• Vágyom rád •

56 4 0
                                    

A Vágyom rád a Könyvmolyképző egyik antalógiája, hasonló a Szerelem a korona idején-re, amire véletlenül akadtam rá leárazáskor (mint: erotikus sztorik, amiken jó lesz majd cringelni szünetben).

Nagyon hullámzó kötet volt, egy-egy novellába beleszerettem, másokat minden porcikámmal utáltam. Az előbbi antalógia-véleményhez hasonlóan egyenként fogom végigvenni a történeteket, abban a sorrendben, ahogy a könyvben szerepeltek.

Simogató neszek

Nem nagyon vagyok jártas az ASMR-témában, csak néha dobál fel a YouTube pakolgatós videókat, így ehhez a részéhez nem nagyon tudok hozzászólni, de azért érdekes volt. Magát a romantikát én kissé unalmasnak találtam, legjobb barátok, a csaj már fucking évek óta epekedik a srácért, persze nem mer lépni, alkohol, dugás, örökszerelem. Az írásmód viszont szép volt, érzékletes.

Kockahas/edzés számláló: 1

Imágó

Jól indult, sőt. Az eleje még kifejezetten tetszett, bár az, ha jól emlékszem, nem lett megmagyarázva, hogy került a tetoválósrác egy másik szalonba. Aztán természetesen jött a támogató barátnő, aki észreveszi a palit a bulin, ahol éppen ott van, egy kis flört, a tetoválósrác, noha addig semmi érdeklődést nem mutat a lány iránt, hirtelen kirángatja őt a hátsó ajtón, jön az expasi, konfliktus nagyjából elrendezve. Az ember azt hinné, hogy most jön az érdemi szál, aztán a srác letámadja a csajt, bumm, vége. Hát, jó. A legutolsó mondat legalább vicces.

Csipkefehérnemű-számláló: 1

Szemed virága

Az egyik, ha nem a kedvencem az egész kötetből. Sajnálom, de menthetetlen vagyok, elég volt csak elolvasnom azt a szóösszetételt, hogy virágkötő fiú :D. A romantika része a dolognak ki volt bontva, hagyott neki időt az író, érdekes volt mindkét karakter, de még Szandra is hitelesnek tűnt. A vakság témaköre nem volt teljesen körüljárva, de nem is lett tömény a novella, tetszett, hogy Áron ilyen könnyen veszi a dolgot. Még az erotikus jelenet is jobb volt, mint a kötet átlaga, bár itt is át-átcsúsztunk a klisébe. Az a fajta történet, ami megmelengeti a szívét az embernek és vissza-visszatér a szereplőkhöz gondolatban.

Azon jót nevettem, hogy hát ezek az Erikek, egyik sem heteró.

Kockahas/edzés számláló: 2

Egy alkalom, egy találkozás

Nem olvastam a Rókatündért. De fent van a listámon, és nem akartam magamnak spoilereket, szóval ezt a novellát átlapoztam.

Az utcazenész

Sok volt eleinte egy kicsit, pedig ezt a novellát is szerettem. Mármint, megy az aluljáróban, meghallja az éneklő srácot, és felizgul a hangjára...? És abban is igaza volt a legjobb barátnőnek, hogy ha valaki aluljáróban kéreget, kérdéses a lakhatása és a személyes higiéniája, és hajléktalan adoniszokkal csókolózni nem egy életbiztosítás már egészségügyi szempontból sem.

Ennek ellenére egész gyorsan egymásnak estek. A lánynak meg még a neve is átlagos; de legalább a dráma nem lett túltolva. A hangulata a novellának, a szereplők hozzáállása tetszett, valahogy felvidított.

Csipkefehérnemű-számláló: 2

Egyszerűen vörös

Ez a novella kicsit lesokkolt a végével. Úgy szerettem volna egy happy endet! Ez a páros jobban érdekelt, mint a többinek a fele együttvéve, volt köztük kémia, interakció, beszélgetés, erre Danil fogja magát és elsétál. Persze értem én, írói szemmel baromi jó húzás, de olvasóként vérzik a szívem :c

Egy olvasó véleménye - Kritikák, ajánlók, gondolatokWo Geschichten leben. Entdecke jetzt