„To pięć piw i jedna Tequila Sunrise”.
Kiedy Hyunjin wręczał każdemu z was butelkę, a Jisung zasłużoną słodką ucztę, nie mogłaś powstrzymać się od rzucenia mu szybkiego mrugnięcia okiem.
Po prostu wyglądał zbyt seksownie w swojej koszuli bez rękawów i obcisłych ciemnych dżinsach, żeby nie flirtować z nim w każdej możliwej chwili.
"Czy wkrótce skończysz?" Changbin zapytał swojego najlepszego przyjaciela, patrząc na ciebie z niesmakiem. Najwyraźniej nadal nie był przyzwyczajony do tego, że wasza dwójka flirtuje, zamiast obrzucać się nawzajem obelgami.
„Y/N flirtowała z naszym kelnerem przez całą noc i zaczyna to być denerwujące. Zwłaszcza, gdy sprawdza jego tyłek i szepcze „pyszne” przy każdej okazji”.
Nie można było stłumić śmiechu, gdy zdałaś sobie sprawę, że Changbin usłyszał to, co zamierzałaś tylko dla twoich uszu. Może trochę dla Felixa obok ciebie, który wydawał się uważać te niewłaściwe działania za zabawne bardziej niż cokolwiek innego.
„Mógłabym spróbować przestać, ale szczerze, nie chcę. Po prostu przedstawiam fakty” – rozumowałaś, nie widząc, dlaczego Changbin zachowywał się teraz tak dziwnie wokół ciebie.
Kiedy ty i Hyunjin wciąż się kłóciliście, Changbin tylko narzekał i kazał ci w końcu się dogadać. A teraz, kiedy to zrobiłaś, on też miał z tym problem.
"Przepraszam Binnie. Zajmę jeszcze kilka minut," wyjaśnił Hyunjin, podnosząc tacę ze stołu.
„Poza tym, znając moją dziewczynę, nie mogę zrobić nic, aby ją powstrzymać. I to nie tak, że kłamie”.
Kiedy Hyunjin odwrócił się i wrócił do kontuaru, by obsłużyć kilku innych gości, nie można było nie zauważyć, że robił dodatkowe ruchy biodrami w swoich krokach.
Nie można było powstrzymać się od gapienia się na jego tyłek, zdobywając kolejny jęk Changbina z drugiego końca stołu.
"Och, przestań!"
"Więc naprawdę robisz tę całą rzecz chłopak-dziewczyna?" – zapytał Felix, kiedy już znalazłaś siłę, by oderwać wzrok od piękna, które było całe twoje.
"Co masz na myśli?"
- No cóż, nie byliśmy pewni, czy to przetrwa. Bez obrazy, ale od roku nie macie najbardziej stabilnej przyjaźni - wyjaśnił Felix, wyjmując z miski garść orzeszków ziemnych. środek stołu.
„Można tylko założyć, że twój związek będzie podobny”.
„Cóż, mogę cię zapewnić, że ostatnie trzy tygodnie były wspaniałe”, po prostu wzruszyłeś ramionami na wątpliwości swojego przyjaciela.
„To prawdopodobnie z powodu niesamowitego seksu, jaki uprawialiśmy”.
– Ugh – przerwał Changbin z wyrazem obrzydzenia na twarzy.
"Proszę przestań!"
Nie mogłaś powstrzymać się od śmiechu z reakcji Changbina, ponieważ to był twój jedyny zamiar. Z jakiegoś powodu dokuczanie Changbinowi szczegółami na temat twojego życia miłosnego stało się twoim nowym ulubionym hobby.
„W każdym razie ostatnio rozmawialiśmy o całej sprawie dziewczyna-chłopak i zdecydowaliśmy, że jeśli chcemy to zrobić, zrobimy to dobrze. Straciliśmy tyle czasu na walkę ze sobą, że nie chcieliśmy żeby zacząć całą sprawę o tym, kto pierwszy zadzwonił do swojej drugiej połówki – szczerze powiedziałaś Felixowi, popijając piwo.
„To naprawdę dojrzałe, muszę przyznać” – zgodził się po chwili Seungmin, przysłuchując się rozmowie.
Kiedy spojrzałaś na grupę ludzi wokół ciebie, zauważyłaś, że nie tylko Seungmin słuchał, ale także wszyscy inni. Wszyscy twoi przyjaciele wydawali się być ciekawi twojego związku i tego, jak się obecnie układa, co zrozumiałaś.
CZYTASZ
Play With Fire |𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧|
Fanfic„Wiesz, nie jesteś tutaj jedyną uważną osobą. Zauważyłem ten naszyjnik w chwili, gdy tu wszedłaś", ciągnął Hyunjin, jedną ręką przysuwając się do twojej szyi, bawiąc się ciasnym naszyjnikiem. To właśnie ta akcja sprawiła, że przestałaś się śmiać...