''Eray!'' Duyduğum sesle irkilerek dudaklarımı Efe'nin dudaklarından ayırarak arkamı döndüm. Kaşlarını çatmış bir şekilde sinirle bakan beden hiç beklemediğim birine aitti.
''İlker..'' dedim mırıldanarak.
Onun burada ne işi vardı ki. Hem nereden öğrenmişti burada olduğumu.
''Konuşalım.'' dedi sinirli bir sesle.
Efe'nin elimi avucunun içine alarak tutmasıyla ona döndüm. Kaşlarını çatmış İlker'e bakıyordu.
''Ne konuşacaksınız?''
''Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum?''
''Sevgilisiysem eğer ilgilendirir.''
''Sevgilisi mi?'' İlker'in baskın sesinin yerini ufak bir mırıltı almıştı. Bunu beklemiyor gibiydi. Bakışlarını Efeden çekerek bana baktı. Gözlerinde anlamlandıramadığım bir ifade vardı.
Bana ve yataktaki Efeye son bir bakış atıp adımlarını kapıya çevirdi. ''İlker..'' dedim mırıldanarak. Böyle öğrenmemeliydi.
Yataktan kalkacakken Efe elimi öyle sıkı tutmuştu ki kalkamamıştım. Bakışlarımı ona çevirdiğimde 'gitme' der gibi bakıyordu.
''Hemen geleceğim sevgilim söz veriyorum.'' Bırakması için dudaklarına dudaklarımı değdirip çekildim. Odadan çıkarak hızlı adımlarla merdivenlerin olduğu tarafa ilerledim. İki saat asansör bekleyemezdim.
Nihayet merdivenler bitmişti ama nefesimde bitmişti. Hastaneden çıktığımda gözlerimle etrafı taradım. Nerede olabilirdi.
Gözüme takılan İlker'in bedeniyle banklara ilerleyerek yanına oturdum. Bakmamıştı..
''Böyle öğrenmeni istemezdim.'' diye mırıldandım.
Cevap vermemiş ve yüzüme bile bakmamıştı. Sinirli olduğunu anlayabiliyordum ama bari bir dinleseydi beni.
''İlker.'' dedim bankta eğilerek yüzüne bakmaya çalışırken.
''Ne zamandan beri?'' dedi tükürür gibi ''Ne zamandan beri sevgilisiniz?''
''Daha çok yeni gerçekten, okula geldiğimde söyleyecektim size.'' dedim hemen savunmaya geçerek. Bakışlarını yüzüme çevirmiş ve anlamadığım bir ifadeyle bana bakmıştı.
''Hani vazgeçecektin ondan. Hani öylece bırakmıştı seni, nasıl affedip sevgili olabilirsin onunla Eray. Aklım almıyor.'' Sevgili kısmını öyle garip bir şekilde söylemişti ki, sanki onunla sevgili olmamı istemiyor gibiydi.
''Geçerli sebepleri vardı.'' Sesim mırıltıdan farksızdı.
''Geçerli sebeplermiş. Hah.. Benimde bunca yıl geçerli sebeplerim vardı ama dönüp bir kez bile bakmadın bana. Göz ucuyla bile bakmadın amına koyayım.''
Kaşlarımı çattım. Ne demek istiyordu.
''Ne?'' dedim anlamazca yüzüne bakarak.
Elini yüzün atmış ve sertçe ovalamıştı. Kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. Ne ima ettiğinin farkında mıydı o?
''Anlamıyorsun işte amın koyayım. O mavilerin sadece bana kör, görmüyor beni. Yandığımı görmüyor.''
Kaşlarımı çattım. ''Sen..'' dedim devamını getiremeyerek. Nasıl getireceğimi de bilmiyorum gerçi.
''Evet ben. Sana deli gibi aşık olan İlker. Kaç yıldır gözünün önünde senin için deli olan İlker. Onu gör diye bekleyen İlker. Seni canından çok seven İlker.''
Gözünden akan yaşlarla konuşmuştu.
Transa girmiş gibi duyduklarıma hiçbir tepki veremiyordum. O benim kardeşimdi.
''Anla diye her şeyi yaptım. Gözlerinin içine baktım lan anla diye. Herkes anladı da bir sen anlamadın be Eray.''
Gözünden akan yaşlarla konuşuyordu. Şuan İlker karşımda bana olan aşkı yüzünden ağlıyordu. Ama bu yanlıştı o benim kardeşimdi.
''Sen ne dediğinin farkında mısın?'' dedim hayretle.
''Evet farkındayım. Keşke daha önce söyleseydim. Belki o zaman mavilerin bana bakarken öyle parlardı.''
''İlker.. Şaka mı bu?'' Bir yanım hâlâ inanmak istemiyordu.
Efeyle aramızdakileri öğrendiği gün omzunda uyduğum zaman 'Küçükte olsa bir umudum var' demişti. Ama ben ona inanmak istememiştim. Ve tamamıyla çıkmıştı o aklımdan.
''Hâlâ inanmıyorsun. Daha ne yapmam gerekiyor bana inanman için haa?''
''Ben..'' diyecek bir şey bulamıyordum. Beynim düşünme yetisini kaybetmişti sanki.
Kardeşim dediğim çocuk bana aşıktı.
''Ney diyeceğimi bilemiyorum.''
''Hiç umudum yoktu biliyor musun? Homofobik olduğunu ve benden nefret edebileceğini bile düşündüm. Eğer sana söylersem ve sen benden nefret edersin diye bunca zaman söyleyemedim. İçimde yaşadım sana olan aşkımı. Ta ki sen Efeyle olanları bana anlattığın güne kadar. O gün küçükte olsa bir umudumun olduğu için sevinmiştim. Ama bir yandan da sen o çocuktan hoşlanıyordun.''
Yanaklarını kurulayarak elalarını gözlerime dikti. ''Ondan vazgeçmeni bekledim. O her derse geldiğinde ona öyle güzel bakıyordun ki. Ben kendimi o çocuğun yerine koymaktan alamadım kendimi.''
''İlker.'' dedim devam edecekken cümlesini bölüp.
''Sus, şimdi konuşma. Bırak anlatayım.''
Dediğini yapıp sustum. Anlatırsa rahatlardı belki..
''Bugün eğer okula gelseydin söyleyecektim sana bütün her şeyi. Ama ne sen okula geldin ne de ben sana açılabildim. Nerede olduğunu bile bilmiyordum. Evinde yoktun. Kaç saat evinin kapısının önünde bekledim belki gelirsin diye. Ama gelmedin. Burada olduğunu da Aslıdan öğrendim.''
Burnunu çekti. O kadar kötü görünüyordu ki kendimi suçlamak istiyordum. Beni sevmemeliydi. Ona sıkı sıkı sarılıp her şey geçti demek istiyordum. Ama diyemezdim.
''Hastaneye gelip de sizi öyle görünce seninle ilgili kurduğum bütün hayallerim bir damla su olup başımdan aşağı döküldü.''
Elini kaldırarak yanağıma koydu. Yüzümü geri çekmek istesem de yapamadım.
''Ama sen mutlusun ya gerisi önemli değil.'' dedi gülümsemeye çalışarak. İçten bir gülümsemeydi bu.
''İlker..'' Elini dudaklarıma koyarak susturdu. Alnını alnıma yasladı ve soluklandı. Onu böyle görmek istemezdim. Kardeşim bana aşık olsun istemezdim.
''Son bir şey yapacağım. Sakın bana kızma olur mu?'' Anlamsızca yüzüne baktım. Kızacağım ne yapacaktı ki.
Dudaklarımın üstündeki dudaklar ise beklediğim son şey bile değildi. Şoka girmiştim. Gözlerimi kocaman açarak elimi omuzlarına koydum ve itmeye çalıştım.
Öyle sıkı tutmuştu ki itemiyordum ya da kendimi geri çekemiyordum.
Efeye ihanet ediyor gibi hissediyordum. Gözlerim bu düşünceyle dolmuş ve yaşlar bir bir akmaya başlamıştı.
''Ne yapıyorsunuz lan siz burada!'' Duyduğum ses ve bedenimi İlker'in kollarından kurtaran kişi ise kurtarıcım olmuştu.
----------------
Selam çukulatalarım.. Nasıldı bölüm, beğendiniz mi? Tahminleri alalım. İkidir heyecanlı yerde bırakıyorum diye kızmayın sakın bana *-* Hepinize kocaman öpçük :**
Çoğunluk seme Efeci olmuş fghyddjcnhfy. O yüzden ben Eraycı olacağım ehehe *-* Ya da Efeci olurum bilemedim.
Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun bxb
Teen FictionEray: Selam Ece. Gelecekteki manit: Efe diyecektin galiba? Gelecekteki manit: Ayrıca sen kimsin amına koyayım?