52

235 22 10
                                    

Po vydatné relaxační koupeli jsem měla všechny doposud ztuhlé svaly dokonale uvolněné, mysl perfektně čistou a byť mě díky této kombinaci přemáhala únava, nedovolila jsem si ji podlehnout.

Těšila jsem se na poznávání města, které mi bylo v minulosti odepřeno a ze kterého jsem při naší předchozí návštěvě viděla jen jeho pouhé detaily. Jen omezené minimum, co se dalo z okénka projíždějícího automobilu městem zahlédnout.

Tentokrát to mělo být jiné. Měla bych se na vlastní oči setkat s krásami, které v sobě samotný New York ukrývá a o kterých jsem do této chvíle mohla pouze snít. A já jsem díky tomuto faktu pociťovala v podbřišku hejno motýlů, kteří mě tam svými křídly šimrali a alespoň z části mi tak dávaly najevo, že se opravdu jednalo o realitu, byť jsem se cítila jako ve snu.

Na malý moment jsem se zastavila a se skousnutým rtem zapřemýšlela nad situací, ve které jsem se nacházela. Ještě před několika měsíci jsem si něco podobného nedokázala ani jen představit a teď jsem byla tady. V přepychovém apartmánu bohatého a pohledného muže, který se mnou trávil svůj volný čas a naprosto dobrovolně.

Hleděla jsem na svůj odraz v obřím zrcadle, nad dvojitým umyvadlem prostorné koupelny. Byla jsem to stále já. Stále ta jistá Michelle, která si vše až moc brala k srdci a přesto se zdálo, že je něco jinak.

Možná se jistá část mě, tam - hluboko uvnitř v mém nitru probudila z hlubokého spánku ve chvíli, kdy jsem přestala žít ve stereotypu a naopak se můj život proměnil v neuvěřitelné zpestření, za které nemohl nikdo jiný, než právě Harry.

S jemným povzdechem a posledním pohledem do své vlastní tváře jsem se rozešla ven z koupelny. Příjemný materiál jemného svetříku a bledých legín mě jemně hladil po uvolněné pokožce, zatím co jsem opatrně našlapovala po podlaze.

Ihned po příchodu do obývacího pokoje mě přivítala příjemná vůně v podobě mátového čaje, který mě již spolu s Harrym v čele prostřeného stolu čekal. A to byla ta chvíle, kdy jsem nevěděla, na co hledět dřív. Na Harryho, který v čele stolu vypadal jako samotný bůh a nebo na to neuvěřitelné množství jídla, které nechal donést.

Vypadalo to lákavě a omamně a přesto jsem pocítila zvláštní píchnutí v oblasti žaludku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vypadalo to lákavě a omamně a přesto jsem pocítila zvláštní píchnutí v oblasti žaludku. Z naší donášky by se najedlo celé poschodí hotelu a co víc, díky pohledu na všechno to skvěle vypadající a zajistě vynikají jídlo jsem ihned pocítila neskutečné výčitky z toho, že jsme neměli sebemenší šanci, takové neuvěřitelné množství sami jen ve dvou sníst.

,,Jaká byla koupel?" zeptal se Harry s úsměvem, když na mě pohlédl od rozevřených novin, které doposud držel před sebou. Nemohla jsem si nevšimnout, jak si mě se zájmem prohlédl, než nakonec pohledem zakotvil na mé tváři a s jemně nadzvednutým obočím čekal na mou odpověď, kterou jsem mu ihned vzápětí dala ,,Příjemná." vydechla jsem popravdě ,,A uklidňující." dodala jsem, když jsem pohledem nejistě uhnula stranou.

EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat