Uneori ascundem anumite lucruri cu scopul de a le uita deoarece cândva ne-au făcut foarte mult rău sau poate pentru că în momentul de față nu ne mai fac cinste și nu vrem ca oamenii să creadă ceva greșit despre noi cu toate că acel ceva a avut legătură cu noi, îl facem un adevăr puțin distorsionat, încercăm să uităm trecutul și sperăm că nu ne va mai bântui niciodată, însă de cele mai multe ori acest lucru nu se întâmplă și ceea ce nu dorim să se afle apare în cele mai nepotrivite momente și distruge totul. Nu știu dacă îmi pare rău că m-am certat cu Luke, nici măcar nu a fost o ceartă, nu văd de ce a luat-o razna, nu e ca și cum am fi fost cei mai buni prieteni, abia am început să ne înțelegem puțin, lucru pentru care nu înțeleg de ce sunt așa de afectată. De cinci zile nu l-am mai văzut, nu cred că i-a spus lui Liam de tatuaje, probabil m-ar fi sunat și mi-ar fi făcut o panaramă de zile mari cu toate că ne-am despărțit, în schimb i-a zis lui Amber, aceasta m-a sunat și a părut uimită, dar în niciun caz deranjată că nu i-am zis, a spus că e treaba mea cui zic sau nu și că nici ea nu prea înțelege de ce Luke se comportă așa, de când îl cunoaștea nu i-a plăcut minciuna, cel puțin din partea prietenilor, doar că aici nu e vorba de minciună și nici nu suntem prieteni.
Și când mă gândesc că toate astea sunt din cauza Dianei care e mai mereu cu Michael, dacă cumva se dă la el jur că o omor, nu o suport eu prea tare pe Kendra, dar nici ce face Diana nu e ok, poate totuși Mike s-a despărțit de Kendra, l-aș fi întrebat pe Luke ce se întâmplă între Kendra și Mike, dar nu prea am cum, poate am fi pus la cale un plan, dar da, nu cred că va fi posibil.În sfârșit aud ușa de la intrare, a venit Diana, sper, nu cred că bunica s-a întors din excursie, mai are câteva zile, plecase cu o zi înainte să vină Diana și nu știu de ce, dar sper să o trimit pe Diana înainte să vină bunica, dacă o ține tot așa sunt în stare să îl chem pe Ash să o ia, știu că a sunat-o de câteva ori și am auzit-o odată cum se certau sau cel puțin ea îl făcea în toate felurile. Diana intră rapid în living și radiază.
-Unde ai fost?
-Cu Michael.
-Știi că are iubită!
Își dă ochii peste cap și zice:
-Hope și ce dacă? Nu par să se înțeleagă din ce mi-a zis Mickey și...
-Mickey!? Serios? Și nu știu ce ți-a zis el, dar de câte ori i-am văzut împreună păreau foarte îndrăgostiți.
-Hope, lucrurile nu sunt mereu cum par.
-Ei bine, dacă e așa poate că ar fi bine să te întorci înapoi în Los Angeles!
-Haide, Hope, știi că nu mă pot întoarce acolo, cel puțin nu acum, Ashton încă e disperat și...
-Nu e problema mea, dacă nu te potolești nu știu unde vei sta pentru că Mickey stă cu iubita și eu nu vreau să fiu părtașă la o infidelitate!
-Dar nu s-a întâmplat nimic! Uite, diseară ne vedem la petrecerea lui Luke, hai și tu să vezi că suntem doar prieteni.
-Glumești sau ce? Luke e supărat pe mine și nici eu nu simt nevoia să-l văd!
-Îmi pare rău pentru aia, nu mi-am dat seama că trebuie să tac, dar să fim serioși, e clar că ceva între voi tot este, altfel nu ar fi reacționat așa și trebuie să recunoști că nici ție nu îți este indiferent.
-Aberezi!
-Pe naiba! Hope, l-am văzut și pe Liam și e clar că îți e mai simpatic Luke.
Încep să regret că a venit să mă ia odată de la facultate și l-a cunoscut și pe Liam cu toate că Liam a făcut o privire de milioane când i-a văzut piercing-ul și cele două șuvițe verzi ale Dianei și faptul că vorbește cu mine, dar cel mai tare a fost atunci când s-a dus la Liam, i-a zâmbit și s-a prezentat, probabil ar fi fost și mai tare dacă îi vedea și tatuajele și brusc zâmbetul care dă să apară la gândul privirii lui Liam îmi dispare, gândindu-mă la cum va face dacă va afla de tatuaje, de fapt dacă ne vom mai împăca trebuie să-i zic, e de datoria mea și fir-ar că și Sophiei trebuie să-i spun, mulțumesc mult Diana, ce pot să spun, ești o prietenă extraordinară.
CITEȘTI
Mysterious Love (Luke Hemmings)
FanficO singură privire i-a dat viața peste cap, o singură întâlnire a făcut-o să nu și-l poată scoate din cap și fiecare întâlnire dintre ei o face să fie atrasă de el din ce în ce mai mult.