Ne vedd a szádra

566 34 0
                                    

Az utolsó szívverés
56. Ne vedd a szádra

- Az ég világon semmi kedvem itt lenni.- dőlt le a Klubhelység kanapéjára Zabini, miközben ízes csokoládét majszolgatott.

Reggel jöttünk vissza, de nem akartam. Próbáltam volna rá venni aput és a nagyiékat, hogy maradhassak, de sajnos nem jött össze, mert hallani sem akartak arról, hogy akár kihagyjak egy napot is. Természetesen tudom, hogy a történtek ellenére az élet nem áll meg, sőt inkább gyorsabban halad mint eddig, mert ilyenkor nem figyelsz semmire, és elmennek feletted a hetek. Mire feleszmélek meg már nyár lesz, és vége is van az évnek, amit nem élveztem ki. Legalábbis a nagyi ezt mondta. Hogy igaza van-e, azt nem tudom, de mindenesetre itt vagyok.

Dracoval korán keltünk, mert velem maradt estére is, aminek köszönhetően tudtam aludni valamennyit, szóval nagyon hálás vagyok érte. Williamat bevárva indultunk el a King's Crossra, ott pedig szét váltak útjaink, mert ő ment a Griffendéles barátaihoz, én pedig maradtam a többiekkel. Williamat is megviselte a dolog, annak ellenére, hogy tagadja, látszik rajta. Igazából aput egyáltalán nem akartam otthon hagyni, de a nagyi megígérte, hogy nálunk marad és vigyáz rá, szóval egy kicsit megkönnyebbültem.

Az iskolába beérve kicsit elkapott egy fura érzés ami nem engedte, hogy mosolyogva lássanak az emberek. Miért is mosolyognék? Nincs rá okom. Azt érzem, hogy akárhova megyek, mindenhol engem néznek és a hátam mögött összesúgnak. Ilyen volt már mikor először láttak engem Dracoval, és akkor sem tetszett, ahogyan most sem tetszik. Gondolom már mindenki tud róla, hogy mi történt, mert elég hamar híre ment a varázslóvilágban. Azt hiszem egy képet is raktak be a temetésről a Reggeli Prófétába, amit amúgy senki sem engedélyezett, szóval simán feljelenthetném Rita Vitrolt. Az a nő mindig beleüti az orrát mindenbe, de egyszer levágom azt a karvaly orrát.

Ahhoz képest, hogy ez az első napunk, már túl vagyunk egy Bájitaltanon Lumpsluck professzorral, aki egyébként azt sem tudja mit csinál, és hallottam ahogyan elzavarta Harryt mikor kérdezett valamiről amit a könyvtárban a zárolt szekcióban talált. Állítólag egyébként neki egy nagyon jó tanárnak kéne lennie, mert Dumbeldore év elején úgy mutatta be nekünk, hogy nagyon régen egy jó tanár volt. Ezt a nagyon régent a kinézete alapján olyan Merlin előtt ezeregyszázkettőbe tudnám besorolni, mert ő sem mai csirke. De még mennyire nem az... Ez után persze volt egy Bűbájtan, és egy gyógynövénytan, amit halálra untam. Most pedig van egy óránk a következő óráig, ami a Sötét Varászlatok Kivédése lesz, Pitonnal.

- Ezzel nem vagy egyedül.- vonta meg a vállát Pansy.  - Húzódj arrébb.- rúgta bokán a fiút, mire az nyöszörögve arrébb vonszolta magát.

- Olyan rég buliztam egy jót.- nézegette Theo a nyakkendőjét a fotelben szétfolyva.

- Mert régen tartottunk.- ült fel a földön Oliver.

- Nem mondod?- nézett rá Draco a fiúra, mire az csak legyintett egyet.

- Mit szólnátok, ha tartanánk egy bulit?- kérdezte Mona, mire a hátunk mögül megszólalt valaki.

- Buli? Oké, én benne vagyok.- mondta Astoria, mire megforgattam a szemem.

- Ez egy privát buli lesz.- próbálta érzékeltetni Zabini a lánnyal, hogy ő nem jöhet.

- Az még jobb. Daphneval amúgy sem szeretjük a tömeget.- vonta meg a lány a vállát.

- Még csak az hiányzik, hogy az elkényeztetett testvéred is jöjjön.- forgatta meg Draco a szemét, aztán rá rakta a combomra a kezét.

- Draco baba, nem bírod a húgomat?- kérdezte Astoris kényes hangon, én meg legszívesebben megtéptem volna.

Az utolsó szívverés//befejezett//Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt