3

182 22 0
                                    

Asadar am dansat cuminti o vreme. Fara sa incerc nimic la limita decentului sau alte gesturi care sa o sperie. Insa, la un moment dat, in timp ce dansam linistit cu ea in bratele mele, intrebandu-ma ce discutie sa incep cu ea, organizatorii banchetului s-au apropiat de noi si ne-au oprit din dans. M-am intors contrariat spre ei. Nu mi-a placut ca am fost intrerupt in timpul dansului cu cea pe care o dorisem toata seara si pentru care ma pregatisem luni de zile.

- Nu vreti sa participati la concursul de miss si mister? M-a intrebat unul dintre ei. L-am privit, uimit de intrebare. Nu ma gandisem ca as putea fi propus pentru participare...

- Cine mai participa? Am intrebat eu, luat prin surprindere.

Ce sa caut eu in acest concurs... Eu imi atinsesem scopul. O aveam pe Carmen in brate. Insa, mai apoi m-am gandit ca ar fi o iesire memorabila din scena... triumfala... demna de bastardul lui Cris Reyn! Ar fi lovitura de gratie pentru toti cei din scoala mea daca as castiga acest concurs. In scoala noastra erau patru clase pe nivel. Asadar o suta douazeci de tineri... asa ca tentatia a fost imensa, dar nu m-am hotarat, pana cand nu am intrebat-o si pe partenera din bratele mele.

- Ce zici, Carmen? Ne bagam? Nu avem nimic de pierdut! Nu a fost nimic premeditat. Pur si simplu ne-au selectat.

- Da... da... raspunse ea, incantata im primul moment.

M-am intors spre organizator si le-am raspuns simplu:

- Da! Suntem de acord! Care sunt probele concursului?

- Pai, proba de dans, proba de cultura generala... si aptitudini.

Eh! La dans nu m-am indoit de mine, insa la aptitudini m-am blocat.

- Aptitudini? Cam ce fel de aptitudini? La ce va referiti?

- La ce te pricepi tu cel mai bine!

- Street dance se pune? Am intrebat, dupa un moment de gandire.

- Da! Se pune daca tu crezi ca poti face asta.

- Ok! Atunci inscrie-ne si pe noi. Am hotarat eu, fara sa mai stau pe ganduri.

Am mai dansat o vreme cu Carmen, la fel de cuminte precum am inceput. Insa acum ma gandeam la ceea ce va urma. Hm! Concurs de miss si mister! Eu! Bastardul! Unde esti Narcisa? As vrea sa ma vezi acum!

Asa cum se obisnuieste, au fost inscrise zece perechi de tineri si am inceput probele. Prima proba a fost proba de cultura generala. Toate cele zece perechi de tineri am venit in mijlocul cercului format de tinerii care nu participau la concurs si care faceau acum galerie. Nu ma asteptam ca cineva sa tina cu mine! Nu ma asteptam sa imi scandeze cineva numele. Insa nici nu ma interesa asta. Voiam doar sa imi fac treaba foarte bine si sa ies cu capul sus din acest concurs. Voiam sa o iau in serios si sa pot sa ma concetrez. Asta nu a fost in plan deci nu va fi nicio pierdere daca nu reusesc. Mi-a fost suficient ca am fost selectat pentru concurs. Inseamna ca am atras atentia.

Proba de cultura generala a fost floare la ureche. Istorie si geografie. Mi-au placut la nebunie aceste doua materii. La aceasta proba nu am avut nicio problema spre mandria profesorilor mei. Stiu ca le-am fost drag. Mereu am venit cu intrebari pertinente la orele lor si mereu mi-am aratat interesul de a cunoaste cat mai mult. Nu am fost un baiat cu probleme... Am fost un copil cuminte si linistit... pana la inceputul clasei a opta. Insa si de atunci, la scoala am fost un elev exemplar.

Dar si alti colegi de ai mei au fost la inaltime la aceasta proba. Asadar inca nu era nimic hotarat. Inca nu se stia cine ar putea fi castigatorul concursului.

ASA TATA, ASA FIUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum