35. Te plac!

5.3K 344 54
                                    

O să vă rog să dați play melodiei cand va voi spune eu.

Urăsc sentimentul ăla când știi că faci ceva greșit, însă nu vrei să renunți, exact asta fac eu acum, știu că relația mea cu Liam e sortită eșecului, că nu va ține, că la un moment dat se va termina, nu suntem făcuți să fim împreună, dar orgoliul meu în acest moment e prea mare la fel și supărarea mea pe Luke. A zis că eu stau cu el, îi arăt eu cine după cine se ține!

Sărutul meu cu Liam este întrerupt de sunetut făcut de melodia sonerii de la ușă, cine naiba e? Abia a plecat Luke, poate s-au întors Ashton cu Diana tot ce sper e ca bunica să nu fi ajuns mai devreme. Mă desprind de Liam și mă duc la ușă, deschid fără să mă uit pe vizor și probabil că privirea mea a fost una de milioane, mă uit surprinsă la persoana din fața mea și reușesc într-un final să îngăim:

-Parcă plecai acasă!

Blondul din fața mea se uită amuzat la mine.

-Nu am zis niciodată asta! Tu m-ai dat afară și ai zis că nu vrei să mă vadă Laim în casa ta, dar dacă eu vin acum el nu va știi că am mai fost!

-În primul rând iar te prostești că nu-i știi numele! În al doilea rând de ce ai veni din nou? Te-am angajat pe post de cameristă și am uitat? Și în al treilea rând parcă mă țineam eu după tine, deci nu vreau să te văd pe aici!

-Bine, poate am cam exagerat mai devreme...

-Și totuși ce vrei?

-Vreau să te ajut să faci curat!

-De ce ai face asta? Termină, Luke, nu am chef de jocurile tale! Faci asta ca mai încolo să zici că stăteam după tine?

-Nu, uite, îmi pare rău pentru ce am zis mai devreme doar că m-ai enervat cu Liam și că tu ți la el și prostii de genul, dar chiar îmi pare rău!

-Eu chiar țin la el, e iubitul meu!

Luke vrea să spună ceva, dar chiar atunci se aude vocea lui Liam:

-Cred că îți bați joc de mine! Ce caută ăsta aici?

-Ăsta are un nume, e Luke!

Perfect, dacă nu se vor lua la bătaie voi avea noroc.

-Serios? Păcat că nu-mi pasă!

-Liam, termină!

-Până la urmă ce căută aici? În ultima vreme îl găsesc mereu în preajma ta, sunteți siamezi sau ce naiba?

-Nu știu ce caută aici, asta voiam să aflu!

-Până vă zic eu ce caut aici, nu mai bine mă lăsați să intru în casă? Afară e ger!

-Nu!

Răspund eu cu Liam la unison, nu vreau să-l văd, vreau doar să plece, mi-a făcut suficienți nervi pe ziua de azi.

-Răi mai sunteți!

-Știi ceva, Hope? Nu vreau să te superi pe mine, dar prezența lui îmi strică instant ziua și...

-Sentimentul e reciproc!

-Pe tine nu te-a învățat nimeni să nu vorbești peste ceilalți? Așa, deci, Hope aș fi vrut să mai stau cu tine, dar cum se pare că vei avea de furcă cu vecinul tău și săptămâna viitoare încep examenele, sper că nu te superi dacă voi pleca.

-Nu, deloc și eu cred că mă pun pe învățat.

Sper să nu e prindă că sunt chiar ușurată de faptul că pleacă, încă am de făcut curat. Se îmbracă și după zice:

Mysterious Love (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum