجحيم جحيم المخابرات المصرية يعني اقوي فرقها بل اقوي الغرف علي مستوي العالم محدش يعرف أسمائهم ولا أشكالهم اجناسهم غير القائد بتاعهم و الوزير غير كده محدش تاني يعرفهم يعتبره مجهولين للكل ومفيش مهمة مسكوها غير وينهوها علي اعلي مستوي دون اخطاء ووقع الاختيار عليهم عشان المهمه دي مهمة جدا للبلد وفيها دمار انتي كتير تفتكر بقي مش هيعرفوا اسمك انت يا حضرة الظابط عصام مستحيل .
اللواء عبدالله الألفي والد غيث بصدمة .
- بس ازاي داخلوا يا فندم ومحدش حس بيهم ابدا .
- فريق الجحيم ميصعبش عليه حاجة ابدا دول ممكن يكونوا هنا من اول الاجتماع ومحسناش بيهم اصلا ودخلوا منين فدخلوا من الشباك .
اللواء سراج بصدمة .
- ازاي .
الرئيس بانزعاج.
- جرا اية يا حضرات دول ظباط مخابرات يعني معروف عنهم الخفة والمهارة عيب اوي لما تسألوا سوال زي ده وفي حق فريق الجحيم كمان دلوقتي اتفضلوا شوفوا شغلكوا لحد ما توصل المعلومات مفيش معلومات عن الضابط اللي هناك يا سعد .
اللواء سعد المنشاوي - لا لسه يل فندم مفيش اي اتصال منه لحد دلوقتي .
- طيب تقدروا تتفضلوا دلوقتي .
الجميع - تمام يا فندم .
غادر الجميع المكتب ومازالت الصدمة تحتلهم لكن وهم يعلموا ان ما حدث ما هوا الا البداية فقط لذلك الفريق الجحيمي والذي لا يستهان به .
************
بمكتب فريق الجحيم .(قبل بس عايزة أوضح حاجة فريق الجحيم هيظهر بس لغاية نهاية المهمة بتاعتهم بس ومش هيظهروا تاني لان ليهم رواية خاصة بيهم تمام يعني ظهرهم مش هيبقي علي طول زي البركان والكينج والفهد لا تمام واللي بيسال ايه اللي سبب ظهرهم هم ليهم روايات خاصة بيهم هتعرفوها لم اظهر شخصياتهم والرابط اللي بينهم هتفهموه وقتها تمام اسفة طولت عليكم ).
أنت تقرأ
هوس العهد (مكتملة)
Romanceهي. قوية وشجاعة وجريئة يهابها الجميع كهيبه والدتها الراحلة أقسمت ع الإنتقام تحلم به من سنوات ولم تراه أصبحت رسماته معها دائما وهي حتي لم تعرف انه موجود اصبح ملازم لحياتها باحلامها لم تراه بالواقع ولكن تراه هل ستراه يوما ام هو فقط وهم لا وجود له الا...