"lahh?! Aku dah gila ke? "kata Evie. Tapi memang betul Ariana tak salah. Dah tu apahal aku lari?! Ishhhh! Bodohnya... Buat malu je!
"who are you talking to? "tanya Adrian dari belakang. Justin di sebelahnya.
"ishh! Sibuk je! "kata Evie. Orang nak cakap dengan angin pun sibuk! Hishshshs!!!
"do you like it? My present? "tanya Adrian sambil tertawa sinis.
"Sofea? Huh.. I just want her finished her game if she can, "kata Evie. Lah! Matlamat dia dah jelas! Bunuh aku secara senyap! Hahhahha! Last ii family aku di bodohkan! Sebab? Tiada siapa yang tahu serangan dari orang dalam!!
"kau yang buat dia tahu pasal Sofea, "kata Justin. Yang Adrian maksudkan lain. Tapi Evie pun betul! Memang Sofea di hantar oleh kami!
"kau yang bodoh. Tak nampak ke soalan dia perangkap? Sekarang dah terang lagi bersuluh dia tahu kita yang hantar Sofea. Bodoh, "kata Adrian. Tak ada otak!! Otak udang!!! Otak sempit!!!!
"diamlah! Dua ii bodoh, "kata Evie. Bodoh tak sedar diri! Hahhahhah!!!
"awal ii dia dah tahu! Hishh! Dah tak best dah! "kata Adrian. Kakinya dihentak hentak.
"huh! Bodohnya abang kau. Tapi aku tak rasa ni idea dia. Mesti idea kau! Hahhahhhah!! "kata Evie bersama tawaan.
"tak payah lah gelak!! Malu lah aku! "kata Adrian.
"kau ingat dia kawan kita ke babi? Kau dah kenapa friendly sangat?! "kata Justin. Kepala Adrian di ketuk kuat lalu dia berlari.
"ishh! Careful! He send us here! "kata Adrian lalu mengejar Justin dari belakang.
"hahhah! Bodoh, "kata Evie.
"huh?! Evie? Kau sesat lagi ke? "kata Nixon. Ingat aku tak? Pengawas baju biru tu?! Heheheh! Aku dah habis sekolah!
"Huahh!! Lama tak jumpa!! "kata Evie. Berapa lama? Tak ingat lah! "mana Dustin? "tanya Evie. Biasanya asyik berdua!
"hah! Tu lah Dustin dia ada dekat wad, "kata Nixon.
"huhh?! Kenapa? "tanya Evie. Kalau dia dekat wad kenapa kau tak ada sekali? Biasanya ada je kembar yang kalau seorang sakit dua ii sakit!
"dia tak sihat, kau nak tengok dia ke? "kata Nixon.
"jomlah! "kata Evie. Bosan! Tak tahu nak pergi mana lagi.... Sedih!
"kau? Kenapa dekat sini? "tanya Nixon.
"ada budak alergi. Nasib tak mati, "kata Evie. Aku nak gelak tapi tak lawak.
"siapa?? Ariana ke?! "tanya Nixon. Lahh!! Risau!! Risau!!!
"hish! Bukan lah. Kalau Aria yang sakit dah lama aku tak merayau sampai sini. Haziq yang sakit, "kata Evie. Jauh sangat aku merayau ni! Aku dekat mana?!!
"ouhhh! "kata Nixon. Lega! Mereka melangkah kaki ke bilik wad Dustin.
"nanti dia terkejut macam mana? "tanya Evie. Mampus terus nanti macam mana? Lama sangat ni tak jumpa!
"biarlah, "kata Nixon sambil tertawa. Terkejut sikit je kot? Hahahahhh!
"kau masuk dulu, "kata Evie.
"kau lah, "kata Nixon.
"kau lah, "kata Evie.
"kau, "kata Nixon.
"kau, "kata Evie.
"fine, "kata Nixon. Mengalah je lah ya. Sampai esok macam ni kalau tak mengalah. Tombol pintu digapai. Dia membuka pintu itu dan masuk kedalam. Evie mengekori dari belakang.
YOU ARE READING
The Mafia's Queen
ActionThe Second Mafia's Series: The Mafia's Queen ••••• "now, "kata Evie. Mereka semua melangkah ke arah kereta masing ii. Pintu kereta Ferrari berwarna hitam miliknya di buka. By the way!!! I already had my license!! °°°°° ••••• "Evie suruh berpecah...