Bang!!!
"hahhahahh!! "dia tertawa kuat melihat Evie dihadapannya sengsara menahan rasa sakit. Tadi peluru riffle, sekarang pistol, nanti? Hahahhaha!!!
"aku akan tamatkan riwayat kau sama macam Nur Sofea Alyana dan Nur Farisha Louise, "kata Eduard dengan sengihan sinis.
Mata Evie membuntang. Apa kena mengena kematian arwah Farisha dengan dia?!! Apa yang dia dah buat?!! Apa jadi?!! Kawan aku......
"aku tak ada lah melebih sangat, kalau tak, kembar tu tak akan lahir pun, "kata Eduard.
"apa yang kau buat?! "
"dia jatuh dalam bilik air kan? Apa yang aku buat? " Eduard tersenyum. Baik kan aku? Masih bertimbang rasa.
"kenapa mesti keluarga Louise? "
"harta? Nahh uhhh... I got many. What am I really want? Hmm.. I don't know, "kata Eduard.
"huhh... Kau sendiri tak pasti apa yang kau nak, "kata Evie. Sia ii. Semua benda yang dia lakukan sia ii. Cukup hanya satu sebab untuk dia nyatakan supaya semua yang dia buat tak sia ii.
"diam! " Evie ditendang dengan kuat pada bahagian yang ditembak.
Giginya diketap rapat. Terasa peluru itu semakin ke dalam. Mulutnya menggeluarkan cecair merah.
"Evie!! "tangannya dipegang kuat oleh orang bawahan Eduard. Sakit!!!
"jangan cuba fikir untuk buat!! "kata Evie. Diorang cuba untuk campak Ariana dari atas bangunan ni!! Tak guna!!!!!
"kalau dah sakit tu! Mati je lah! Tak payah nak tahan ii lagi!!! "dengan kuat dia memberikan tendangan.
"Evie tahan! Sikit je lagi! "kata Ariana. Semuanya akan berakhir. Sikit je lagi. Sikit je lagi.... Tahan!!! "diorang akan datang! Diorang akan selamatkan kita! "kata Ariana.
Pangg!!!
Sebuah tamparan kuat mendarat di pipinya. Cukup untuk membuatkan bibirnya pecah dan berdarah.
Bang!
Manusia itu mati.
"no one can hurt her as long as I lived, "sapu tangan diberi pada Ariana.
"Evie!! "
"dekat, aku tembak dia, "kata Eduard dengan senyuman. Pistolnya telah pun dihala pada kepala Evie.
Tang!!!
Mike memukul kepala Eduard kuat menggunakan kayu besbol. Lelaki itu hilang kesedaran. Mata ii memandang ke arah Mike yang tersenyum bangga.
"Evie, sorry I'm late, "kata Zafril. Evie diperiksa. "we have take her in right now! "kata Zafril. Bodoh punnya jantan. Macam sial je seksa perempuan.
Zafril menarik Levi. "bawa dia cepat! Salah kau lah ni tolak aku semalam! Main kejar ii! Luka kaki aku! "kata Zafril. Dia memandang ke arah Ryan. Sakit dah nak pakai untuk berjalan!!!
Main lagi!!! Kan dah dapat sakit."don't close your eyes, "
"he killed both of them, "kata Evie bersama tangisan. Pernafasannya diatur. Terasa sukar benar untuk bernafas. Seluruh tubuhnya terasa sakit. Cecair merah tersembur keluar dari mulutnya.
"I'm late didn't I, "terasa getaran di suaranya.
"I miss them, "kata Evie perlahan.
"Evie diam. Jangan bercakap, "kata Zafril.
"kau tunggu manusia! Tak lama lagi aku siat ii kulit kau!! "kata Jeff.
"babi lah dia ni! Tak habis ii buat orang terkejut!! "kata Mike.
YOU ARE READING
The Mafia's Queen
ActionThe Second Mafia's Series: The Mafia's Queen ••••• "now, "kata Evie. Mereka semua melangkah ke arah kereta masing ii. Pintu kereta Ferrari berwarna hitam miliknya di buka. By the way!!! I already had my license!! °°°°° ••••• "Evie suruh berpecah...