8

136 27 0
                                    

- Of! Imi pare rau ca v-am bagat in asta! am gemut eu, total demoralizat.

- Sa nu iti para! Asta e lumea in care traim! Te las!

A inchis. S-a lasat linistea in apartament. Abia acum am inceput sa ma gandesc la cele ce am auzit azi. Nimeni nu stie nimic despre mama mea. Politistul a fost cu tatal meu de la inceput si nu a auzit de mama mea. Ce sa inteleg eu din asta? Mama a spus sau nu a spus adevarul? Nu prea se mai potrivea povestea ei, cu cele spuse de politist. Hm! Politist! Un politist care stia ce face clanul asta si nu a facut nimic! Apoi iar m-am gandit la cele auzite. Nu m-au ajutat, insa amanuntele au fost socante.

Tatal meu nu are alti bastarzi... S-a ferit mereu... Si atunci? Cum de exist eu? Nu am cum sa ma gandesc ca el nu e tatal meu. Asemanarea dintre noi e prea vadita ca sa pot sa ma gandesc ca nu e tatal meu. Asadar de ce exist eu? De ce am fost eu exceptia lui? Ce concluzie sa trag eu din aceasta zi? E adevarata sau nu povestea mamei? Parea din ce in ce mai indepartata de adevar. Emily, de exemplu. Mama mi-a descris-o ca fiind o scorpie! Si nu pare deloc asa. E o femeie sensibila. Care a trecut printr-o drama care aproape ca a distrus-o. Si-a pierdut copilul intr-un tragic accident. Asta era durerea ce se vedea in adancul ochilor ei negri. Alex a vazut bine. Apoi am aflat cum si-a revenit tatal meu si de ce nu mai vrea sa stie de acest apartament. Aici a fost el surprins de sotia lui cu o femeie in brate. Cum sa isi mai doreasca sa revada apartamentul cand sotia lui aproape ca a murit din cauza tatalui meu!? Dar oare ce a fost in capul lui in acea vara? De ce a pomenit-o la bairamurile tinute aici? Ce l-a starnit? Si ce legatura avea acest Victor cu asta?! Se vede clar din poze ca in acelui Victor, in special, a vrut tatal meu sa ii demonstreze ceva. Si acel ceva avea legatura cu sotia lui.

Asadar am avut dreptate. Tatal meu s-a jucat sapte ani cu sufletele fetelor la care a ajuns, doar ca sa demonstreze ceva. Dar unde e mama in toate astea? De ce nu apare? De ce nu stie nimeni de ea? Sunt doi oameni care pot sa imi dea acest raspuns. Eduard si tatal meu! Si acesti doi oameni sunt tocmai cei de care nu ma pot apropia inca.

Nu am aflat nimic de mama, insa m-am bagat intr-o mare belea! Asta am facut. Am iscat un razboi! Un razboi in care sunt arme de foc! Un razboi in care eu sunt in inferioritate! Am inspirat din nou... si am sunat-o pe Carmen. Trebuia sa am grija din nou de ea. Revenim la teroarea acelor zile in care am tremurat in fiecare clipa pentru ea. Trebuia sa iau masuri urgente. Stiam ca Alex nu a exagerat. El stia foarte bine ce mi-au facut ei mie. El cunostea mecanismele unui clan. Stia foarte bine cum actioneaza ei.

Asa ca am luat telefonul si am sunat-o pe Carmen, incercand sa par cat mai calm si linistit.

- Alo, Carmen, iubire, cum esti?

- Bine, dragul meu! Ma bucur ca te aud. Tu cum esti? Ce ai mai aflat?

- Hm! Despre mama, nimic! Sunt doar doi oameni care stiu totul. Dar sunt singurii oameni de care inca nu ma pot apropia! Nu acum. Unul e evident tatal meu... iar celalalt e cel a carei poveste a imprumutat-o mama pentru a ma minti treispe ani de zile. Cel pe care eu il crezusem mort in Legiunea straina... Cel pe care il crezusem un erou. Dar iubire. Altceva trebuie sa iti spun si vreau sa nu intri in panica.

- Ce vrei sa spui, Edmond?

- Am dat peste niste oameni ciudati aici. Oameni rai. Si trebuie sa imi iau toate masurile de siguranta. Nu te panica. Nu e un pericol iminent. E doar un posibil pericol, insa eu trebuie sa ma gandesc la tot ce e mai rau, ca sa nu gresesc. Asadar, acum, dupa ce inchidem, tu, iubire, iti schimbi numele pe contul tau de Facebook si stergi orice poza cu noi impreuna. Nimic sa nu ramana in istoric, ce ar putea sa faca legatura cu noi doi. Iti faci o pagina noua, pe un telefon nou. Pe acela pe care vei avea si adresa de facebook pe care mi-am facut-o eu daca vrei sa fii in lista din noua mea pagina. Altfel, nu ai voie sa reactionezi pe acea pagina. De fapt, iti voi da eu block, imediat ce inchidem. Tu nu trebuie sa fii acolo! Poti sa intri pe pagina mea noua de pe ID-ul pe care ti l-am dat, dar nu reactionezi si nu comentezi si nu distribui nimic de pe adresa veche. Si opreste-ti locatia. Sa nu o mai pornesti pana nu iti spun eu.

ASA TATA, ASA FIUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum