Az utolsó szívverés
31. LecsapottReggel sikeresen elkéstem, mert elaludtam. Nem egészen emlékszek arra, hogy mikor estem be a szobába. Talán valamikor hajnali öt fele, a hajnali három helyett. Dracoval elhúzódott a programunk... Összesen két órát lehetett volna aludnom, helyette aludtam négyet, így lekéstem a reggelit meg az első két órát, úgyhogy most éhes hassal megyek a harmadik órámra ami Mágiatörténelem. Hát, aludhattam volna tovább... a terembe érve mindenki kíváncsian nézett rám, hogy eddig hol voltam. Nem szóltam semmit csak leültem Pansy mellé a székre és figyeltük a tanárt.
- A mai órán Mardekár Malazárról lesz szó, kérem, hogy mindenki figyeljen mert ez az egyik alapítója az iskolának, és a Mardekár háznak.- mondta Binns professzor. Végre valami olyan óra ami igazán érdekel.
- Legalább nem lesz most unalmas.- forgatta meg a szemét mellettem Pansy, aztán összenevettünk.
- Mardekár életéről keveset tudunk. Annyi biztos, hogy miután Griffendél Godrik, Hollóháti Hedvig, Hugrabug Helga és ő megalapították a Roxfortot, összeveszett társaival azon, hogy kiket vegyenek fel tanulónak az iskolába. Mardekár nézete szerint ugyanis csak az aranyvérűek...- itt megállt és szét nézett. - Kik az aranyvérűek? Mr.Malfoy?- kérdezte a tanár Dracot.
- Akiknek a szüleik varázslók.- mondta.
- Remek.- mosolygott Binns professzor. - Szóval csak az aranyvérűek érdemelték volna meg, hogy az iskolába járhassanak, a többi alapító viszont engedélyezni akarták a félvérek, és a mugli...- állt meg, aztán Hermionera nézett. - Kik a muglik, Hermione kisasszony?- kérdezte.
- A szülei.- kiabálta be Zabini, mire hátra fordultam, átnyúltam az asztalon, és akkorát rásóztam a fejére, hogy szerintem kongott is.
- Köszönjük szépen ezt a beszólást, ez megérte a pontlevonást. Mínusz húsz pont.- mondta, mire mindenki fellázadt. - Hermione, kérlek mond el kik a Muglik.- mosolygott Hermionera.
- Varázstalan emberek.- suttogta.
- Köszönöm.- mosolygott. - Tehát engedélyezni akarta Malazár kivételével az összes alapító, hogy a mugli származásúak is tanulhassanak iskolánkban.- fejezte be a mondatát. Ekkor a padomra érkezett egy összegyűrt papír amit kibontottam, és ez volt rá írva:
,,Elfáradtál este? DM"
Egyébként még mindig haragszok rá, tegnap este csak azért tettem félre a haragomat, hogy tudjak segíteni Harryéknek.
,,Igen"- írtam rá a lapra, aztán mikor Binns professzor elfordult, visszadobtam.
,,Tegnap este azt mondtad nem haragszol, de mégis úgy érzem, hogy haragszol. Miért?"- hallottam meg Draco hangját a fejemben.
,,Rosszul esett amit mondtál, de már nem számít."- mondtam a fejében.
,,Bocs, nem úgy gondoltam."- mondta, mire majdnem felnevettem. Mert, hogy gondolta akkor?
,,Oké"-mondtam, aztán kizártam a fejemből.
- Végül a túlerő győzött, és Mardekár elment Roxfortból, de hátrahagyott egy kamrát, ami megtisztítja az iskolát a sárvérűektől...- mondta, aztán megakadt a szeme Zabinin. - Zabini, kik a sárvérűek?- kérdezte.
- Tudnék mondani rá egy példát.- mondta mosolyogva, mire mindenki nevetni kezdett.
- Beleállítom a kezedbe a pennát, Blaise. Viselkedj!- fordultam hátra hozzá.
ESTÁS LEYENDO
Az utolsó szívverés//befejezett//
Romance- Azért nem működött Freddel a dolog, mert egész végig valaki mást szerettem.- mondtam ki egész halkan, de még sem olyan halkan amennyire szerettem volna mondani, ugyanis Draco rám nézett. - Piszok szerencsés lehet az a srác.- nézett rám, én meg el...