První věc, kterou jsem ucítila druhý den ráno byl jemný dotek na mé kůži. Nebyla jsem si jistá, jestli jsem v té době byla už plně při smyslech a nebo jestli jsem ještě stále snila, protože bych přísahala, že přesně o tom jistém se mi minulou noc zdálo.
Zabručela jsem z polospánku, když mi konečky prstů přejely po holém břiše. Přesně v tu chvíli, kdy jsem se prohnula v zádech, jsem ihned ucítila pevné tělo, které se ke mě zezadu natisklo.
Prudce jsem vydechla, když mě na krku pohladil teplý dech, než jsem přímo na své krční tepně ucítila hebké polštářky rtů, jenž mě na ono místo několikrát za sebou políbily.
Stisk kolem mého pasu zesílil. Pevné tělo za mnou mě příjemně hřálo. Mé srdce začalo bít o něco silněji. A můj klín byl okamžitě plně při vědomí, když začal prosit o jakoukoli pozornost.
A přesně v tu chvíli se mi vybavil předchozí večer.
Kdy jsem náhle dostala odvahu a udělala něco, co se mi po celý život z hloubi duše příčilo.
Kdy jsem rázem byla jako posedlá být jediným, po čem Harry toužil.
Kdy jsem poprvé v životě měla navrch.
A při pohledu na Harryho, kdy pociťoval rozkoš, do které mě on sám jen nedávno zasvětil, jsem za žádnou cenu nechtěla přestat.
Jeho skřivená tvář v době, kdy jeho tělem proudilo silné množství extáze, zatím co jeho srdcově krojené rty stále opakovaly mé jméno.
V dlani jsem sevřela polštář, jenž byl pod mou hlavou a snažila se zůstat klidně ležet. Ale mé tělo jakoby žilo svým vlastním životem, když s mou myslí naprosto nespolupracovalo a natisklo se zadečkem přímo na vybouleninu, jenž se o mě otírala.
K mým uším dolehlo zavrčení.
Dlaň, která doposud spočívala na mém břiše se najednou posunula níž k mému stehnu, které sevřel mezi prsty a já se tak znovu nekontrolovatelně prohnula v zádech.
Znovu jsem se tak otřela o klín za mnou.
,,Michelle," zavrčel Harry ranním chraplavým hlasem.
A to bylo pro mé tělo něco jako spouštěč, když se mi zachvělo v podbřišku a já tak ucítila obrovské nutkání otočit se k Harrymu čelem a nechat ho, aby si se mnou dělal co chtěl.
Má mysl však křičela, že ještě není správný čas.
Že ještě nejsem připravená.
Ale byla má mysl silnější, než mé vlastní tělo?
A při vzpomínce na neuvěřitelně blahodárný pocit, který proudil mým tělem jen před pár hodinami, jsem zatoužila přesně to jisté zažít znovu.
Kdy jsem se samou rozkoší prohýbala v zádech.
Kdy jsem mezi prsty pevně svírala Harry hebké vlasy, zatím co měl tvář zabořenou v mém klíně.
Kdy jsem nevěděla popadnout dech, zatím co Harry svým jazykem předváděl kouzla, která byla pokaždé o něco intenzivnější, než kdy před tím.
Kdy jsem mezi stehny svírala Harryho hlavu, zatím co on ve svých velkých dlaních svíral mé bohy, aby mě udržel na místě.
Kdy jsem se díky němu rozpadla na miliony malých kousků. Ne jednou - hned dvakrát.
ČTEŠ
EVERYTHING HAS CHANGED | H.S.
FanfictionNikdy jsem si nemysela, že bych se mohla zamilovat do staršího muže. Pak jsem potkala jeho.. ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 17.1.2022 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obsahu se předem zakazuje !!!