"intern?! Ambil posisi Evie dengan Aria? Kau gila ke?!! Apahal bagi jawatan tu dekat intern? Are you kidding me?! "kata Siti.
"berani berkau-aku sekarang. Nak kena penampar ke? "kata Wan.
"tapi seriuslah! Kenapa tak naikkan pangkat Kevin je? Dia kerja dengan kita pun dah lama, "kata Siti.
"dia tak belajar lah benda ii tu semua! Lain! Pening kepala dia tu nanti. Lagi satu. Kalau tak ada siapa yang ambil alih bahagian penting tu siapa nak buat? Awak sendiri pun sibuk. Diorang lagilah sibuk! "kata Wan. Daripada aku memeningkan kepala sendiri, lebih baik aku cari budak untuk gantikan tempat diorang.
"well atlest not their room too!! "kata Siti.
"Hishhh! Aku kan dah cakap! Dia tak akan dengar! "kata Jeff.
"bodoh! Mesti kau yang tak puas hati lepastu bagitahu dia kan? Dari Singapura tu dia sanggup datang untuk menuntut keadilan, "kata Wan.
Tak ii apa masalah budak ii ni? Aku cari pekerja je pun! Untuk uruskan bahagian tu! Bukannya diorang reti buat kerja Evie dengan Ariana tu! Lepas tu nak bising kenapa?!! Aku cekik juga manusia ii depan mata aku ni!!
"haah, "kata Siti. Dia suruh aku datang. Jadi aku datang je lah. Kenapa? Sebab hidup aku penuh dengan kebosanan. Jadi aku perlukan aktiviti. Sedih kan...
"dah tua tak reti nak kahwin ii lagi, "kata Wan.
"what the fuck.... Awak ingat ni drama dalam tv tu ke?! Tak pasal ii kahwin! Lepas tu dijodohkan! Lepastu menderita. Lepas tu menyesal. Lepastu berbahagia!!! I'm sick of it!!! "kata Siti. Rambut panjangnya dikusutkan. Serabut kepala otak aku ni!!! Hishhh!!
Tok! Tok! Tok!
Pintu diketuk sebanyak tiga kali."masuk, "arah Wan. Tak pernah ii pintu pejabat aku diketuk.
"fail yang Tuan minta, "
Matanya dikawal supaya tidak memandang ke arah insan ii yang berada di bilik pejabat itu.
"saya pergi dulu, "
"tunggu kejap Alyana! "kata Wan.
Langkah Alyana drastik terhenti. Darah merah menaik ke mukanya. Dia memandang ke arah Wan. "ya, Tuan? "kata Alyana.
"apahal dia panggil Wan dengan panggilan tuan? "bisik Siti. Pelik betul minah ni. "dengan pipi blushing nya lagi, "kata Siti. Gadis itu diperhati dari atas sehingga bawah.
"why are you judging her? "kata Jeff.
"tolong semak dan betulkan fail ni, terima kasih, "kata Wan sebaik sahaja fail hitam itu bertukar tangan.
"baik, sama ii, "kata Alyana. Dia segera ingin beredar dari situ.
Tang!!!
Dahinya dipegang. Dia menapak kebelakang dua tapak. Benjol ke tuhh?
"hahhahah!! Are you okay Alyana? "tanya Jeff. Tawanya pecah.
"o-okay... "kata Alyana. Pipinya yang merona kemerahan di sembunyikan. Segera dia mencapai pemegang pintu dan beredar keluar dari pejabat itu. Nafas lega dihembus. Boleh malu tujuh keturunan macam ni!!! Aduhhhh!!!
"Alyana? "kata Siti pelik.
"hahhh... Aku baru ingat... "kata Jeff. Lahh!! Nama dia sama macam arwah Sofea. Nur Sofea Alyana... Bekas tunang Levi...
"lahhh!! Aku baru perasan! "kata Wam. Bos tak berguna aku ni! Hahhhahah! Ehhh! Buat apa aku nak kisah pasal nama dia? Bukannya dia tu bakal bini aku ke apa! Bodoh!!!
YOU ARE READING
The Mafia's Queen
ActionThe Second Mafia's Series: The Mafia's Queen ••••• "now, "kata Evie. Mereka semua melangkah ke arah kereta masing ii. Pintu kereta Ferrari berwarna hitam miliknya di buka. By the way!!! I already had my license!! °°°°° ••••• "Evie suruh berpecah...