"nanny....kenapa semua orang yang abang sayang tinggalkan abang? "tanya Micheal. Dia memandang tepat ke mata Puan Rina. Malvyn di sebelah juga menunggu jawapan dari Puan Rina.
"if you pick a flower which one did you choose? "tanya Puan Rina.
"the beautiful one! "
"roses! Red Roses! "kata Malvyn.
"so? "kata Puan Rina.
"so? "kata mereka yang tidak mengerti.
"sebab mereka terlalu berharga, mereka patut berada di tempat yang tak semua orang boleh pergi lagi, "kata Puan Rina.
Mereka memandang sesama sendiri. "tak apalah nanny. Bila saya dah besar nanti baru saya fahamkan, "kata Micheal sambil tersengih.
"Micheal dengan Malvyn janganlah sedih ii. Kan nanny ada, ramai lagi yang sayangkan kamu berdua, "kata Puan Rina.
"kitorang tahu, tapi tak sama. Evie special!! "kata Malvyn.
"untungnya Evie, "kata Puan Rina.
"nanny, jom balik. Kesian papa dalam kereta sorang ii, "kata Micheal.
Hampir tidak pelik. Levi hanya menghantar, memandang mereka dari jauh sahaja. Setiap kali ke sana mesti dia tidak melangkah keluar dari kereta.
"jom, "kata Puan Rina. Tangan kembar dipegang. Mereka berjalan ke arah kereta Tesla yang menunggu mereka.
Pintu kereta menaik ke atas. Micheal dan Malvyn masuk ke dalam kereta. Setelah memastikan mereka masuk, Puan Rina juga masuk ke dalam.
"nak aiskrim tak? "tanya Levi.
Mereka memandang sesama sendiri. "nak! "jawab mereka serentak.
"mama? "tanya Levi.
"tak nak lah. Hantar mama pergi syarikat dulu ya, "kata Puan Rina.
"okay, "kata Levi.
°°°°°
"papa..kenapa adik rasa nak nangis tiba ii? "tanya Malvyn."hah? Nak nangis? "tanya Levi. Dahinya berkerut. "kenapa nak nangis? Tak suka ke aiskrim tu? Nak beli lain? "tanya Levi. Tiba ii panik.
"adik nak nangis je! Boleh tak, "tanya Malvyn.
"nak nangis sikit ke banyak? "tanya Levi.
"nak banyak ii! Huahhh! Kenapa adik tiba ii nak nangis?! "kata Malvyn.
"janganlah nangis! Nanti abang pun terikut nangis, "kata Micheal. Matanya mengeluarkan air jernih. Sama seperti Malvyn.
"boleh tahan nangis kejap? Nanti sampai rumah baru nangis. Boleh? "tanya Levi. Apa ke bangang sangat aku ni? Macam suruh budak tu tahan kencing! Hishh!
"nangis sikit dululah. Tak boleh tahan, "kata Mereka berdua. Pasrah... Kalau seorang nangis, dua ii kena nangis...
"sikit ii je tau, "kata Levi. Kenapa aku jadi bodoh ni? Kesian diorang terikut! Huahh! Aku pula yang rasa nak nangis!
"otay, "kata mereka berdua. Pelat terus...
Levi menahan tawa. Comel sungguh anak buahnya... Hehhheh! Levi tersenyum nipis. Kalau gelak ni mesti kena gigit dekat pipi! Hahhahah! Senyuman di bibir mati. Dia fokus memandu.
"Evie... I missed Evie... "kata Malvyn perlahan. Kenapa tinggalkan kitorang?
Micheal memandang ke sebelah. Dia menghapuskan air mata Malvyn. Cara sama yang dilakukan oleh Evie dahulu. "she's going to upset if she's here. Shut up, "kata Micheal.
YOU ARE READING
The Mafia's Queen
ActionThe Second Mafia's Series: The Mafia's Queen ••••• "now, "kata Evie. Mereka semua melangkah ke arah kereta masing ii. Pintu kereta Ferrari berwarna hitam miliknya di buka. By the way!!! I already had my license!! °°°°° ••••• "Evie suruh berpecah...