"Zack!!! I need your help!!! "jerit Evie. Boleh depresion aku lama ii macam ni!! Huahh!!! Somebody help me!!! "cepat lah!!! "jerit Evie lagi. Huahh!!!
"kenapa?! Kenapa?!! "tanya Zack. Tangannya memegang sepucuk pistol silver. Pistol itu dihala ke sekeliling. Ada orang pecah masuk ke?!!
"huahh!! Kau kenapa?!! "kata Evie. Dah lah Ariana tak ada! Lepastu aku tak tahu mana dia letak buku latihan matematik dia!! Huahh!! Sampai hati!! Kau sorokkan dari aku ke?!! Huahh!!
"kenapa?! "tanya Zack. Aku ingat ada orang pecah masuk tadi! Mana tahu!?
"tolong ni!! "kata Evie. Tangannya menunjukkan soalan matematik. Bila Ariana nak balik?!! Kata hari ni!! Huahhh!! Tipu!!! Tak balik ii pun!!!
"seriously girl? "kata Zack. Are you kidding me? Kau menjerit macam orang meroyan tadi semata mata nak aku tolong jawab soalan matematik kau? Kenapa tak panggil baik ii je? Sampai aku kena cari pistol aku sebab aku ingat kau dah nak kena culik? Culik ke? Apa ii lah!! Janji hal yang buruk!!
"tolonglah cepat! "kata Evie. Boleh gila aku kalau macam ni! Huahh!!
Zack melangkah ke arah gazebo itu. Buku latihan matematik diambil. Nasib tak hancur buku ni. Soalan itu diperhati dan diteliti. Pencil di diambil dan dia mulai mengira.
Evie mengedip mata beberapa kali. Sekejap je kau buat?! Really?!! Really?!! "tinggi sangat IQ kau, "kata Evie.
"takkan IQ kau sedijit je? "kata Zack. Hahhahah!!! Aku nampak sangat muka dia tak tahan nak mencabut nyawa orang!! Hahhahhah!!
"sampai hati!! "kata Evie. Macam dah terkubur pula cita ii aku!! Huahhh!!! Tak guna!!! Cita ii aku!!!!
"korang buat apa? "tanya Ariana. Yeay! Balik rumah!! Dah tiga hari duduk hospital.
"mana buku matematik kau? "tanya Evie.
"ada dalam beg sekolah lah, "kata Ariana. Kenapa?
"tipu! Aku cari tak jumpa pun! "kata Evie.
"dalam beg warna biru gelap tu lah, "kata Ariana. Banyak sangat beg sekolah aku. Hahhahah! Tak jumpa ke??
"huh! "dengus Evie.
"nah! Dah siap tapi aku tak sedar aku terlajak buat sampai muka surat sebelah dan sebelah lagi, "kata Zack. Senang nak mampus soalan tapi dia buat tadi macam dah nak mampus. Hahhahah!!
"Woahh!! Thanks!! "kata Evie. Nanti kena tengok balik jalan kerja dia macam mana. Heheheh!!
"welcome, "kata Zack. Pistolnya di bawa masuk ke dalam.
"kau suruh dia buat?! "kata Ariana! Huahh!! Ini tidak adil!!
"another level untuk ajar aku! Hahhah! "kata Evie bersama tawaan jahat.
"hish! Mana ada mengajar macam tu, "kata Ariana.
"tapi aku faham pula jalan kerja ni dia buat! Tak complicated macam cikgu tu ajar! "kata Evie. Membebel panjang ii dekat depan satu apa pun aku tak faham. Sia ii bazir air liur!
"kesian Zack kena jadi tutor kita, "kata Ariana. Mereka tersenyum sinis. Heheheh! Mesti boleh skor markah penuh!!
"esok sekolah, "kata Evie. Perasaan resah gelisahnya muncul semula. Baru hilang tadi! Ishh!! Tak guna!!
"kau ni! Habis hilang keceriaan aku! "kata Ariana. Hasihhh! Nasib dah siap kerja sekolah tak adalah risau!
"aku kena buat karangan ni lagi satu je lepas tu siap! "kata Evie. Lepas kerja sekolah dah siap baru aku boleh tenang! Kalau tak siap tak boleh nak bertenang!!!
YOU ARE READING
The Mafia's Queen
ActionThe Second Mafia's Series: The Mafia's Queen ••••• "now, "kata Evie. Mereka semua melangkah ke arah kereta masing ii. Pintu kereta Ferrari berwarna hitam miliknya di buka. By the way!!! I already had my license!! °°°°° ••••• "Evie suruh berpecah...