Eray: Sana söylemem gereken bir şey var. (19.02)
Gelecekteki manit: Seninle konuşmam lazım. (19.02)
Eray: Ne konuşacağız?
Gelecekteki manit: Yüz yüze konuşalım.
Gelecekteki manit: Sen ne söyleyecektin?
Eray: Buradan söyleyemem.
Gelecekteki manit: Evdeysen eğer size geleyim orada konuşalım.
Eray: Olur, gel.
Gelecekteki manit: Peki, bir şey istiyor musun?
Eray: Muhallebiii.
Gelecekteki manit: Salak çocuğum benim.//
Gelecekteki manit: Pekala alırım.
Eray: Teşekkür ederim.
Gelecekteki manit: Rica ederim.
Görüldü
~~
Yatağımın üzerine oturarak aynadaki yansımamı izlemeye başladım. Bu çok sık yaptığım bir şeydi. Bir şey düşünürken aynanın karşısına geçip mimiklerimi izliyordum. Dün okuldaki olaydan sonra aynanın karşısında geçip çok düşünmüştüm.
Efe benim neyimdi?
Sadece bir arkadaş olamayacak kadar etkileniyordum ondan. Hem kim arkadaşıyla öpüşür ki.
Ona karşı ne hissediyordum?
Dün bu konu hakkında çok düşünmüş ve ondan hoşlandığıma emin olmuştum. Efe'nin görüntüsü gözümün önüne geldiğinde yüzümde kocaman bir sırıtma oluşuyor.
Sonuç olarak ben Efe'den çok hoşlanıyordum.
Çalan kapıyla yerimden sıçradım. Aynadan son kez tipime bakarak kapıya doğru ilerledim. Kapıyı gülümseyerek açtığımda Efe ''Selam.'' demişti.
''Selam. Gelsene içeri.'' Kapının önünden çekilerek içeri girmesi için. Ayakkabılarını çıkarttığı sıra bende onu süzdüm. Siyah pantolon ve siyah sweat giyinmişti. Siyahlara bürünmesine rağmen o kadar etkileyici ve yakışıklı görünüyordu ki..
Boğaz temizleme sesi geldiğinde utanarak bakışlarımı kaçırdım. Efeyi keserken Efeye yakalanmıştım..
Gülümsemesini bastırarak içeri doğru adımladı. Salona geçtiğimizde koltuğa oturarak yanını işaret etti. ''Yanıma gel.'' dedi otoriter bir şekilde.
Yanına oturduğum zaman bedenini bana çevirdi. ''Ne söyleyecektin bana?''
''Önce sen söyle.'' dedim yüzünü izlerken. Çok yorgun ve uykusuz görünüyordu. Gece hiç uyumamış mıydı?
''Uyumadın mı?'' dedim kendime engel olamadan.
''Pek uyuduğum söylenemez.'' dedi saçlarını karıştırarak. Gergin görünüyordu. Rahatlamasını sağlamam gerekiyordu.
''Kahve yapayım mı, içer miyiz?'' dedim mutfak tarafını gösterirken. ''Olur.'' İtiraz etmemesine gülümseyerek kahveleri yapmak için mutfağa gittim.
Su ısıtıcısına suyu koydum. Su kaynaya kadarda kupalara kahve ve şekeri koydum. Kaynayan suyu da kupalara koyup mutfaktan çıktım. Salona geri döndüğümde Efe telefonuyla uğraşıyordu ve beni fark etmemişti.
''Kahveler geldi.''
Telefonunu koltuğa bırakıp ona uzattığım kahve bardağını aldı ve elini bardağın çevresine sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun bxb
Teen FictionEray: Selam Ece. Gelecekteki manit: Efe diyecektin galiba? Gelecekteki manit: Ayrıca sen kimsin amına koyayım?