BAB 14

130 6 0
                                    

Pintu bilik Wan di buka dari luar. Kevin menerjah masuk ke dalam. "Evie involved with them! "kata Kevin. Nasib tak mati!! Nasib tak kena tangkap!!!

"kau jangan lah main terjah bilik aku macam Jeff!! "kata Wan. Kenapa nak ketuk pintu pun susah?! Haishshsh!!!

"ku dengar ada yang menyeru nama ku!! "kata Jeff. Dia keluar dari dalam kabinet belakang meja Wan bersama dengan rambut palsu melebihi paras bahu. Huhh! Lagi lawa dari Jerung punnya rambut! Kau ada?! Tak ada?! Kesian!!

"arghhh!! "jerit Wan. Bodoh! Pakai rambut palsu buat apa?! Tak ada otak ke?!!.

"mana kau hantar Evie pergi?!! "tanya Jeff. Huh! Jangan harap diorang ada rahsia!!! Semuanya aku perlu tahu.

"kitorang dah cuba jejak dia tapi tak dapat ii. Dan kau!!! Langsung tak risau! Mana kau hantar dia? "tanya Jeff. Mata Wan di pandang tajam.

"rahsia, "kata Wan.

"aku bagitahu warna boxer kau dekat satu syarikat ni!! "ugut Jeff. Huh! Sampai sana aku boleh tahu! Hebat kan!

"bagitahu lah, "kata Wan. Macam lah aku kisah.

"Wan pakai boxer warna pink!! Hahhhahahahhh!! "kata Jeff. Tak pernah ii aku nampak dia pakai warna pink!!! Last ii boxer dia warna pink! Bodoh!!!

"hah! Menipu! Aku pakai warna hitam! "kata Wan.

"aku cakap sekarang ke? Aku cakap waktu kau kecil!!! Hahhhahahha!!! "kata Jeff.

"mesti dia dengan Raff pakai spender Superman dengan Spider Man!! "sakat Kevin. Lahh! Spender kanak ii!!!

"korang tak ada kerja lain ke? "tanya Wan. Sibuk cakap pasal spender. Entah apa ii lah diorang ni. Tak pernah ii aku pakai spender pink!

"tak, "kata mereka berdua serentak. Dah habis kerja! Tak ada kerja.

"ya ii je kerja kau dah siap! Kau kena hantar Ariana pergi airport kan!? "kata Jeff. Bodohnya! Dah lambat dah!

"semua salah kau! Sibuk cakap pasal boxer!! Hishh! "kata Kevin. Segera dia berpaling dan berlari ke arah pintu. Pintu bilik kaca yang malang itu dihempas dengan kuat. Untung kuat ya kaca tu kalau tak dah bersepah serpihan kaca dekat atas lantai!

"mana kau hantar Evie!?! "tanya Jeff dengan serius. Kawan aku tu!! Dia dekat mana?!!

"rahsia, "kata Wan.

"dekat mana?! Bagitahu je lah! "kata Jeff. Susah sangat ke nak buka mulut bagitahu dekat mana Evie ada?! Susah sangat tulis je lah!! Tak pun taip dekat komputer atau telefon!!

"rahsia, "kata Wan. Uji lah kesabaran aku. Alhamdulillah tak ada lagi yang pernah mati sebab aku hilang sabar. Tak pernah jadi bukan bermaksud tak akan terjadi. Jangan sampai jadi.

"aku tanya mama nanti! "kata Jeff. Mesti ahli keluarga dia je tahu lokasi Evie sekarang. Keluarga kandung!

"pergilah kalau kau rasa mak aku nak jawab pertanyaan kau, "kata Wan. Mesti mama malas layan! Hahahahahha!!

"bagitahu je lahh!! "kata Jeff. Huahhh!!! Apa yang susah sangat?!! You only have to tell me the named of the country!! Cause I believed she's not in the county!! She's outside of the country!! Where she is!!?

"kau nak hidup atau mati? "tanya Wan. Pistol hitam yang ada di laci di keluarkan. Muncung pistol di arah ke Jeff.

Kakinya dihentaj beberapa kali. Tak puas hati. "tak apa!! Aku cari sendiri!! "kata Jeff. Segera dia keluar dari bilik pejabat itu. Pintu bilik di hempas dengan kuat. Haishshsh!!! Tak guna!!!

The Mafia's QueenWhere stories live. Discover now