22

376 28 12
                                    

Neměla jsem nejmenší tušení, kolik času uplynulo, ani kdy se mi podařilo chtě - nechtě usnout, když mě z mého spánku vyrušil pohyb madrace po mé levé straně.

Původně jsem měla v plánu počkat, až se Harry vysprchuje, abych se mohla následně i já vysprchovat, ale nakonec mě únava přemohla a já tak upadla do ríše snů dřív, než vůbec vyšel z koupelny.

Zároveň jsem se bála, abych Harryho znovu neúmyslně naštvala a tak jsem se ho raději ani nezeptala, lehla si na tu obrovskou postel s tím, že prostě počkám, až se vysprchuje a pak půjdu i já, ale během několika málo sekund jsem spala jako dudek.

Ležela jsem na boku, čelem ke dveřím a jelikož jsem za sebou ucítila přítomnost někoho dalšího, s přimhouřenýma očima jsem se ohlédla přes rameno, abych zahlédla Harryho, který zrovna ulehal vedle mě. Přehodil přes sebe přikrývku a posunul se tak, aby mě mohl ze zadu pevně obejmout.

Jeho stisk byl pevný a než jsem stihla cokoli říct spustil: ,,Shh. To jsem já." šeptnul do mého ucha, na kterém následně zanechal opravdu jemný polibek. ,,Mrzí mě to, Michelle." pokračoval opravdu tichým hlasem, za kterým se schovávala jistá emoce, kterou jsme nevěděla rozeznat. Harry byl opravdu náladový, ještě jsem měla před sebou spoustu práce s tím, naučit se odhadnout, v jaké náladě zrovna je, abych případně všechno ještě nezhoršila. Ale věděla jsem, že momentálně mluví o jeho předešlém chování.

Z jeho hlasu byla jasně zřetelně slyšet lítost. Evidentně litoval toho, co řekl, možná i toho jak se choval?

Při vzpomínce na jeho chladný pohled a drsný hlas mi srdce spadlo až někam do žaludku a já jsem se ani nesnažila skrývat své sklamání.

Ihned mi se mi v hlave začaly promítat různé scénáře typu:

Je toto jeho běžné chování?

Je takto náladový?

Musím se mít na pozoru a dávat si pozor na to co říkám?

Bude se ke mě chovat jako k podřadné osobě?

Chtěla jsem celou tu věc hodit za hlavu a doufat, že to byl jen jakýsi zkrat. Že se zřejmě něco muselo stát, proč najednou otočil o 180°.

Možná za to mohla Amber?

Kdo ví?

Však s ním prohodila sotva pár vět.

Nebo to byla reakce na mou předešlou poznámku, ohledně mého poděkování?

Z mého "bolestného" přemýšlení mě vyrušila Harryho velká teplá dlaň, která zabloudila pod přikrývku a následně zastavila na mém plochém bříšku.

Jelikož jsme leželi pod velkou společnou přikrývkou, nebyla mezi námi žádná překážka a já tak měla možnost perfektně cítit Harryho pevné tělo, natisknuté ze zadu na tom mém.

,,Spi." do vlasů mi vytiskl další polibek ,,Odpočiň si." dodal a svůj obličej zabořil do mého ramene. ,,Opravdu je mi to líto."

---

,,To mě ale, kurva, nezajímá!"

Obrovskou halou se rozezněl Harryho rozzuřený hlas a já jsem se přistihla, že se pro jistotu držím stranou, abych taky něco neodnesla.

Výzdoba zřejmě nešla úplně podle plánů, tak jak Amber tvrdila. Podle ní šlo všechno hladce, podle Harryho jim zabýval ještě velký kus práce. Chyběly květiny, které měli dorazit v den svatby - pochopitelně, ale jelikož se ještě firma neozvala, aby potvrdili, že v sobotu určitě dorazí, byl Harry s nervama v koncích.

EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat