47

450 30 22
                                    

Ačkoli jsem o sobě nikdy nesmýšlela jako o nějakém hlupákovi, ve chvíli kdy Harry vyřknul svá slova, jsem se cítila jako naprostý idiot.

Vzhlížela jsem do té zelené záře nade mnou a snažila se na sobě nedat znát, jak silným způsobem mě jeho slova vyvedla z míry. Rty jsem měla semknuté do tenké linky, zatím co mé mozkové závity pracovaly o sto šest.

Přestože jsem ve škole měla prospěch jeden z nejlepších, jeho slova mi v tu chvíli nedávala absolutně žádný význam. Na bocích jsem cítila jemný dotek, když mě palci hladil v malých kruzích, zatím co mu na rtech pohrával mírný úšklebek.

Přesně ten úšklebek, který bych mu v tu chvíli nejraději jedním rychlým pohybem setřela z tváře, pevně ho chytila za ramena a vytřásla z něj jakoukoli rozumnou odpověď.

,,Huh?" vypadlo ze mě však naprosto nečekaně. Očima jsem těkala mezi jeho, načež jsem těžce polkla, když mi náhle pohled padnul o něco níž na jeho růžové, dokonale krojené rty.

Pomalým pohybem jazyka si je navlhčil, než se celým svým tělem přiblížil o něco blíž. Byla jsem tak nucena hlavu zaklonit o něco víc, díky čemu jsem se lehce prohnula v zádech, na které následně sklouzly Harryho velké dlaně.

S rozšířenýma očima a nastevřenými rty, ze kterých vycházel rychlý, přerývavý dech, jsem mu vzhlížela do jeho bezchybné tváře, než začal krátit vzdálenost mezi námi.

Najednou naprosto nečekaně a bez jakéhokoli varování se svými rty hladově přitiskl na ty mé. Opět jsem zůstala naprosto bez dechu. Za dnešní večer už po několikáté.

Bože, jak on uměl líbat..

Naše rty do sebe perfektně zapadaly jako puzzle. Zatím co Harry měl tou dobou obě paže omotané kolem mého pasu a silně si mě tiskl ke svému tělu, já jsem přesunula své rozechvělé dlaně na jeho holé bicepsy.

Přes tenkou látku noční košilky jsem cítila teplo, které vyzařovalo z jeho těla. Každý jeden jeho záhyb, každý sval, hebkou kůži i jemné chloupky na jeho vypracované hrudi.

Každým jedním nádechem se naše hrudě o sebe otíraly o něco víc, díky čemu jsem okamžitě pocítila, jak mé bradavky začínají tvrdnout. Nad tou skutečností se z mého hrdla nečekaně ozvalo zakňourání, načež se do mé tváře nahrnula krev a já tak cítila, jak mé líce začínají hořet.

I když jsem stále nechápala význam jeho slov a přemýšlela, co by zrovna na mě chtěl ochutnat, jeho náhlé činy mě nenechávaly v klidu. Přesněji řečeno - mé srdce začalo bít jako splašené a kdyby si mě nedržel tak blízko u své těla, zajistě bych se neudržela na nohou.

Chtěl snad..

,,Harry," zamumlala jsem roztřeseným hlasem do jeho rtů ,,já s tebou ale nemůžu mít sex." zakňourala jsem, načež se z Harryho hrdla ozval hluboký sten, který okamžitě projel celým mým tělem jako samotný blesk.

Zalapala jsem po dechu, když si mě natiskl k tělu o něco víc. Ještě jednou mě letmo políbil, nosem se jemně otřel o ten můj, než mi v těsné blízkosti pohlédl do tváře.

Naše čela se dotýkala, když mi do koutku rtů věnoval jeden jemný polibek, než promluvil ,,Nechci s tebou mít sex." šeptnul. Pohledem přejel mezi mými rty, očima, než s ním zabloudil k mým holým ramenům, když se lehce oddálil, kam následně přesunul i své dlaně a párkrát mě po nich pohladil.

EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat