• RR - Sárkánydárda-krónikák •

50 6 0
                                    

Eredetileg rendes résznek terveztem a mait, de egyrészt régen olvastam a sorozatot, másrészt nem nagyon volt ötletem, mit írhatnék róla, harmadrészt az előző két okból kifolyólag kábé két hete van draftban ez a rész. Tehát, csak egy sima ajánlót hoztam nektek.

Tudomásom szerint a sorozat egészen sok kötetes, ebből én csak az első trilógiát olvastam (Az őszi alkony sárkányai, A téli éj sárkányai, A tavaszi hajnal sárkányai), a többit egyszerűen nem találtam meg még antikváriumban sem. Elég régi – azt hiszem, '85-ös – fantasy sorozat, ami egy Dungeons&Dragonsos világban játszódik (sárkányok, elfek, törpék, orkok etc középkorias környezetben). Sok fontos szereplő van, a legeslegfőbb főhős talán a félelf Tanis.

Nem tudom, megtalálja-e valaki valahol, de ha mentek antikváriumba vagy a szüleitek régi holmijait kutatjátok át, szerintem érdemes beleolvasni. Izgalmas, bár kicsit persze régi sorozat, különleges karakterekkel, fordulatos cselekménnyel. A szereplők szerethetőek és egyediek, a világ... Jó, nem hűdenagyon eredeti, de érdekes. Nem feltétlenül ezt adnám fantasy kapukönyvnek egy kezdő kezébe (inkább az Eragont), de kicsit "tapasztaltabbaknak" szerintem tetszene. Két amerikai írta, Margaret Weis és Tracy Hickman.

~Lala
~2021/02/16

Egy olvasó véleménye - Kritikák, ajánlók, gondolatokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora