Ulu Ejder; Dean

137 42 0
                                    

Ezra:
"Ne zaman gözlerimi açabileceğim, Lordum?"

Drake:
"birazdan. Gideceğimiz yere varmak üzereyiz.

Ezra:
"Tamam"

Drake, Ezra'ya anlattıklarından sonra onu bir yere götüreceğini söylemiş, ardından Ezra'nın gözlerine aynı 13 yıl önceki gibi perde inmişti. Aynı 13 yıl önceki gibi, vücudu felç geçirmişti. Tek fark, neler olduğunu biliyordu artık.

Vardıklarında, Ezra'nın gözündeki perde aralandı, vücudunu hareket ettirmeye başladı. Gördüğü ilk şey, bir şato oldu. Gök yüzünde baktı. Güneşler doğmuştu. Hala aynı gezegende olduklarını fark etti. Ama bu yapıyı daha önce görmemişti?

"Burası neresi Lordum?"

"Burası 8 ejderhanın kalesi."

"8 büyük ejderha. Onların hikalerini dinlemiştim. Ejderhalar 2 gruba ayrılıyorlar. Element ve kader... Element ejderhaları; hava, su, toprak ve ateş. Kader ejderhaları ise; intikam, koruyucu, iyilik ve büyücü ejderjhaları"

"Doğru. Birazdan onlar ile tanışacaksın."

Usulca kaleye girdiler. Onları 7 kişi karşıladı. Drake ile birlikte 8 ejderha. Sizlere ejderhaları tanıtmak isterim.

İyilik ejderhası omzuna kadar gelen kısa, bir tutamı ile iki yandan yaptığı topuzu ile, simli ve pembe saçlı, adeta ben saf iyiliğim diyen bir ejderha idi. Zümrüt yeşili gözlerine bakıp da dalıp gitmek çok olasıydı. Konuşması ve aksanı da adeta ninni gibiydi. İnsan halkının öldürdüğü ilk ejderha idi iyilik ejderhası. O, insanlara yardım eden, sevgi dolu bir ejder iken, insanların egosu ve kibri tavan yapmış vaziyetteydi. Nefislerine yenik düştüler ve bir süikast ile iyiliği öldürdüler.

Koruyuca ejderha beline kadar uzanan kestane rengi saçlarıyla, önüne gelmesin diye taktığı düz, siyah bandana sının açığa çıkarttığı okyanus mavisi gözleri ile tam bir anne edası veriyordu.

Siyah saçları ve büyücü şapkası takan Büyücü ejderhadır. Mavi gözleri ve kireç beyazı teni ile en yaşlı ejderhadır. En eski rivayetlere göre büyücü ejderha, bütün ejderhaların atasıdır ve gücünü seçtiği 7 kişiye paylaştırmıştır. Büyücü ejderha görkemin, bilgeliğin, asaletin ve kudretin sembolüdür. Her şey bir yana ejderhaların en büyüğü olduğu için herkes ona saygı ve minnet duyar.

Ateş ejderi kahveye çalan turuncumsu saçları ve alev gibi parlayan bal rengi gmzleriyle element ejderhalarının en fevrisi idiSiniri en küçük bir hareketlilikte tavan yapar, dağı taşı eritirdi adeta.

Küt kahverengi saçlı, orman misali yeşil gözleriyle ile Peri güzelliğindeki ejderha, Toprak ejderhası idi. Doğa ile ilgili şeyleri gözetir, ormanlara hükmederdi.

Kan kırmızısı gözleri ile Vücudunun tamamını kaplayan Demir zırhın içindeki ejderhanın kim olduğunu biliyorsunuz. İNTİKAM EJDERHASI  Drake. O bir haksızlık meydana geldiğinde mağdur tarafın yanına gider ve intikamını alması için yardım ederdi. Bu onun en uzun yaşamış ejderha olmasını sağladı. Ama tüm ejderhalar gibi, o da ölümü tatmıştı.

____________________________________________________________________________________________

Drake konuşmaya başladı.

"Ulu ejderha Dean! Sana halefimi getirdim."

Drake konuşmasını bitirdiğinde en yaşlıları olan büyücü ejderha ortaya çıktı. Ak sakallı bir ihtiyar olan Dean, kız ile konuştu.

"Ey insanoğlu! Burada ne aradığını biliyor musun?"

Ezra, dizi üstüne çöktü ve elini kalbine bastırarak konuşmaya başladı.

"Ben, ulu ejder Dean ve diğer 7 ejderha'nın halefiyim."

Yoldayken Drake, söylemesi gereken şeyleri sıkı sıkı tembihlemişti. En küçük yanlışında, Dean ondan vaz geçebilirdi.

"Ne yapman gerektiğini biliyor musun insan?"

Ne yapacaktı? Drake ona sadece intikamdan bahsetmişti. Eğer sadece bir intikam ise yapacağı şey, kılıcını çekip O'nun boğazını kesmekti. Bu işte bir şey vardı ve Ezra ne diyeceğini bilmiyordu. Sessizliğini korurken, Ulu ejderha konuştu.

" bin yıl önce, dünya ejderhaların kontrolü altında idi. Ejderhalar insanların hükümdarı olan zamanlarda, herşey iyi giderdi. Ama insanlar, şeytan'ın sesine kulak vermeye başladı. Halk isyana kalkmaya, sokaklar cehenneme dönmeye başladı ve ilk Ejderha efendisi öldürüldü. Bunun üzerine insanlık kendi efendilerini teker teker öldürmeye başladı. Bunun üzerine, ejderha efendileri'nin ruhları, Xperias gezegenine, yani şu anda topraklarında bulunduğun gezegene mühürlendi. Senin görevin insan, ejderha efendikeri'nin ruhlarını bu gezegene bağlayan mührü çözmendir"

Ezra şaşırmıştı. Annesinin ve kitapların ona anlattığı hikaye böyle değildi çünkü. Kitaplara göre, ehderhalar bencildi ve insanlara zulmederdi. Bir çok insanın ölümüne sebep vermişti ve bu nedenle de acı şekilde ölmüşlerdi. Ama ejderhalar bunun aksini savunuyordu.

Belki de yanlış hatırlıyordu?

Belki de ejderhalar yalan söylüyor, onun beynini yıkamaya çalışıyordu?

Belki de doğru söylüyorlardı?

Nereden bilecekti?

Selam sevgili okurum. :) uzun bir aradan sonra sizlerleyim. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım. Fazlasıyla heyecanlıyım. Bir sonraki bölümde ne olacağını da çok merak ediyorum açıkçası. Bölümü oylayıp bana destek olmanızı çok isterim :) bu sayede motivasyon ve yazma isteği elde ediyorum ve daha iyi bir yazı elde etme durumum oluyor. neyse fazla uzattım. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Günaydın, tünaydın ve iyi akşamlar. 🤍🤍

                          (şato, temsili)

Piece Of Memories Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin