'UNKNOWN' ශ්රීලංකා පොප් කණ්ඩායක් .... පාසල් මිතුරන් තිදෙනෙකු එකතු වෙලා මේ සංගීත කණ්නාඩයම සෑදුවේ ඔවුන්ටද ලංකාවේ ජනප්රිය තරු වීමට උනක් තිබූ නිසයි .... මුලු කණ්ඩායමේම සාමාජිකයින් 7 දෙනෙකුගෙන් සමන්විතව සෑදුනෙ ඔවුනොවුන්ගේ දක්ශතාමතයි ...
1. ලියෑන් - ( Leader/ Vocalist/Main dancer)
ඇය UNKNOWN කණ්ඩායමේ නායිකාව .. වයස අවුරුදු 21යි ... ඇගේ වුවමනාවට සහ ඇය මූලික කරගෙන කණ්ඩායම ආරම්භ වූ නිසා ඇය කණ්ඩායමේ නායිකාව වූයේ ... කොන්ඩේ උර ලගට කොට ලා දුඹුරු පැහැයෙන් වර්ණගන්වා තිබුණු ඇගේ සම තද කහ වර්ණයෙන් යුක්ත වේ ... ඒ වගේම කණ්ඩායමේ උසින් අඩුම සාමාජිකාව ඇයයි ... ඇගේ පියා ව්යාපාරයක අයිතිකරුවකූ හෙයින් ඇය පාසලෙන් ඉවත්වූ පසුව නිවෙසේ රැදීසිට ඇගේ ආසම දේ වන නර්ථනය හදාරමින් සිටියි ....
2. කේට් - (Main Vocalist/ Visual)
ඇය ලියෑන්ගේ හොදම මිතුරිය ... පාසලේදී දෙදෙනා අතර එකදු වචනයක්වත් හුවමාරු නොවූවත් facebook මිතුරන් වූවායින් පසුව හටගත් මිතුරුකම අද ඔවුන් දෙදෙනා හොදම යෙහෙලියන් වී හමාරයි ... ඇගේ ඉනෙන් පහලට දිග කඩාහැලෙන කොන්ඩයකත් ලා කහ සමේ වර්ණයෙත් නිසාම ඇය කණ්ඩායාමේ visual බවට පත්වූයේ ...ඇය මේ දිනවල තමන්ගේ පවුලේ කුඩා ව්යාපාරයක් වන මුහුදට මුහුණලා තිබෙන කුඩා Coffee Shop එකක සේවය කරයි ....
3. ගායුල් - (Main Dancer/ Main Rapper)
ඇය කණ්ඩායමට සම්බන්ද වූයේ ලියෑන්ගේ මාර්ගයෙන් ... කණ්ඩායමේ වසම සාමාජිකාව .. ප්රශ්ණයකදී මුලින්ම ඉදිරිපත් වන්නෙ ඇයයි ...කොන්ඩේ පිට මැදද කොටට කපා ලා දුඹුරු පැහැයෙනුත් කලු පැහැයෙනුත් වර්ණගන්වා ඇති ඇයත් තද කහ සමේ පැහැයෙන් යුක්තයි .... ඇය UNKNOWN පොප් කණ්ඩායමට අමතරව තවත් Dancing team එකක හවුලේ වැඩ කරයි ....
4. රූත් - ( Main vocalist )
ඇය ලියෑන්ගේ සහ කේට් ගේ පාසලේම ඉගෙනුම ලබපු මිතුරියක් වන අතර ඇයව කණ්ඩායමට බදවා ගන්නා ලද්දේ ඇය ගායුල්ගේ ලගම මිතුරියක් නිසයි ... කණ්ඩායමේ උසම සාමාජිකාව ඇය වන අතර හැමවෙලේම විහිලු තහලු කරමින් සිටියි ... ඇය මේ දිනවල pop කණ්ඩායමට අමතරව රජයේ බැංකුවක සේවය කරයි ....
5. සියෑන් - ( Main vocalist ) සහ ඔවේන් - ( Main rapper/ Visual)
ඇය කණ්ඩායමට සම්බන්ද වූයේ රූත්ගේ මාර්ගයෙන් වන අතර දෙවනුවට කණ්ඩායමේ උසම සාමාජිකාව ඇයයි.... ඒ වගේම ඔවේන්ගේ පෙම්වතියද මැය වන අතර ඔහු කණ්ඩායමට සම්බන්ද වූයේ සියෑන්ගේ මාර්ගයෙනි ...මේ දිනවල ඇය තරුපහේ හෝටලයක පිලිගැනීමේ නිලධාරිනියක් ලෙස සේවය කරන අතර ඔවේන් එම හෝටලයේම room boy කෙනෙකු ලෙස සේවය කරයි ....
6. යූවී - ( Center /Main vocalist/ main dancer ) උසස්පෙල අවසන් වූ වහාම කේට්ගේ මාර්ගයෙන් කණ්ඩායමට සම්බන්ද වූ ඔහු වයස අවුරුදු 19ක කණ්ඩායමේ බාලම සාමාජිකයා වේ .... ඔහු ඉතා හොද නර්තශිල්පියකු වගේම basketball player කෙනෙක්ද වේ ...
කණ්ඩායමේ සාමාජිකයින් 7 දෙනා මොවුන් වන අතර ප්රධාන වශයෙන් කතාව ගලාගෙන යන්නේ ලියෑන් , කේට් සහ ගායුල් අතරයි ....
අනෙක් ප්රධාන චරිත -
* BTS සාමාජිකයින්
* Bang PD - Hybe Label හී පැරණි හිමිකරු මොහු දැන් එහි ප්රධාන Manager කෙනෙකු වේ ..
* Park Ji won - Hybe Label හී වර්ථමාන හිමිකරුකතාවේ මැදින් මීට අමතරව තවත් චරිත ගලාගෙන එන එනවා වගේම චරිත ඉවත් වෙලා යයි ... කතාවට ප්රධාන වශයෙන් සම්බන්ද වෙන BTS membersලාව දැන්ම කියන්නෙ නෑ ...කතාව මැදදි බලමු 🙊 ...
කතාව ගැන idea එකක් එන්න ඇති කියලා හිතනවා ... ඉතින් කතාව හොදයි වගේ නම් මාත් එක්ක එකතු වෙලා ඉන්න කියලා ආරාධනා කරනවා ...
✍️ ඉශිනි බොතේජු
YOU ARE READING
🌸 Melt Your Heart 🌸|| BTS ||
FanfictionJust one day, if I can be with you Just one day, if I can hold your hands Just one day, if I can be with you If only we can be together 🌹