Bir sürü yorum yapın ki benimde bir sürü bölüm yazma isteğim gelsin *-* Bölümün sonunda küçük bir İlkerxUygar sahnesi var okumak istemeyenler geçebilir orayı.
Keyifli okumalar ✨
''İyi hadi bakalım oynayalım şu oyunu.''
Muzip bir sırıtışla Efe'nin kucağına tırmandım. Madem hemen şimdi oynamak istiyordu bizde oynardık. Anlamayarak yüzüme bakan sevgilimin burnuna küçük bir öpücük kondurdum.
''Hani oyun oynayacaktık bebeğim niye oturdun kucağıma?''
Dediği şeyle ağzımdan küçük bir kıkırtı kaçmıştı. Ah benim masum sevgilim. Anlayamamıştı oyunumuzu.
''Oyunumuz bu sevgilim.''
İki elini de belime yerleştirerek nazikçe okşadı. ''Nasıl bir yani?''
Başımı Efe'nin boynuna gömerek derin derin nefesler aldım.
''İlk kim kaldırırsa paketin içindeki şeyi o giyinecek.'' Mırıltıdan farksız çıkmıştı sesim. Efe duymuş olsa iyi olurdu çünkü bir daha tekrar edemezdim. Her şeyi ayarlarken hiç utanmayıp şimdi utanmam çok saçmaydı ama utanıyordum işte.
''Neyi kaldıran?''
''Şeyi işte.''
''Bebeğim anlamıyorum seni, neyi kaldıran?''
''Çükünü Efe çükünü.'' Sinirle başımı boynundan kaldırarak bakışlarımı yüzüne diktim. Gülerek bana bakıyordu. Bilerek yapmıştı. Sinirle kaşlarımı çatarak kucağından kalkarak odama doğru ilerledim. Arkamdan geleceğini biliyordum.
Gülerek arkamdan gelip kollarını belime sararak sırtımı göğsüne yasladı.
''Tamam özür dilerim gülmeyeceğim bir daha küsme.''
Kollarının arasında dönerek yüz yüze gelmemizi sağladım. Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu. Kaşlarımı çatarak yüzüne baktım.
''Hani gülmeyecektin?''
''Gülmüyorum bebeğim.''
Dudaklarımı dudaklarına bastırarak üst dudağını ısırdım. Ağzından bir inleme kaçmıştı. Geri çekilecekken elini enseme attı ve geri çekilmeme izin vermedi. Alt dudağımı kavrayarak yumuşakça öptü. Geri çekilerek alnını alnıma yasladı.
''Madem oyun istiyorsun oynarız bizde.''
Kendinden emin bir şekilde konuşmasıyla daha çok gaza geldim. Onu sana giydirmezsem bana da Eray demesinler.
''Oynayalım.''
Utancımı bir kenara atarak bitişik olan bedenlerimi yatağa doğru ilerlettim. Efede bana ayak uydurmuş yatağa doğru adımlıyordu. Sırtını yatakla buluşturarak üstüne tırmandım.
Yüzüne eğilerek dudağına öperek karşılık vermesine izin vermeden geri çekildim. Dudaklarımı boynuna bastırdım. İnce deriyi dudaklarımın arasına alarak emdim. İz kalsın istiyordum.
Bir yandan da küçük küçük sürtünüyordum Efeye. İlk onun kaldırması gerekiyordu. Boynuyla işimi bitirdiğimde kafamı hafifçe boynundan uzaklaştırarak iz kalacağına emin olduğum kızarıklıklara baktım. Hoştular.
Bakışlarımı Efeye çevirdiğimde bayık gözlerle bana bakıyordu. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Hiç bekletmeden karşılık vererek birden bedenimi altına aldı. Ağzımdan kaçan inlemeyle dudaklarıma daha çok asıldı.
Dudaklarını dudaklarımdan ayırarak boynuma kadar olan kısmı küçük küçük öpücüklerle süsledi. Belirgin olan köprücük kemiğime öperek dişlerini geçirdi. Ağzımdan kaçan inlemeyle aynı şeyi tekrarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun bxb
Teen FictionEray: Selam Ece. Gelecekteki manit: Efe diyecektin galiba? Gelecekteki manit: Ayrıca sen kimsin amına koyayım?