21. Ce am facut?

4.2K 298 11
                                    

Toata saptamana eu si Willy ne-am distrat, i-am aratat orasul si astazi este vineri, ultima lui zi aici. As vrea sa mai stea cu mine, insa stiu ca are treaba, dar ar putea sa stea si maine si sa plece duminica, mi-a fost dor de el. Astazi am stabilit ca mergem in club, daca era dupa capul lui am fi mers de cand a ajuns, uneori nu e serios deloc, cu totate astea m-a ajutat la temele mele de saptamana asta de la facultate, cateodata isi ia asa-zisul rol de frate mai mare prea in serios. Am aflat saptamana asta ca sentimentul e reciproc intre Liam si Willy, se pare ca nici Liam nu il prea place pe Willy, fapt pentru care zilele astea nu ne-am prea vazut, eu am fost mai mereu cu Willy pe urmele mele, de cand mi-a zis am presupus ca asta se va termina urat si asa a fost, ieri Liam a vrut sa iesim si nu a fost de acord sa vina si Willy asa ca am ajuns sa ne certam in ultimul hal si uite cum din  nou relatia noastra atarna de un singur fir de ata, ca de obicei, as putea spune.

Este sapte si la opt jumatate plecam, trebuie sa ma pregatesc. Inainte sa intru in dus imi aud soneria telefonului, e Liam, acum ce vrea? Raspund nesigura:

-Alo!

-Hope! Trebuie sa vorbim!

-Stiu ca trebuie!

-Ce zici daca ne vedem in seara asta?

-Nu pot in seara asta…

-Iesi cu Willy?

-Da!

-Unde va duceti?

-Intr-un club!

-Intr-un club?!

Tonul vocii lui pare surprins si indignat totodata.

-Da, ce are?

-Hope, e un club, nu e normal sa mergi intr-un club fara iubitul tau!

-Liam, potoleste-te! Nu ma duc singura, ma duc cu Willy si e foarte normal sa merg in cluburi am 21 de ani!

Il aud cum pufneste prin telefon.

-Ma innebunesti cu William ala! Mai bine nu mergi in club!

-Liam, nu tu decizi ce sa fac si ce nu!

-Haide, Hope, e stupid, cluburile sunt periculoase!

-Termina, nu am de gand sa aud cum imi spui ce sa fac si ce nu!

-Nu e vina mea ca esti imatura!

-Eu sunt imatura aici?

-Gata, Hope, stii ce m-am saturat de toate astea!

-De ce ai impresia ca esti singurul?

Il intreb ironica.

-Gata, tu decizi, ori eu ori Willy!

E stupid! Nu poate sa vorbeasca serios!

-Glumesti sau ce?

-Normal ca nu, daca il alegi pe William tot ce e intre noi s-a terminat!

-Nu il aleg pe Willy! Inca putin si pleaca inapoi in Los Angeles!

-Nu conteaza, il preferi pe el in locul meu!

In momenul de fata nu mai am niciun chef sa ma contrazic cu el asa ca ii zic cat de calm pot:

-Stii ceva? Ai dreptate, il prefer pe Willy mai mult decat pe tine, gata, s-a terminat asa ca acum te rog frumos sa ma lasi dracului in pace, trebuie sa ma pregatesc, iti doresc o seara placuta!

-Hope...

Tipa in telefon si sunt convinsa ca mai voia sa zica ceva, insa i-am inchis inainte de a o putea face. Telefonul imi suna din nou, stiu ca e el asa ca ii inchid direct dupa care decid ca e mai bine sa imi inchid telefonul de tot, cu siguranta va mai insista si nu am chef sa-l aud, pana la urma el a vrut sa aleg, asa ca am facut-o.

Mysterious Love (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum