50

6.8K 519 258
                                    

Keyifli okumalar ✨

Annemin numarasının açık olduğu ekrana son kez bakıp derin bir nefes aldım. Her şey bitecekti bugün, rahatlayacaktım.

''Ne yapıyorsun güzelim.'' 

Ne ara yanıma geldiğini anlamadığım Efe yanıma oturarak beni kendine çekti. Telefon ekranını ona doğru çevirdiğimde ne yaptığımı anlamıştı. Saçımın üstüne dudaklarını bastırdı.

''Ne zaman geldin sen?''

Efe finalleri olduğu için üniversiteye gitmişti sabah. O gittikten sonra sınava çok az bir zaman kaldığı için biraz ders çalışmış daha sonra ise annemi aramaya karar vermiştim. Hâlâ aramak için cesaret edememiştim o ayrı bir mesele.

''Az önce geldim, o kadar dalmışsın ki fark etmedin geldiğimi.''

Sadece başımı sallamakla yetindim. Efe saçıma son kez bir öpücük kondurarak ''Bir şey olmayacak güzelim. Ara ve rahatla.'' İçimi ferahlatmak istercesine konuşmuştu.

Arayacaktım, bitecekti.

Derin bir nefes alarak numarayı sağa kaydırarak aradım. 

''Ben içerdeyim güzelim bir şey olursa seslen.'' Dudaklarıma bir öpücük kondurarak ayaklandı. Odadan çıkarak kapıyı da arkasından kapattı.

''Ne oldu Eray, paran mı bitti?''

''Hayır onun için aramadım. Seninle konuşmak için aradım.''

''Ne söyleyeceksen çabuk söyle Eray ,işim var.'' Beni başından atmak için sarf ettiği cümleyle gülümsedim. Her zaman böyleydi o, yanımdayken de beni başından savıyordu şimdide.

''Nasılsın anne?''

''İyiyim Eray, bittiyse kapatıyorum.''

''Dur.'' Dedim sesimin titremesine engel olamayarak.

''Ne var yine Eray, işim var diyorum sana. Çabuk söyle ne söyleyeceksen.''

Gözümden akan tek damla yaşı sildim. Bitecekti. Hadi Eray biranda söyle ve kurtul..

''Anne babam nerede?''

Bıkınca bir nefes verdi, ardından da ofladı. ''Yine mi şu konu Eray. Sana bin defa söyledim şu konuyu açma diye.''

''Lütfen cevap ver anne, buna ihtiyacım var.'' 

Uzunca bir süre ses gelmemişti. Telefonu kulağımdan uzaklaştırarak aramanın kapanıp kapanmadığını kontrol ettim. Hayır kapanmamıştı.

''Anne.'' 

''Baban beni aldattı boşandıktan sonrada seni istemediğini söyleyerek terk etti bizi.'' Duygusuzca söylediği şeylerle yüzümde acı bir gülümseme oluştu. Yalan söylemişti.

''Babam beni buldu anne.''

''Ne diyorsun sen Eray, ne demek babam beni buldu?'' Sesindeki endişe tınısını anlamamak imkansızdı. 

''Doğru duydun, babam beni buldu. Her şeyi anlattı tüm çıplaklığıyla.'' 

''Hah ne anlatmış o adi herif sana. Yalan söyleyerek beynini yıkamış senin belli. Sende saf gibi inanmışsın ona.'' Büyükçe bir kahkaha atmış ardından konuşmaya devam etmişti. ''Kendi suçlarını benim üstüme yıktı değil mi? Benim yüzümden boşanmışız gibi gösterdi sana değil mi? O adi baban beni aldatmasaydı şimdi birlikte olabilirdik.''

''Anne..''

''Ne var Eray ne var?''

Derin bir nefes aldım ve küçüklüğümden beri merak ettiğim soru dudaklarımın arasından döküldü. 

Oyun bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin