,,Můžeme začít?" zeptala se s vážným výrazem a já se snažila zahnat ten trapný pocit z toho, že jsme se nechali unést a našla nás v takové situaci.
Na druhou stranu Harry nevypadal s mou reakcí vůbec spokojený. Stále mě pozoroval se zamračeným obočím, s dlaněmi, které si schoval do kapes od svých kalhot. Nespouštěl ze mě svůj pohled a s hlavou lehce sklopenou mě pozoroval zkrz své řasy.
Stála jsem tam s propletenými prsty na svém podbřišku a cítila, jak mi hoří tváře. Pohled jsem měla upřený na mladou ženu pár kroků od nás, s těmi na první pohled, drahými šaty.
,,Samozřejmě." pípla jsem a pokusila se o úsměv, který mi v rychlosti oplatila na první pohled jedním falešným a ukázala na jednu z kabinek s červeným závěsem po její pravé straně. ,,Tak prosím."
Pomalým krokem jsem přešla ke kabince, kde Julia odtáhla závěs a já se tak ocitla v celkem prostorné místnosti, která se klasické převlékací kabince ani zdaleka nepodobala. Po obou stranách i hned naproti závěsu byla obrovská zrcadla. V pravém rohu stálo červené křeslo u kterého na zemi ležel chlupatý světlý koberec.
Má nervozita díky tomuto všemu nabrala na síle. Jen co jsem se stihla kolem sebe rozhlédnout, poctila mě Julia svou přítomností a přehodila šaty k jednému ze zrcadel.
,,Mám tu pro Vás troje šaty. V klidu si je vyzkoušejte a dáte mi vědět, pokud Vám některé z nich padnou do oka." Náhle mou pozornost upoutal pohyb u závěsu a já se podívala do zrcadla hned naproti a všimla si Harryho jak mě s úsměvem a překříženými pažemi na hrudi sleduje. Snažila jsem se zůstat nad věcí a zahnat motýly v břiše, které mi tam z jeho pohledu začali poletovat.
,,Harry - " pověděla jsem tichým hlasem jeho jméno, díky čemu jsem si vysloužila jeho pozornost.
,,Mhm?" pozvedl na mě s úsměvem své obočí, s dlaněmi za zády, načež si jemně skousnul svůj spodní ret. Určitě věděl, co se mu snažím naznačit, přesto se nehnul z místa.
,,To tu budeš stát?" pozvedla jsem na něj obočí, načež se jemně zasmál a s lehkým zavrtěním své hlavy se dal na odchod.
,,Nechám Vás o samotě." mrknul na mě a nechal mě s Júlií o samotě.
Jako první jsem si vyzkoušela vínové, upnuté šaty nad kolena s nízkým rolákem a krátkými rukávy, ve kterých jsem se, díky jejich střihu vůbec necítila dobře. Byly krásné, ale moc krátké.
Další šaty byly bledě modré, které mi sice ladily s barvou mých očí, ale díly hlubokému výstřihu jsem měla pocit, že mi z něj musí každou chvílí vyklouznout něco, co tam ani není.
A třetí šaty - ty byly zkrátka perfektní. Bílé šaty s červenými růžemi, s malým výstřihem a třištvrtečními rukávy, které byly lehké a příjemné na dotyk. Délka sukně byla též přijatelná.
Zkrátka byly perfektní.
ČTEŠ
EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.
FanfictionNikdy jsem si nemysela, že bych se mohla zamilovat do staršího muže. Pak jsem potkala jeho.. ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 17.1.2022 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obsahu se předem zakazuje !!!