Ma mai uit odata in oglinda inainte de a iesi din masina, mi-am retusat cat de cat machiajul si mi se pare ca arat mai bine acum, ziua asta a avut multe surprize, nu ma asteptam ca dupa aproape o saptamana in care eu si Luke nu am vorbit, sper sa nu o mai facem prea curand, sa ajungem sa facem accident, de fapt din cauza lui, el a intrat in mine, dupa ce termin vizita la parintii lui Liam trebuie sa o sun pe mama si sa-i spun sa-mi trimita avocatul, nu am de gand sa merg cu Luke la casa de asigurari, cand am zis ca nu mai vreau sa am de-a face cu el am vorbit serios. Dupa ce am plecat de acolo l-am sunat pe Liam pentru a-i spune ce s-a intamplat si mi-am cerut scuze ca voi intarzia, bineinteles ca nu am mentionat ca dobitocul care a intrat in mine era Luke, ar fi fost in stare sa se duca la el si sa-l ia la bataie, sunt convinsa ca si Liam s-a saturat ca si mine de remarcile si glumele lui Luke de prost gust.
Ma dau jos din masina, iau florile si vinul pentru parintii lui Liam si intru in bloc, ajunsa in fata usii sun si astept sa mi se deschida, in cateva secunde in fata mea apare Geoff, tatal lui Liam, este imbracat cu camsa si pantaloni de costum, acesta imi zambeste si imi zice:
-Hope, buna! Intra, ce mai faci? De cand nu te-am mai vazut!
-Buna ziua si eu ma bucur sa va vad! Aceasta este pentru dumneavoastra!
Spun si ii dau sticla de vin.
-Nu trebuia sa te deranjezi!
-Dar nu e niciun deranj!
-Hei! Ai venit!
Liam spune in timp ce ma ia in brate.
-Usor, Liam, las-o pe Hope sa respire.
Aud vocea cristalina a lui Karen, mama lui Liam, aceasta iese din bucatarie imbracata intr-o rochie crem cu maneci si un sort pe deasupra.
-Buna, scumpo, ce bine imi pare sa te vad!
Spune si vine la mine sa ma imbratiseze, ma saruta pe obraji dupa care imi da drumul. Ii dau florile si aceasta imi multumeste politicos, spunand ca sunt minunate, insa nu trebuia sa ma deranjez.
-Deci, Hope, Liam mi-a zis ca pe drum ai avut un mic accident.
Imi zice Geoff.
-Da, un cretin, scuzati-mi limbajul, dar nu pot sa-i spun altfel, mi-a taiat fata intr-o intersectie, din fericire nu e nimic grav, sunt doar cateva zgarieturi la masina, putea fi si mai grav tinand cont ca masina respectivului e un Range Rover si eu am un Mini Cooper.
-E ingrozitor, nu ai idee cati pacienti avem zilnic datorita accidentelor, unii tineri nu stiu sa se opreasca conduc ca maniacii.
Spune Karen si eu nu fac decat sa-i dau dreptate, nu am de gand sa mentionez ca il cunosc pe acel maniac.
La scurt timp Karen ne anunta ca cina este aranjata asa ca ne asezam toti, Geoff incepand o discutie despre facultate si intrebandu-ma cum ma descurc.
*Perspectiva lui Luke*
Stau de doua minute, de cand a plecat de aici si tot ce fac e sa ma holbez in gol, care erau sansele sa intru cu masina in masina ei? Daca era mai grav? Daca patea ceva? De cand conduc eu ca un tembel? Asta este ciudat si mai ciudat este faptul ca ma gandeam la ea fix atunci, trecuse o saptamana fara sa ne bagam in seama si cu toate ca saptamana asta am fost cu cate o fata in fiecare zi, nu mi-am putut scoate sarutul ala din cap. Nu stiu ce e cu tipa asta, e ceva misterios la ea care ma atrage, insa nu am de gand sa-i fac jocul, daca la inceput mi se parea o tipa banala, tocilara si nu foarte frumoasa, o tipa pe care as fi vrut-o pentru o noapte sau doua, dar nu mai mult, acum sunt absolut sigur ca nu o vreau nici macar atat, este foarte frumoasa, inca este tocilara, dar pur si simplu am un presentiment ca trebuie sa ma tin cat mai departe de ea si asta voi face. Am un sentiment aiurea pentru ca stiu ca se imbracase asa elegant pentru Liam si parintii lui si cine stie ce vor face dupa... Gata, Luke! Termina! nu te mai gandi la asa ceva!
CITEȘTI
Mysterious Love (Luke Hemmings)
FanficO singură privire i-a dat viața peste cap, o singură întâlnire a făcut-o să nu și-l poată scoate din cap și fiecare întâlnire dintre ei o face să fie atrasă de el din ce în ce mai mult.