41

158 27 3
                                    


- Ok! Apar si eu la un moment dat. O vad ca vine de la toalete.

Am inchis repede si am intampinat-o zambind. Am intins bratele spre ea si i-am inconjurat talia cu ambele brate apoi am sarutat-o acolo. In mijlocul multimii. Fara nicio jena! Fata s-a inmuiat in bratele mele si mi-a raspuns la sarut cu inflacarare. Pe cand ne-am oprit, ea ma privi uimita.

- Uau! Inceput promitator. Chicoti ea incantata. – Mai vreau!

Am mai sarutat-o odata la fel de lung. Eu nu am simtit nimic. Nimic. Dar nu asta era ceea ce conta. Important era sa nu o las sa plece. Sa nu o scap din maini. Am mai dansat o vreme chiar acolo unde ne-am oprit apoi am dirijat-o spre tejghea sa ii mai cumpar un cocktail pe care l-a baut chiar acolo, la bar. A sosit vremea sa plecam. Se apropia ora inchiderii, asa ca am luat-o fin de mana si ne-am indreptat spre masa lui Alex.

Ne-am apropiat incet, fara sa ma grabesc. Imi trebuia timp sa gandesc. Ca nu cumva sa fac greseli.

Cand am vazut masa lui Alex, am observat ca el se uita atent prin sala. Oare se uita dupa mine? Da! Pe mine ma cauta prin multime. Cand privirile ni s-au intalnit, a ranjit de-a dreptul. A masurat-o din priviri pe fata pe care o tineam de mana... dar nu a spus nimic. Cand am ajuns langa masa, el s-a ridicat si ne-a poftit si pe noi sa luam loc.

- Cris! Unde ai disparut? Am crezut ca ai plecat acasa.

- Nu. Uite-ma aici. Am ranjit eu, plin de vanitate.

- Voi mai stati? Ma intreba el, cu ochii pe fata.

- Oh! Scuze. Lorena el e Alex prietenul meu, Alex ea e Lorena.

- Buna, Lorena. Ea e prietena mea Angela. Nu povestiti voi putin, pana ce vorbesc putin cu Cris? Va servesc cu ceva?

- Ar mai merge un cocktail, daca se poate, raspunse Lorena cu indrazneala.

- Ok! Ti-l aducem. Angela, tu mai doresti ceva?

- La fel ca si Lorena, te rog.

- Se face. Haide Cris. Sa le servim pe domnisoare si sa nu le facem sa astepte.

M-a luat de dupa umeri si ne-am indepartat de fete.

- Bre! Frate! De unde naiba ai venit?! Cine naiba esti?!

- Hei! Ce vrei sa spui? De ce vorbesti asa cu mine? L-am intrebat eu consternat. Ce dracu avea cu mine? Nu era buna fata?

- Cris! Cum de ai gasit-o, asa, pocnind din degete? Ce ai facut? I-ai pus ceva in pahar?

- Nu... ce sa-i pun? Pur si simplu am racolat-o aici, la fata locului. Nici nu m-am gandit ca nu ma vezi. Doar nu m-am ascuns!

- Bre! Vorbim noi altadata despre asta. Fata e a ta! Acum, ai gandit bine si rapid. O duci la tine in noaptea asta. Vezi ca ai lasat banii in living pe masuta. Sa nu te lase fara ei. Gandeste-te bine! Nu ai lasat nimic la vedere ce ar putea sa te dea de gol?

- Nu domitorul meu e incuiat. Voi spune ca e camera colegului care e plecat pe weekend acasa. Altceva nu este nimic ce sa strice.

- Perfect! ti-l dau pe sofer. Sa va duca el. Nu chema taxiul. Sau, stai. Poate putem merge impreuna. O ducem pe Angela, apoi mergem la apartamente. E ok? Nu te incurca?

- Nu vad ce sa incurce. Bun! Asa facem.

- Bre! E si blonda pe deasupra! Cu asta faci bani frumosi! Esti tare! Dar, tot va trebui sa imi spui tot. Daca de Corina nu ai vrut sa imi spui nimic, fie! Dar de tipa asta va trebui sa imi spui. Trebuie sa imi dai raportul. Tine-o pe weekend la tine, daca poti. Apoi de duminica seara o transferam la garsoniere. Bravo! Edmond! Sopti el incantat. – Abia astept sa afle tata! Sa-i dau vestea asta! Va fi si mai mandru de tine. Nu iti face griji. Indiferent ce sa intampla cu tipa asta, ca duci la capat sau nu, tu ai dovedit ca poti. Si in primul rand ca vrei!

ASA TATA, ASA FIUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum