23

367 26 3
                                    

Maci

Ahoj kočko, jak si užíváš zámoří? Doufám, že je na tebe pan podnikatel hodný, jinak mu při první příležitosti nakopu prdel. Myslíme na tebe a Jackson posílá hubáka.💋

Po shlédnutí fotky Maci s malým Jacksonem jsem se neubránila menšího smíchu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po shlédnutí fotky Maci s malým Jacksonem jsem se neubránila menšího smíchu. Jackson byl ve věku, kdy se převlékal za různé nadpřirozené bytosti a kladné hrdiny. A jinak tomu nebylo ani teď. Ve školce měli maškarní, kdy se Jackson tentokrát rozhodl pro želvího ninju.

Ať už na tom byla Maci finančně jakkoli, nedopustila, aby to její syn jakkoli pocítil. Na svůj věk to byla velmi odhodlaná a milující máma.

V rychlosti jsem ji odepsala, že je všechno v pořádku a že se na ně moc těším a s malým povzdechem jsem odložila mobil na gauč vedle sebe.

Seděla jsem zakrytá v teplé dece, s nohami skrčenými pod sebou a mou oblíbenou knihou, položenou na mých stehnech. Její obsah jsem ale bohužel absolutně nevnímala. Mé myšlenky se ubíraly jistým směrem, a to k poslední události dole v baru.

Před očima jsem měla jasný obraz Harryho zamračeného výrazu, jeho temných očí a ostře řezané čelisti. Oči, které šlehaly plameny, díky kterým jsem stále dokola cítila ten jistý nepříjemný pocit.

Zároveň okamžitou změnu jeho pohledu, kdy si uvědomil, jaká slova jeho ústa v danou chvíli opustila. Lítost a možná nejistota nahradila předchozí hněv, který si neprávem vylil na mé osobě.

Neměla jsem nejmenší tušení, co se bude dít. Ačkoli jsem se k němu nechtěla jakkoli vázat, věděla jsem, že mi jistým způsobem není lhostejný a jeho chování mi ubližovalo možná víc, než by bylo vhodné.

Znali jsme se krátce. Sotva pár týdnů. Měli jsme jistou dohodu, ale zároveň mi tvrdil, že ani já mu nejsem lhostejná. Nebyla jsem si jistá, jestli to byly jen plané řeči, aby si mě jistým způsobem omotal kolem prstu a já tak mohla kývnout na jeho nabídku.

Na druhou stranu, proč zrovna já? Musel si všimnout jak nezkušená jsem. Mohl mít jakoukoli ženu v jeho věku a přesto chtěl mě. Začínala jsem se bát, že mu šlo právě o to, že jsem mladá a nezkušená. Aby si mě mohl vychovat podle svých vlastních představ a chlubit se hned na první pohled mladší ženou po svém boku.

Vsadila bych se, že by spousta žen udělala cokoli, aby mohly být po jeho boku a-

,,Michelle." Pohledem jsme okamžitě střelila k velmi známému hlasu, patřící osobě, která momentálně zaplňovala každičkou moji myšlenku. Jeho chraplavý hlas zaplnil ticho prostorného apartmánu a jeho nejistý pohled zkoumal moji reakci

Když jsem neodpověděla, pokračoval: ,,Ahoj."

Jasně bylo vidět, jak se mu pohlo hrdlo ve chvíli, kdy polknul a zatím co udělal nejistý krok směrem ke gauči, ozval se znovu. ,,Chtěl jsem se přesvědčit, že jsi v pořádku."

EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat