01

50.6K 1.8K 451
                                    

''Kanka ölümü gör bak!'' dedi Eray karşısındaki genç kıza yalvararak. 

''Olmaz dedim Eray. Şimdi git başımdan patron görüp kızacak.'' genç kız bıkkınlıkla konuşmuştu. Çünkü arkadaşı sabahtan beri başının etini yemişti. Güzel kızların numarasını alıp kendisine vermesini istiyordu Aslıdan.

''Ölümü gör dedim yaa. Ne olacak sanki.'' dedi Eray yalvarmaya devam ederek. Aslı sinirle göz devirdi. Sabrı taşmıştı artık.  

''Eray, biraz daha konuşmaya devam edersen eğer seni döverim.'' dedi bağırarak genç kız. Eray yenilmişlikle oflayarak arkadaşına son kez bakış atarak kafenin çıkışına doğru yöneldi.

''Küsme boşuna Eray. Göz göre göre o kızların kalbini kırmana müsaade edemem.'' genç oğlan hızlıca arkadaşının yanına giderek ''Yemin ederim üzmem ya.'' dedi heyecanla.

Aslı oflayarak kafasını salladı. Hep aynı şeyi yapıyordu genç oğlan. Üzmem deyip üzüyordu. Daha fazla hemcinslerinin üzülmesine izin veremezdi. Ama arkadaşını da kırmak istemiyordu.

''Tamam bakacağım ben.'' Eray heyecanla arkadaşına sarılarak yanağına sulu sulu öpücükler kondurdu. Aslı yüzünü buruşturarak genç oğlanı kendinden uzaklaştırarak yanaklarını sildi. 

''Şimdi gidiyorum ben dersim var. Görüşürüz aşkım.'' dedi Eray kafeden çıkarken. Genç kız giden oğlanın arkasından sabır çekerek işine geri döndü. Eğer patronu kaytardığını görseydi iki saat onun çenesini çekmek zorunda kalacaktı.

Tartışarak içeriye giren ikiliyle bakışları o tarafa döndü genç kızın. İki erkek hararetli bir şekilde tartışıyordular. İki genç bir masaya giderek oturdular.

''Ya neden anlamak istemiyorsun Cihan. İstemiyorum diyorum.'' dedi esmer olan sinirle.

''Ama oğlum..'' esmer olan diğerinin sözünü keserek ''Yeter Cihan daha fazla uzatma. Sevgili falan istemiyorum ben böyle tek başıma mutluyum.'' dedi arkadaşının daha fazla uzatmamasını isterken.

Cihan arkadaşının mutlu olmasını istiyordu sadece. Eğer bir sevgilisi olursa ona iyi geleceğini, ona umut olacağını ve onu hayata bağlayacağını düşünüyordu.

''Efe, bari bir düşünseydin oğlum.'' dedi sitemle Cihan. 

Efe sinirle gözlerini kafede gezdirirken onları izleyen Aslıyla göz göze gelmişti. Aslı hemen gözlerini kaçırsa da Efe onları izlediğini fark etmişti.

''Tamam artık Cihan herkes bize bakıyor.'' dedi Efe sinirle. 

''Bak bakayım sikimde miymiş onların bakması.'' dedi Cihan etrafına bakarken. Efe'nin dudakları iki yana kıvrılmıştı. Beklemiyordu bunu arkadaşından.

Aslı bu iki gencin masasına gelerek siparişlerini almış ve getirmek için mutfak tarafına gitmişti. ''Güzel hatunmuş.'' dedi Cihan kızın arkasından bakarken. 

Efe arkadaşının ensesine vurarak ''Önüne bak lan it.'' dedi. Cihan gözlerini devirerek telefonunu çıkardı.

 Aslı siparişleri getirmiş ve geri işine dönmüştü. Cihan ve Efe ise tostlarını yerken birbirleriyle dalga geçiyor ve eğleniyorlardı.

Ders vakitleri geldiği zaman iki genç ayaklandı. Efe kasaya hesabı ödemek için giderken Cihan kapının önünde onu bekliyordu. Aralarında paranın lafı geçmediği için Cihan umursamamıştı Efe'nin hesabı tek başına ödemesini. Öbür seferinde de o öderdi olur biterdi. 

''Hadi gidelim.'' dedi Efe yanına gelirken. Cihan kasadaki Aslıya bakarak arkadaşına ''Sen önden git ben geleceğim birazdan.'' demişti. Efe arkadaşının nereye baktığını fark edince göz devirse de kafa sallamış ve kafeden çıkmıştı. 

Cihan Aslı'nın yanına giderek ''Selam güzellik.'' dedi piç gibi sırıtarak. Aslı genç oğlanın yavşak sırıtışına gözlerini devirerek ''Selam.'' dedi.

Aslı az önce iki gencin konuşmalarına kulak misafiri olmuştu ve aklına gelen hince planla gülümsemişti. Yaptığının ayıp bir şey olduğunun farkındaydı ama yapmıştı bir kere. Arkadaşına büyük bir ders verecekti ve belki de hayatının aşkını bulmasını sağlayacaktı.

''Neden çağırdın beni?'' dedi Cihan anlam veremeyerek. 

''Direkt konuya gireceğim.'' dedi Aslı. Uzatmayı sevmezdi. Cihan kafasını sallayarak 'tamam' diye mırıldanmıştı. Merak etmişti bu güzelliğin onu neden yanına çağırdığını.

''Arkadaşınla konuşmana kulak misafiri oldum biraz. Ona sevgili ayarlamaya çalışıyorsun doğru muyum?'' dedi Aslı tek kaşını kaldırarak.

Cihan hayretle kaşlarını kaldırdı ''Evet, beğendiysen ayarlayayım sana.'' dedi.

''Hayır bana değil arkadaşıma. Ama bunu ikimizden başka kimse bilmeyecek! Anlaştık mı?'' dedi Aslı.

Cihan gülümseyerek onayladı. Arkadaşının arkasından iş çevirmesi kötü bir şeydi ama her şeyi onun mutluluğu için yapacaktı.

''Anlaştık ortak.'' dedi Cihan elini Aslıya uzatarak. Aslıda gülümseyerek Cihan'ın elini tuttu ve sıktı. 

''Numarasını versene bana arkadaşının. Arkadaşıma vereceğim.'' dedi Aslı cebindeki telefonu çıkartırken. 

Cihanda telefonunu çıkartarak Efe'nin numarasını hiç ikilimde kalmadan Aslıya verdi.

Aslı telefonuna kaydettiği numaraya bakarak sırıttı. 

Cihan çalan telefonuna bakıp sıçtım gülüşü yaparak telefonu açtı. Efe hattın diğer ucunda sinirle bağırıyordu. 

''Tamam aşkım geliyorum.'' dedi Cihan yumuşatmaya çalışarak. Efe duyduğu hitapla daha da sinirlenirken Cihan ''Valla geliyorum.'' diyerek telefonu kapatmıştı.

Telefonunu Aslıya uzatarak ''Numaranı ver. Konuşuruz.'' Aslı numarasını girerek telefonu Cihan'a geri uzattı. 

Cihan ''Görüşürüz güzellik.'' diyerek kafeden çıkmıştı. Aslı, Eray'ın sohbetine girdi.

Aslı: 0576 *** ** **

Aslı: Adı Ece.

Eray: Bir tanesin sen kankaların gülü :**

Aslı: Cıvıma Eray.

Aslı: Neyse tutma beni çalışmam lazım.

Eray: Kolay gelsin.

Görüldü

------------

Selaam çukulatalarım.. Yeni kurgumu nasıl buldunuz. Bu kitapta çok eğleneceğimizi hissediyorum. Hepinizi kocaman öpüyorum :**

Fikirleri alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..

Oyun bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin