14

17K 1.2K 436
                                    

Eraydan

Grupta gördüğüm Efe'nin fotoğrafıyla mal gibi kalakalmıştım. Onun ne işi vardı okulda. Geleceğine dair hiçbir şey söylememişti.

Telefonumda hâlâ açık olan grup sohbetinden mesajla gelmeye devam ediyordu. Resmen benim olana sulanıyordular. Tamam belki şuanlık benim değildi ama olacaktı. 

Hızla sandalyeden kalktım. 

''Nereye gidiyorsun aşkım.'' Dedi Uygar elindeki tostu hayvan gibi yemeye devam ederken. Benim cevap vermeme kalmadan İlker ensesine tokadı geçirmiş ve ''Ben sana demedim mi Eray'a bir daha aşkım deme diye.'' 

Tartışmaya başlayan ikiliyi arkamda bırakarak adete okulun kapısına doğru uçuşa geçtim. Sıla'nın attığı fotoğraftan nerede olduğunu anlamıştım. 

Bak yine aklıma geldi. O salak Sıla yüzünden herkesin telefonunda benim manitim olacak kişinin fotoğrafı vardı. 

Nihayet Efeyi gördüğümde ağaca yaslanmış telefonuyla uğraştığını gördüm. Etrafa baktığımda bazı kızların onu gözüyle yiyip bitirdiğini gördüm. Sinirlenme Eray, sakin kal.

''O yakaların ne öyle senin.'' Dedim ortama ani bir giriş yaparak. Önce bana sonra gömleğinin açık olan yerlerinden gözüken göğsüne baktı.

''Neyi varmış yakalarımın?'' Kaşlarımı çattım. Neyimi vardı yakalarının? Doğru bir şey olmadığı için her yerin meydandaydı.

''Kapatsana düğmelerini öyle daha güzel görünür eminim. Hem havalarda soğumaya başladı, hasta olursun.'' Daha fazla kızlara görsel şölen sergilemesine izin veremezdim. Omuz silkerek telefonuna geri döndü. Ona  bir adım yaklaşarak elimi gömleğine attım.

''İyi sen kapatmazsan ben kapatırım.'' İki üç düğmesini ilikledikten sonra geri çekilerek yüzüne baktım. Bana bakıyordu. Gözlerinde anlamını çözemediğim bir bakış vardı.

''Niye öyle bakıyorsun?'' Dedim bakışmamızı bölerek. 

''Nasıl bakıyorum?'' Dedi tek kaşını havalandırarak. Taş mübarek taş. Ama sadece bana.

''Dövecekmiş gibi.'' Dedim diyecek bir şey bulamayıp. Ne deseydim yani çocuğa. 'Çok güzel bakıyorsun ve bende etkileniyorum mu?'

''Neden geldin sen, kardeşin falan mı var bu okulda?'' Benim için gelecek değil ya. Kardeşi ya da ne bileyim kuzeni falan vardır bizim okulda. Onun için gelmiştir.

''Sen demedin mi veli toplantısına gelecek kimsem yok diye. Senin için geldim. Ama biraz erken gelmişim galiba.'' Dedi elini ensesine atıp sertçe ovalarken.

Bir dakika bir dakika..

Efe benim için mi gelmişti. Kardeşi ya da kuzeni falan yoktu okulda. Baya baya benim için gelmişti

''Neden haber vermedin? Hem böyle bir şey yapmak zorunda değildin.'' Dedim bakışlarımı ellerime indirerek. 

Efe sayesinde çok değişik hissediyordum kendimi. Sanki çok değerliymişim gibi hissettiriyordu..

Elini çeneme atarak başımı kaldırdı ve göz göze gelmemizi sağladı. ''Sana ne salak çocuk. İstedim ve geldim. Birde sana hesap mı vereceğim?'' Dediklerine koca bir göz devirdim. Adım salak çocuk kalmıştı resmen.

Aklıma gelen şeyle gözlerimi irileştirerek Efeye baktım. ''İyide ben sana hangi okulda okuduğumu söylememiştim?''

Boğazını temizledi ve etrafa bakınmaya başladı. Verecek bir cevap arıyordu galiba. ''Şey ya,'' 

''Ney?'' Dedim gözlerimi yüzünden ayırmadan.

''Nereden bulacağım canım evinin çevresindeki tek lise burasıydı.'' Mantıklı bir cevap ama inanasım gelmiyor nedense.

Telefonunun ekranını açarak saate baktı. ''Neyse toplantı başlamak üzere. Gideyim ben artık.'' Arkasını dönmüş gidiyordu ki kolundan çekerek kendime döndürdüm. 

''Kim olarak tanıttın kendini?''

''Baban.'' Dedi gülerek. 

''Çok komik.'' Gözlerimi devirdim. Ne çok göz devirmiştim bugün öyle. Ya gözlerim şaşı kalırsa. Neyse bugün daha göz devirmek yok Eray.

''Kuzenin olarak. Neyse oyalama beni babacığım, toplantına gecikeceğim.'' Dedi gülerek okula doğru ilerlerken. 

İlk mesajlaşmalarımıza dönüp bakarsak bu haliyle bana alışmışa benziyordu. Bu güzel. Biraz daha bana alıştığı zaman onun kalbini fethedeceğim ve kalbine adımı kocaman harflerle yazacağım.

''Neye sırıtıyorsun eşek gibi aşkım?'' Uygar'ın bağırarak konuşmasıyla yerimden sıçradım. Salak çocuk öyle birden konuşulur mu. Ödüm bokuma karıştı.

''Ne bağırıyorsun it.'' Dedim bende bağırarak. ''Seslendim duymadın, artık aklın kimdeysee..'' Dediği şeye gülümsemiştim. Aklım Efedeydi.

''Bak bak nasılda sırıtıyor İlker.'' İlker gözlerini devirerek bana döndü. Bir şey diyecek gibi oldu ama vazgeçerek ağzını geri kapattı.

''Gel bir tane öpeyim seni lan. Çok canım çekti.'' Uygar dudaklarını büzerek bana doğru gelmeye başlayınca gülerek parmağımı alnına koydum ve yüzünü uzaklaştırdım. Uygar böyleydi işte. Durup duruk yere sevgi pıtırcığına dönüşür ve yavşak yavşak hareketler yapardı.

Uygar ensesine yediği tokatla kaşlarını çatarak yanındaki İlker'e bakmıştı. Ve tabi İlker de onun bu yılışık hallerine katlanamıyordu.

''İyi alıştın bakıyorum da vurmaya.''

İlker göz devirerek ''Boş boş konuşmada yürüyün hadi. Sınıfa gidelim.'' Demiş ve bizi beklemeden kendisi önden ilerlemeye başlamıştı.

''Kıskanıyor ilişkimizi aşkım.'' Dedi göz kırparak.

---------------

Sınıfın kapısının açılmasıyla bütün gözler o tarafa dönmüştü. Veli toplantısı vardı ama bizim sınıftan çıkmamıza izin yoktu. Toplantı bitene kadar sınıfta mal mal oturacaktık.

Başımı hiç sıradan kaldırmadan yatmaya devam ettim.

''Eray.'' Efe'nin sesini duymamla başımı sıradan kaldırarak kapıya yaslanmış bekleyen bedenin yüzüne baktım. Yüzünde hiçbir ifade yoktu.

''Efendim.'' Dedim boğazımı temizleyerek. Sınıftakiler pür dikkat bize bakıyordular.

''Eşyalarını topla gel, hocandan izin aldım eve gidiyoruz.'' Sesi o kadar otoriter çıkıyordu ki. Çantamı sırtıma atarak sıratının üstünde duran ceketimi de elime aldım.

''Görüşürüz aşkım.'' Uygar'a göz kırparak görüşürüz diye mırıldanmıştım ve bütün kızların gözlerini bir saniye bile üstünden çekmeden baktıkları bedene doğru ilerledim.

Sınıftan ve okuldan çıkarken sessizdik. Acaba ona ne demişlerdi benim hakkımda. 

Arabaya bindiğimiz zaman benden tarafa bile bakmamıştı. Boğazımı temizleyerek dikkatini çekmeye çalıştım. Ama bakmamıştı.

Kontağı çevirerek arabayı çalıştırdı.

''Bundan sonra benim gözetimim altında ders çalışmaya başlıyorsun Eray. Özellikle matematik çalışacaksın.'' Sesi o kadar sertti ki adeta itiraz edersen ağzına sıçarım diye bağırıyordu.

Senin gözetimin altında ders çalışmak mı? nEE

''Matematik yapamıyorum.'' Dedim sitemle.

''Ben yardım edeceğim sana.'' Sonunda kabul ettin ya yerim ben seni çocuk. Seninle ilgili çok güzel planlarım var Efe. Seni öyle bir tavlayacağım ki ruhun bile duymayacak. 

---------------

Selam çukulatalarım.. Nasıldı bölüm, beğendiniz mi? Umarım istediğiniz ya da hayal ettiğiniz gibi bir bölüm olmuştur. Bu arada fav karakterim Uygar *-* Hepinize kocaman öpçük :**

Fikirleri alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..

Oyun bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin