Následujících pár dní uteklo jako voda. Byla středa večer a já jsem nervózně chodila po svém bytě ve snaze zabalit si kufr. Postupovala jsem podle seznamu, který jsem si od pondělí poctivě sepisovala, abych náhodou na něco nezapomněla.
Harry mě měl vyzvednout ve 4 ráno, což pro mě bylo naprosto šílené, protože jsem dopředu věděla, že díky stresu probdím celou noc.
Byla jsem šíleně nervózní. V životě jsem neseděla v letadle a najednou mě čekal, bez mála, osmihodinový let. Žaludek jsem měla stažený a v hlavě se mi tvořily všechny možné scénáře.
Zvládnu tu dlouhou cestu?
Nebude mi špatně?
Nemůže letadlo spadnout?
Co když spadneme?
Byla jsem šíleně vystresovaná!
Stejně tak ohledně plánovaného střetnutí během oběda.
Co když Harryho nějakým způsobem sklamu?
Co když se za mě bude stydět?
Co když se mu nebudou líbit šaty?
Neměla jsem mu ty šaty přeci jen ukázat?
Co když se mi vysměje?
Bylo mi do breku.
Celý den jsem, díky tomu všemu, nic nejedla a momentálně jsem si vůbec nebyla jistá, jestli je mi špatně díky stresu, nebo právě hlady.
Z mé mírné paniky mě vyrušilo pípnutí na mém notebooku, oznamující příchozí zprávu.
Přesunula jsem se ke své posteli. Své levé koleno jsem vykoupla na její vrch, kde jsem se jím následně zapřela o madraci a následně udělala to samé s tím druhým a následně po všech čtyřech dolezla doprostřed postele, kde jsem si sedla do tureckého sedu a do klína si položila notebook, abych následně otevřela právě doručeno zprávu.
Harry styles
Doufám, že jsi jedla.Nedokázala jsem zabránit tomu, že se mé oči, po přečtení zprávy, stočily v sloup. Ovšem mi to nezabránilo ani v tom, že i přesto, že jsem od rána vypila jen několik šálku čaje a pár sklenic vody, napsat ve zkratce pravý opak.
Michelle Adams
Ano.Odesláno.
Malá lež neuškodí, no ne? Stejně tady není, aby mě kontroloval. Momentálně by veškerý obsah mého žaludku mohl skončit v záchodové míse.
Odpověď došla vzápětí.
Harry Styles
Proč mám pocit, že neříkáš pravdu?
Bože tenhle chlap! Ve všem musí mít přehled.Michelle Adams
To netuším. Možná proto, že jsem to napsala?Neubránila jsem se úšklebku a netrpělivě čekala na odpověď. Věděla jsem, že si hraju s ohněm. Ještě pořád jsem nevěděla, co můžu od muže, jako je Harry, očekávat.
Harry Styles
Nezkoušej mě, Michelle...Má ústa opustil dlouhý, hluboký povzdech. Není s ním zadaná sranda.
Michelle Adams
Promiň. Jsem nervózní, nemůžu jíst.Skousla jsem si spodní ret mezi své zuby a čekala na odpověď, která došla hned vzápětí.
ČTEŠ
EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.
FanfictionNikdy jsem si nemysela, že bych se mohla zamilovat do staršího muže. Pak jsem potkala jeho.. ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 17.1.2022 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obsahu se předem zakazuje !!!