26

389 24 16
                                    

,,Pane Stylesi, už na Vás čekám."

Dívala jsem se šokovaně na ženu přede mnou, která sledovala Harryho po mém pravém boku s neuvěřitelně širokým úsměvem s perfektně rovnými, bílými zuby. Ani na malý moment se nepodívala mým směrem a mě ihned napadlo, že se za jejím pohledem skrývá cosi víc.

Jen co její ústa opustila předešlá slova, Harry se po mém boku viditelně ošil. Podívala jsem se jeho směrem a měla jsem tak možnost vidět, jak několikrát za sebou zatnul svou čelist a mou dlaň, kterou svíral v té své, tiskl o něco pevněji.

,,Amber," pověděl ,,doufám, že máte vše potřebné." to bylo vše co řekl, zatím co si mě přiblížil blíž k tělu.

Harryho hlas jsem absolutně nepoznávala. Byl hrubý a hluboký. Takový jsem u něj nikdy neměla možnost slyšet. A něco mi říkalo, že mu její přítomnost nebyla vůbec příjemná.

,,Ano, všechny dokumenty mám s sebou." řekla a dokumenty ve svých dlaních zvedla o něco výš. Pohled mi ihned padl na svazek papíru v jejích dlaních, přiložených k její bujné hrudi.

Samozřejmě, i prsa musí mít dokonalá.

Musela jsem se v duchu zasmát nad celou touhle situací. Nad tím, že i když jsem se snažila vypadat i cítit se dobře, objeví se Amber, která je pravý opak mě. Tím pádem mé dosavadní sebevědomí, které je jindy nulové, bylo opět na bodě mrazu.

Když jsme došli k její těsné blízkosti, svůj pohled přesunula níž, než se zabořil přímo do toho mého. Úsměv na tváři jí okamžitě zamrznul, než se v rychlosti vzpamatovala a s jedním, na prvním pohled vynuceným, promluvila ,,Ah - dobrý den, slečno Adams."

S těží jsem polkla a snažila se uklidnit své nervy, než jsem ze sebe přiškrceným hlasem dostala: ,,Dobrý den i Vám."

Pár okamžiků jsme hleděly jedna na druhou. Dívala se na mě pohledem, který jsem nebyla schopna identifikovat. Její výraz byl vážný a její plné rty sepnuté do přímé linky. Ani jsem nepostřehla, že jsem své kroky zastavila a hleděla na ženu, která byla evidentně nepříjemně překvapená, že mě vidí, než nás Harry svým hrubým hlasem vyrušil ,,Tak jste se přivítaly, tak půjdeme, ne?"

Jeho tón hlasu mě nemile zaskočil a jak se zdálo, nebyla jsem jediná. Amber k němu přesunula svůj překvapený pohled, než na tváři vykouzlila jeden mírný úsměv. Kývla hlavou na souhlas a v rychlosti pověděla: ,,Jistě, samozřejmě."

Otočila se na podpatku a rozešla se ke dveřím. Harry se však přes ni nahnul a jako správný gentleman otevřel dveře a nechal nás projít jako první. Nejdřív prošla Amber, která mu poděkovala s tím svým dokonalým úsměvem. Harry na ni po celou dobu upíral neutrální pohled a jakmile spočinul na mě, mírně se usmál a svou dlaň přiložil na spodní část mých zad.

,,Všechno v pořádku?" šeptnul v blízkosti mého obličeje, při čemž se musel lehce sklonit, díky našemu výraznému výškovému rozdílu, s dlaní stále položenou na mých zádech. Do tváře mě okamžitě udeřil jeho teplý dech, díky čemu mi na krku naskočila husí kůže.

Lehce jsme se ošila, pohlédla mu do očí a jasně jsem tak měla možnost vidět malé jiskřičky, které mu zářily v očích, díky kterým se mi pokaždé podlamovala kolena. V rychlosti jsem se vzpamatovala a uvědomila si, že jsem tady z jistého důvodu a s lehkým odkašláním jsem odpověděla: ,,Ano." kývla jsem svou hlavou ,,Všechno je v pořádku."

Po mých slovech se Harryho úsměv rozšířil a jakmile jsme své pohledy přesunuli před sebe, všimla jsem si, že nás Amber pozoruje se zvláštním výrazem v očích. Její dokonale namalované rty měla sepnuté do přímé linky, bradu vztyčenou a hruď se jí viditelně pohybovala o něco rychleji.

EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat