38

12.1K 899 409
                                    

Yüzümün her yerine konan öpücüklerle gözlerimi araladım. Uykum çok ağır olmadığı için uyanmam zor olmamıştı. 

Nihayet yüzünü yüzümden uzaklaştırmıştı. ''Günaydın..'' dedi kocaman gülümsemesiyle.

Dün Berat amca burada kalmamı söyledikten sonra Efe'nin yanındaki odayı benim için hazırlatmıştı ama Efe orada uyumama izin vermeyip beni gizlice odasına atmıştı.

''Günaydın.'' dedim mırıltıyla. 

Burnunu burnuma sürterek dibimde olan yüzünü geri çekerek yatakta doğruldu. Ama ben uykumu alamamıştım ki daha. Götümü ona dönerek örtüyü kafama kadar çekerek gözlerimi kapattım.

Uykum olduğu için uykuya dalmam uzun sürmezdi.

Başıma kadar çekilen örtünün açılması ve üstümdeki ağırlıkla kaşlarımı çatarak gözlerimi araladım. 

''Kalk hadi uykucu. Okula geç kalacaksın.''  Gözümün önündeki dudaklar uykum anında açılmıştı. Derince yutkunarak gözlerimi kırmızı ve dolgun dudaklardan çekerek gözlerine baktım.

''Uyumak istiyorum.''

Dudaklarını dudaklarıma bastırarak hemen geri çekti. 

''Okula gitmen gerekiyor.''

''Okula gitmek istemiyorum.'' dedim omuz silkerek ve tekrar gözlerimi kapattım. 

''Gitmen gerekiyor.'' Omuzlarımı silkerek gözlerimi kapalı durmaya devam ettim

Dudaklarıma değen dudaklarla gözlerimi araladım. Resmen beni tahrik ederek istediğini yaptıracaktı. Ama bu haksızlıktı.

Dudaklarıma dilini bastırarak araladı. Üst dudağımı dudaklarının arasına alarak emerek öptü. Geri çekilecekken elimi ensesine atarak durdurdum. Yüzünü daha çok kendime çekerek alt dudağına asıldım.

Madem beni öperek istediği şeyi yaptıracaktı o zaman bu öpüşme benim istediğim gibi olacaktı. İşte o kadar.

Dudağına dişlerimi geçirmemle ağzından bir inleme kaçmıştı. Dudaklarını benden ayırarak şaşkınca yüzüme bakmıştı.

''Ne yaptın sen?''

''Ne yaptım.'' dedim kaşlarımı kaldırarak. Uyku muyku kalmamıştı bende.

''Bunu.'' Dudaklarıma yaklaşarak üst dudağıma dişlerini geçirdi.  Kaşlarımı hayretle havaya kaldırdım. Bunu beklemiyordum. 

Bakışlarım dudaklarına kaydığında kendi tutmadan dudaklarına dudaklarımı bastırdım. Elimi göğsüne koyarak dudaklarımızı ayırmadan yerlerimizi değiştirdim.  

Kucağına oturmamla boğazından hırıltıya benzer bir ses çıkmıştı. Hırsla dudaklarıma asılmış ve şehvetle öpmeye başlamıştı. Aynı şehvetle karşılık verdim.

Elini belime atarak tişörtümden içeri sokarak belimi okşamaya başladı. Soğuk eliyle ürpersem de umursamadan dudaklarına dişlerime geçirdim. İnleyerek beni kendisine bastırmıştı. Aynı anda inlememizle dudaklarımız ayrılmıştı.

''Efe..'' dedim alnımı alnına yaslayarak. Nefeslerimiz birbirine karışıyordu. 

''Eray.. Daha fazla devam edersek kendimi tutamam, o yüzden duralım.'' 

''Efe.'' dedim mızmızlanarak. Şimdi durmanın zamanı mıydı? Dudaklarına uzanmaya çalıştığımda beni durdurmuştu.

''Olmaz güzelim okula gitmen gerekiyor. Benimde dersim var bugün, yeterince aksattım zaten okulu.'' Dudaklarımı büzerek üstünden yana attım bedenimi.

Oyun bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin