4

161 26 0
                                    


- Da! Ai dreptate! Dar Daria nu va vedea niciodata asa cum vezi tu! Am facut-o sa ma iubeasca... Carmen! I-am ranit sufletul! Si i-am tradat increderea. Asa cum am facut cu tine... iubire... Si o inteleg foarte bine! A ajuns la Samir din cauza mea! A fost in pericol din cauza mea! Deci, vezi? Are motive destule sa ma vrea mort! E Revelionul lor... Nu voi fi eu cel care le voi strica Revelionul... Si asa, am facut destul rau! Stiu! Am distrus armonia acelui camin... si vor avea nevoie de timp sa isi revina... Am facut o greseala sa aleg tocmai acea zi a majoratului... Mare greseala... Iti dai seama ce valva e in satul ala acum? Daca Daria ar fi ales sa isi tina majoratul in oras, ar fi fost putin diferit... Spun putin pentru ca, sunt sigur ca a avut invitati si din satul lor... si oricum s-a fi aflat... Dar asa e si mai rau... E barfa mare in satul ala acum! Cine stie ce s-a auzit!? Sunt fratele ei, Carmen! Iti dai seama ce rusine ii este acum sa se intalneasca cu prietenii ei? O lovitura pe termen lung... Nu a fost doar acea seara... De acum, e mult mai greu... Vor afla toti colegii ei... Stii si tu cum e la majorate... Iti vin colegii si prietenii si amicii... Toti acestia au aflat ce s-a intamplat acolo... Ca iubitul Dariei e tocmai fratele ei, bastardul tatalui sau... Nu poti trece peste asa ceva! Si in special nu la varsta asta si nu cu firea ei!

- Da! Astea ar putea fi motive sa nu iti doresti sa mergi acolo... Dar acum stiu adevaratul motiv pentru care tu nu mai vrei sa il vezi pe tatal tau. De el e vorba. Nu de Daria, nu de Emily si in niciun caz de Darius. De gura satului nu cred ca ar trebui sa iti pese! Ai citit si tu cat pret pune tatal tau pe gura satului... Nu ii pasa deloc de parea oamenilor din satul ala. Deci, sa revin. Stiu care e motivul. E Alex si familia lui. Asta e motivul! Si sunt sigura ca stii ca si el si-a dat seama...

- Hm! Alex si familia lui si tu, iubire... Nu pot sa iti cer asta! Nu pot sa te smulg din Bucuresti pentru a veni aici... Viata noastra e acolo... Acolo avem toate amintirile noastre...

- Edmond, iubire... amintirile noastre sunt in sufletul nostru, oriunde am ajunge... Asta nu trebuie sa te opreasca acolo... Eu ti-am spus la telefon in prima ta zi aici si nu mi-am schimbat gandurile de atunci... Oriunde, doar sa fiu cu tine... Nu vreau sa fiu o piedica pentru tine sa te bucuri macar de acum inainte de familia ta de sange... dupa ce ai trecut prin ceea ce ai trecut atata timp... As fi cruda si rea... si sincer, chiar imi place familia asta... Ma vad facand parte din ea... mai ales acum dupa ce stiu toata povestea lor... Deci a ramas Alex... El si Daria...

- Da... El si Daria... Fratele meu si sora mea... Daria e cea care ma goneste... de aici si Alex e cel care ma atrage... in Bucuresti... Daria nu merita ca tatal meu sa fie nevoit sa aleaga, iar Alex... Nu pot sa il parasesc, iubire... Daca nu ar fi fost el... eu as fi fost pierdut... iar tu nu ai fi fost aici cu mine... Asta e adevarul... Nu pot sa il tradez! Pur si simplu nu pot. Ii sunt mult prea dator, ca sa ii fac asta... Despre tatal meu... Asa cum a trait el fara mine atatia amar de ani... mai poate trai in continuare... Atata ca a lui constiinta va fi linistita... Nu il va mai apasa gandul ca m-a omorat... Ai auzit si tu cum a scris el in jurnalul asta... Citez: ."Mili, am platit ca sa-mi omor copilul, am platit fara sa clipesc, pentru ca nu puteam concepe sa am un copil cu altcineva, in afara de tine..." [RASARIT DE SOARE, FIRUL VIETII, BellaMeli]... astea sunt cuvintele lui, cand Emily a aflat de mama mea si „Asadar, am platit candva sa iau un suflet coborat din Rai, iar acum mi-am platit pacatul si am ajutat un suflet sa urce acolo..." [RASARIT DE SOARE, BellaMeli]... Astea sunt cuvintele lui... atunci cand i-a murit fetita... Ai auzit si tu cata durere a fost in sufletul lui si cate remuscari si cat chin... Eu i-am apasat sufletul in cele mai grele momente ale lui... si chiar si in pragul nuntii lui i-am fost in gand... L-am apasat greu... Acum el se poate linisti... Carmen... Poate asta a fost miza acestor zece ani... Constiinta lui...

- Nu! Nu cred asta! Miza a fost ca tu sa ai o familie adevarata cu legaturi de sange...

- Dar stii ca la mine vocea sangelui nu functioneaza... Nu am simtit asta cand am intalnit-o pe Daria. La mine loialitatea conteaza mai mult decat vocea sangelui... Nu pot sa ii fac asta fratelui meu, care stie cata ura am adunat in mine. Stie, Carmen!

ASA TATA, ASA FIUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum