BAB 50

229 6 3
                                    

Ariana memandang sekeliling. "kau memang tak nak bangun ke?!! Dah lambat lah gila!!! Hari ni hari yang paling sibuk!!! Baik kau bangun sebelum air dalam baldi ni membasahi kau!!! "kata Lunna dengan memegang baldi kecil berwarna hitam. Bersiap sedia untuk menuang air itu ke Ariana.

"mana Evie? "tanya Ariana. Tak ada orang. Aku je yang masih tidur...

"dah diseret ke hospital. Aeden tak ada dekat rumah jadi pagi ii tadi dia dah di seret oleh Wan. Betul ii dia pergi seret, "

Ariana tertawa kecil. Entah apa ii diorang tu! Pelik betul! Kalau cakap je mesti buat! Hahhahah!!!

"diam!! Pergi mandi! Kau kena pergi spa, buat macam ii lagi! Aduhh!!! Banyak benda!! "kata Lunna. Aku kena teman dia, jadi aku stres macam aku pula yang akan kahwin esok. Hahhaha!!!!

Ariana tersenyum nipis. Dia bangun dari pembaringan. Mengamuk juga minah ni nanti. Tak pasal ii aku pula yang diseret nanti.

"cepat!!! Jangan jadi macam siput! "kata Lunna.

"kau jangan mulakan pagi aku dengan negativiti. Aku tak teragak agak untuk bunuh orang bila kesabaran aku hilang, "

"hishh! Jangan lah seram ii! Hishh! Tak nak kawan lah! "kata Lunna. Cepat ii dia melangkah keluar dari bilik itu.

Tahu takut! Hahahhhah!! Ni Ariella, haishh! Tak tahu macam mana nak memperkenalkan diri! Terlalu banyak nama yang diorang bagi! The Queen of Crime lah! The Grim Reaper lah!! Sakit otak aku nak ingat!!!

Kakinya mula melangkah menuju ke biliknya sendiri. Baju aku dekat bilik aku! Jadi mesti lah kena pergi sana!

°°°°°
"dah! Jangan sedih lagi! "

"mana ada! "

"daddy! Kenapa daddy tak jumpa kitorang?! Daddy tak sayang kitorang ke?!! "petah Micheal berbicara. Keningnya berkerut, menunggu jawapan dari Zafril. 

"ehh! Bila daddy kata daddy tak sayang?! Huhh?! Bila?! Twin's yang tak sayang daddy kan?! Tak pernah call daddy! "

"alahhh! Daddy ni! Orang nak merajuk, dia pula yang merajuk dulu! "rungut Malvyn.

Kembar dipeluk erat. Pipi mereka dicium bertalu talu. Rindu!!! Siapa je tak boleh rindu?! "dulu kecil kan, daddy selalu tau tidur dengan twin's. Daddy takut tak dengar suara twin's, "kata Zafril.

"kenapa tak dengar pula? " Malvyn.

"kenapa ii? "tanya Micheal.

"mana tahu twin's lapar malam ii, haus ke, mestilah kena bagi susu. Sebab tu kena jaga, "balas Zafril.

"kenapa kita tak tinggal sama ii lagi? "

"Sebab daddy sibuk. Lagipun twin's kan ada papa. Twin's boleh ikut papa pergi kerja. Tapi tak boleh ikut daddy pergi kerja. Bahaya! Nanti kena gigit! "kata Zafril.

"kena gigit?! "kata Micheal

"haah! Nanti orang jahat gigit sebab twin's comel sangat, "kata Zafril dengan senyuman.

"hooo oiii! Aku nak balik..."kata Evie. Dah selesai dah! Jom lah!! Wan dah pergi kerja, tiba ii je Zafril ada, jadi balik dengan Zafril.

"agak ii lah. Terikut perangai kau kang budak ii ni! "kata Zafril.

"alah macam perangai kau tu baik! Dah lah psycho! "kata Evie.

"kau nak kena gigit ke, "

"tak, "

Zafril terdiam. Makin tua makin gila. Entah apa ii budak ni. Menyakitkan hati orang nombor satu!! Huhh!!! Rasa macam kena siat ii je hati ni!!! Hishh! Tahu aku biar je dia ni! Hantar Micheal dengan Malvyn je balik! Biar dia kena duduk dekat hospital ni! Huhh!!!

The Mafia's QueenWhere stories live. Discover now