35

12.6K 960 497
                                    

''Bu gördüklerim ne anlama geliyor?'' 

''Eray'a aşığım.'' dedi İlker Uygar'ın sorusuna hiç duraksamadan cevap verirken. Uygar kaşlarını çatarak İlker'e baktı.

''Ne demek aşığım?''

''Aşığım işte, seviyorum onu.'' İlker umursamazca cevap veriyordu. 

Ben konuşmalarına katılmadan öylece oturuyordum. Hâlâ kardeşimin beni öpme şokunu atlatamamıştım. Uygar sinirli bakışlarını bana çevirdiği an biraz olsun yumuşamıştı bakışları. Artık ne kadar kötü görünüyorsam. 

''Eray.''

''Efendim.'' dedim mırıltıdan farksız sesimle. 

''Ne diyor bu it. Ne var sizin aranızda.''

''Hiçbir şey yok aramızda.'' dedi İlker benim cevap vermeme izin vermeden. 

''Lan aranızda hiçbir şey yoksa niye öpüşüyordunuz?'' dedi Uygar yüksek çıkan sesiyle. Olanlara bir anlam veremiyordu. Ben anlamıyordum olanları o nasıl anlasındı.

Her şey üst üste gelmişti ve ben Efeye ihanet etmiş olma hissini içimden atamıyordum. Tamam onu ben öpmemiştim ama bu his içimden gitmiyordu.

''Öpüşmüyorduk.'' dedim ruhsuz çıkan sesimle. Yarım saat önce Efeyle gülerek konuşuyordum. Şimdi ise o kadar berbat bir haldeydim ki. 

''Öpüşmedik, ben Eray'ı öptüm.''

''Zorla mı öptün yani çocuğu.'' Bunu İlker'den beklemiyor olacaktı ki hayretle konuşmuştu Uygar.

''Evet.'' İlker umursamazca konuşarak sinirlerimi bozuyordu. 

''Sikeyim o zaman seni.'' dedi Uygar tükürür gibi.

Bakışlarımı ikisinden alarak dolu olan kafeteryaya çevirdim. Bazıları mutlulukla kahkahalar atıyordu, bazları ise üzgün bir şekilde sessizce oturuyordu. 

Odada beni bekleyen Efe aklıma geldiğinde içimi tekrar ona ihanet etmiş olmak düşüncesi doldurmuştu.  

Madem Uygar bir şeyler görmüş ve öğrenmişti bunu da öğrensindi.

''Uygar.'' dedim İlker de olan bakışlarını üstüme çekerek.

''Efendim.''

''Efe benim sevgilim.'' dedim tek nefeste. Bunu bugün öğrenmezse bir daha kendimde bu cesareti bulup ona her şeyi itiraf edemezdim.

''Ne?''

''Duydun işte, biz Efeyle sevgiliyiz.''

Uygar gözlerini üzerimden çekerek önündeki suya dikti bakışlarını. Bu kadar bilgi sanırım bünyesine fazla gelmişti.

''Anlamam lazımdı o bakışlarından. Sen sevgilin olduğu için bakıyormuşsun, bende sanıyordum ki ona hayran olduğun için.'' 

''O zamanlar sevgilim değildi. Daha 3 gün oldu sevgili olalı.'' 

Herkes anlamıştı demek ha. O kadar mı anlaşılıyordu bakışlarımdan.

Hiçbir şey söylemeyen İlker'e baktığımda bana bakıyordu. Kaşlarımı çatarak bakışlarımı kaçırdım. Şuan onu görmek ya da sesini duymak istemiyordum.

''Madem bugün herkes birbirinden sakladığı sırrı söylüyor. O zaman sıra bende.''

İtiraf günü müydü bugün aga..

''Ne sırrı o.'' dedim merakla. 

Uygar birkaç saniye gülümseyerek ana bakmıştı. Bir aşk itirafını daha kaldıramazdım. Hele ki kardeşim dediğim birinden.

Oyun bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin