19. Avocatul

5.2K 301 7
                                    

Stau in aeroport si il astept pe Willy, avionul trebuie sa aterizeze din moment in moment, nu l-am mai vazut de mult. Prima data cand l-am vazut aveam cam paisprezece ani si el avea nouasprezece si incepuse sa stea pe la biroul de avocatura al tatei, era in anul doi la Drept, voia sa fie stagiar, insa tata a vrut sa-l testeze inainte de a-l lasa sa faca stagiatura acolo, i-a placut cum s-a descurcat si l-a luat. Prima data cand l-am vazut mi s-a taiat respiratia, avea un zambet superb, de fapt inca il are si niste ochi albastrii mirifici, bineinteles ca am pastrat asta secret, e mai mare ca mine cu cinci si cu siguranta el nu s-ar fi uitat la o pustoaica de 14 ani, incet-incet a devenit ajutorul de nadejde al tatei si a inceput sa petreaca tot mai mult timp acasa pe la noi, ne-am imprietenit destul de repede, spunandu-mi de multe ori ca sunt sora pe care nu a avut-o, cu timpul mi-a trecut indragosteala ca sa zic asa, cu toate ca pe la 16 ani si ceva cand m-a apucat criza adolescentina si am inceput sa beau pe rupte si sa lipsesc noptile de acasa m-am dat la el, de fapt ne-am sarutat, eram mai mult beata si ai mei l-au trimis sa ma ia de la nu stiu ce petrecere, tin minte fiecare detaliu ca si cum ar fi fost ieri, eram pe ringul de dans cand a venit sa ma ia si cand a vrut sa ma scoata afara eu l-am tras si i-am zis ca imi place de el de cand l-am vazut prima data si fara sa ii spun nimic l-am sarutat, a fost surprins de gestul meu si fara sa mai zica nimic m-a dus acasa, acolo cand sa iesim din masina l-am mai sarutat odata fara sa-i dau vreo explicatie, stiu ca mi-a raspuns la sarut, insa imediat a zis ca nu e bine. A doua zi cand m-am trezit si mi-am dat seama ce am facut m-am simtit foarte prost, am vorbit cu el si a zis ca nu e nimic si ca stie ca nu gandeam logic din cauza alcoolului. Dupa a aprut Christophor si ai mei nu au fost de acord si mai aveau putin si m-ar fi casatorit cu Willy, nu stiu ce a fost in capul lor si acum sunt sigura ca inca il vad pe Willy ginerele perfect, insa spre ghinionul lor nu se va intampla. Din momentul in care a absolvit facultatea ai mei au hotarat ca el este perfect pentru a-mi fi avocat si a ma repreznta in instanta, lucru care s-a dovedit a fi mai mult decat folositor acum doi ani si ceva.

 Gandurile imi sunt intrerupte la vederea tipului cu parul dat intr-o parte, mersul lui este unul lejer si pantalonii stramti impreuna cu geaca de piele descheiata si lantul care ii atarna nu ii dau deloc cei 25 de ani pe care ii are si nici nu arata a avocat, taraie dupa el un troller si cand il vad ca ma cauta cu privirea incep sa alerg inspre el, botinele mele cu toc mediu imi ingreuneaza situatia, dar nu-mi pasa, in momentul in care sunt aproape de el strig:

-Willy!

Aceasta se intoarce si abia apuca sa ma vada ca se si trezeste cu mine in brate.

-Hope!

spune cu un ton vesel si ma trange in brate incepand sa ma invarta prin aeroport.

-Willy, ajunge!

-Bine, bine!

Ma pune in sfarsit jos si zice:

-Dar era distractiv!

-Ba nu!

-Ba da!

-Bine, era. Mi-a fost dor de tine!

Spun si ii mai dau o imbratisare, acesta zameste si ma saruta pe frunte.

-Si mie mi-a fost dor de tine! Te-ai facut asa mare!

-Aveam aproape 19 ani si acum am aproape 21 si ne-am mai vazut!

-Stiu, ziceam si eu asa.

Imi dau ochii peste cap si ne indreptam catre un taxi, tinand cont ca nu mai am masina, acesta ma tine de dupa umeri, poate parem ca un cuplu, dar nu-mi pasa. Tot drumul spre casa am ras si am povestit, imi aduc aminte de serile in care il ajuta pe tata si mai ramanea la noi si stateam si povesteam pana tarziu in noapte, el chiar mi-a fost un prieten bun. Ajunsi acasa  bunica ne asteapta, l-a vazut de cateva ori pe Willy, deci il stie plus ca i-am zis ca vine.

Mysterious Love (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum