"kau kenapa? "tanya Ariana. Bukan main merah muka dia. Dah kenapa?! Dengan dahinya berkerut lagi.
Haziq membiarkan pertanyaan itu. Pedal gas di tekan hingga habis. Terlalu banyak syaitan yang berbisik ke telinganya.
"Haziq!!! Kau dah kenapa?! "tanya Ariana. Perasaan takut menyelubungi hatinya. Tak lawak lah gila!!! Malam ii pula tu!!!
Break di tekan kuat. Sekejap sahaja mereka sampai di rumah. "get out, "arah Haziq dengan dingin.
"kau nak pergi mana? "tanya Ariana.
"get out. Don't make me repeat it for the third time, "kata Haziq.
"but...I don't want to leave you alone! "kata Ariana. Mana tahu dia dah tak nak hidup, lepas tu dia pergi terjun bangunan?!! Tak pun dia kemalangan!!? Dia gantung diri?!! Argghhh!!! Pergelangan tangan Ariana di pegang dengan kuat. "lepas, "arah Ariana. Haziq memandang ke arahnya dengan tajam.
"I already told you to go out isn't? "kata Haziq dengan sinis. Kedua pergelangan tangan Ariana di kunci. Gadis yang meronta minta di lepaskan tidak dihiraukan.
"Haziq!!! Let me go!! "arah Ariana kasar. This is out of the limit!!! You are going too far!!!
"sleep with me! "kata lelaki itu. Bibirnya di rapatkan pada bibir munggil Ariana.
Ariana tidak membalas kucupan itu. Dia mendengus kasar. Air matanya mengalir di pipi. Dapat sahaja peluang di terus menendang kemaluan Haziq. Berhasil membuka pergelangan tangan yang di kunci dia segera berlari keluar dari kereta.
"arggghhh!!! "
Dia berlari masuk ke dalam rumah dan meloloskan diri ke dalam bilik. Pintu bilik di kunci. Ariana menyeka bibirnya dengan kasar. Dadanya naik turun menahan amarah. Matanya tidak berhenti mengeluarkan air mata.
Tak sangka lelaki yang dipuji dan dipuja itu sanggup melakukan perkara keji itu atas dirinya. Muhammad Haziq.... For this time and forever I hate you in my life!!! I can't falling in love with you again!! You change the perspective of my vision that you respect women other than your mother!!!
Kenapa kau bodoh sangat?!! Kenapa tak keluar dari tadi?!! Kalau kau keluar semua benda ni takkan jadi!!! Tak akan terjadi!!! Bodoh!! Bodoh!! Bodoh!!! Kepala nya di hantuk pada katil beberapa kali dengan kuat. Dia berhenti apabila terasa puas. Cairan merah keluar dari lukanya.
°°°°°
Cahaya matahari menganggu lenanya. Mata di buka perlahan. Sekelilingnya di perhati. Evie segera bangun dari pembaringan nya. Dia memandang ke sebelah. "argghhh!! "jerit Evie dengan kuat. Lelaki itu di tendang dari katil."aauchh!!! "rintih Levi. Apa salah aku?!!! Aku tak buat apa ii pun!!
Baru sedar dirinya berada di bilik hotel. "kenapa kita dekat sini?!! "tanya Evie. Tangannya memegang sepucuk pistol.
"you didn't remember what happen last night?! "tanya Levi. Tangannya di letakkan di pinggang. Sakit!!!
"what happen?!!!! "tanya Evie. Matanya membesar.
"you were sleeping at the car!! "kata Levi. Dah terputus ke saraf ii dekat otak minah ni?!! "what did you think I have done!? I'm not that kind of man!! "kata Levi. Pipinya berubah merah.
"what happen to my clothes?!! "tanya Evie. Bajunya telah di tukar!!! Siapa yang tukar!!!? "arggh!! I'm not even wearing a hijab??!! "kata Evie. Dia menyorok di bawah comforter.
Matanya di tutup rapat. Pandangan dialihkan. "you are wearing it just now!! "kata Levi. Dah tercabut dah!! Tudung tu pun takut dengan dia!!!
"don't change the topic!!! Explain!!! "kata Evie. Comforter itu di jadikan sebagai tudung. Dia masih menghalakan muncung pistol ke arah Levi.
YOU ARE READING
The Mafia's Queen
ActionThe Second Mafia's Series: The Mafia's Queen ••••• "now, "kata Evie. Mereka semua melangkah ke arah kereta masing ii. Pintu kereta Ferrari berwarna hitam miliknya di buka. By the way!!! I already had my license!! °°°°° ••••• "Evie suruh berpecah...