Liam memandang ke sebelahnya. Tidak berhenti memandang ke arah Zhen Yi Ming di sebelahnya yang sedang memegang tangan Micheal dan Malvyn. Untung tangan kecil itu tidak digigit oleh Zhen.
"where did you got that scars? "tanya Malvyn.
"don't ask him that kind of question, "tegur Micheal.
"ouhh...I'm so sorry uncle! "kata Malvyn. Lantas dia meminta maaf. Tahu kalau Micheal sudah menegurnya, dia telah melebihi batas.
Kepala Malvyn diusap lembut. "it's okay, "kata Zhen. Alahai!! Memang hati budak ii ni macam malaikat kan!!!? Baik sangat kenapa?!! Huahhh!!! Macam nak culik je dua ii! "I got it from a cat. He accidentally scratched my face, "kata Zhen. Dan alasan untuk aku memakai topeng hanyalah untuk menarik perhatian musuh. Sebab?
Aku bosan. Aku kesepian. Jadi aku suka bunyi letupan, bunyi tembakan dan bunyi pedang. Hahhahah!! Lagipun aku boleh jaga muka aku daripada dipandang oleh ukhti ii! Tergugat iman mereka nampak lelaki hwot macam aku ni nanti!!! Lepas tu nanti aku kena padangan mata ain pula! Kan susah tu!!!
"kenapa kau asyik pandang dia? Tergoda ke? "tanya Jeff. Aku perasan ni! Dari tadi Liam asyik pandang Zhen. Tak kan dia berminat kot!! Lahh! Nanti dia kata 'saya perempuan yang terperangkap di dalam badan lelaki! ' aku lempang dia kalau dia betul ii cakap macam tu!!!
"kau ni kalau tak usik orang mesti tak sah kan?? "kata Raff. Sabar je lah ya manusia ii yang diganggu oleh adik aku ni. Aku pun tak tahu perangai siapa dia ikut. Memang dari azali dia macam tu, jadi kitorang tak tahu nak buat apa....
"kau ingat aku ni gay ke?! Bodoh! "
"ada budak!! "kata Zhen. Wajahnya drastik berubah. Menikam tepat anak mata Liam.
"hishh! Dia tu! "adu Liam.
"diam! "kata Zhen. Kenapa diorang tak reti duduk diam? Pening kepala kembar ni nanti! Ishh! Teringin pula nak ada anak kembar!! Huahhh!! Lahhh!! Kekasih hati pun tak ada! Takkan nak kahwin dengan tiang?!! Huhh?!! Tak apa! Pasang cita ii dulu! Aku nak anak kembar! Kembar seiras!!!
°°°°°
"he's going to be here soon, "kata Zafril. Dia memandang ke arah dua ekor dugong yang duduk berjemur sambil menikmati pemandangan dari pulau peribadi miliknya."okay, "kata Ariana.
Evie berdiri. Melangkah ke arah Zafril. Kaca mata hitam yang diselitkan di butang baju diambil, lalu dipakaikan ke dirinya sendiri.
Zafril tergamam. Cermin mata kesayangan aku tuh!!! Zafril memakaikan hood di kepala Evie. Tali hoodie itu ditarik sehingga habis.
"kau ni kejam sangat kenapa, "kata Ariana. Kesian Evie...Huahhh!! Tertutup muka dia!!
"aku tak paksa dia kahwin dengan aku pun. Sejak bila aku kejam? "kata Zafril. Keningnya diangkat tinggi.
Evie menendang kaki Zafril. Mengada lagi!!!
"auchh!! What was that for?!! "kata Zafril. Terus terduduk dibuatnya. Kakinya diusap. Sakit!!!
"kau pasti rancangan ni akan berhasil? "tanya Ariana.
"kau tak percaya aku? " Zafril memandang tepat ke anak mata Ariana.
Bunyi helikopter mendarat jelas kedengaran. "be ready, "kata Zafril dengan senyuman.
"kalau aku rindu kau macam mana?! "kata Mike.
"kita jumpa! "kata Ariana. Dahi Mike yang bertampal itu dipandang sekilas. Dah nak pulih. Untung tak teruk. Teringat pula Zafril menangis sambil peluk Mike. Selepas Mike balik dari hospital. Hahhahhah!! Macam budak kecil lah!!
YOU ARE READING
The Mafia's Queen
ActionThe Second Mafia's Series: The Mafia's Queen ••••• "now, "kata Evie. Mereka semua melangkah ke arah kereta masing ii. Pintu kereta Ferrari berwarna hitam miliknya di buka. By the way!!! I already had my license!! °°°°° ••••• "Evie suruh berpecah...