Capul îmi bubuie și în momentul în care încerc să mă dau jos din pat mai am puțin și cad simțind cum amețeala mă cuprinde, mă așez înapoi în pat și încerc să-mi amintesc ce s-a întâmplat seara trecută. Nu reușesc să-mi amintesc mai nimic, știu că eram supărată, m-am dus într-un club, am băut până nu am mai știut de mine și apoi a venit Luke, nu știu ce i-am zis, probabil e supărat pe mine, cine știe dacă nu l-am jignit. Ceva îmi spune că Luke e supărat pe mine și nu va vrea să mă mai vadă o perioadă de timp. Știam că nu e bine să beau, niciodată alcoolul nu te ajută, dar simțeam că doar așa voi scăpa de tot stresul acumulat și gândurile care mă macină.
Mă uit către ceasul de pe noptieră, e 12, am dormit o grămadă, oare ce cred ai mei? Fir-ar! Sigur au fost de față când m-a adus Luke și au văzut în ce stare sunt, îmi vor face o morală de să nu mai știu ce e cu mine și Luke, oare cum au reacționat când l-au văzut? Dacă vor crede că el e iubitul meu, îmi vor face o panaramă și mai mare, deci oficial sunt condamnată la moarte fără drept de apel. Asta dacă nu cumva Luke m-a lăsat în fața ușii și apoi a fugit, deși nu cred că a făcut asta.
Decid că e timpul să cobor, cu cât o voi face mai repede cu atât se vai termina mai repede, dar mai întâi trebuie să fac, duhnesc a alcool, zici că sunt un bar ambulant.
Un sfert de oră mai târziu sunt ca și nouă și pregătită să îndur potopul, dar poate că este și o parte bună în toate astea. Dacă ai mei l-au văzut pe Luke aseară și îl consideră Liam nu vor mai vrea să facă cina asta stupidă de cunoaștere a iubitului.
Cobor cu teamă scările și sunt surprinsă plăcut în momentul în care ajunsă în bucătărie îl văd pe tata citind un ziar, liniștit și mama cu bunica gătind ceva, mă așteptam să facă planuri de "Cum să-i facem viața un infern lui Hope după beția de noaptea trecută". Trebuie să recunosc că ceea ce am acum în fața ochilor mă sperie puțin, pare tabloul unei familii perfecte, familia mea nu a fost așa niciodată, în momentul în care mă observă mama zice:
-Bună dimineața, Hope! Ai dormit oleacă.
Sunt în șoc, fără reăroșuri, fără întrebări, nimic, doar un salut, poate păstrează pentru mai încolo.
-Bună dimineața, da, examenele din ultima săptămână m-au extenuat.
-Știm cum e și noi am fost studenți.
Este atât de calmă, poate nu știe ce s-a întâmplat aseară sau poate a vorbit cu Reece și pentru asta încearcă să se comporte mai frumos, mă uit către bunica întrebător și ea doar îmi zâmbește.
-Ce gătești acolo?
-Pulpe de pui la cuptor, crezi că lui Liam îi vor plăcea?
Se uită radiind la mine și eu încremenesc, cu siguranță nu m-a văzut aseară și încă crede că va veni Liam, acum face mâncare pentru o persoană care nici măcar nu vine. Observând că nu zic nimic spune:
-Nu-i plac? Nu-i nimic, voi face altceva.
-Nu, sunt foarte bune.
Mă dezmeticesc într-un final și-i zic, nu știu de ce continui cu minciuna asta, dar pur și simplu nu-mi vine să-i spun că m-am despărțit de el pentru că l-a bătut pe cel de care sunt îndrăgostită.
-Hope, vino să mă ajuși să iau ceva din debara.
O aud pe bunica spunându-mi și ies după ea din bucătărie, sper că m-a chemat pentru a-mi explica de ce nu face mama spume și e așa calmă.
-Ce e cu mama?
-Despre ce vorbești?
Bunica se face că nu înțelege, dar trebuie să aflu, nu mă pot lăsa.
CITEȘTI
Mysterious Love (Luke Hemmings)
FanficO singură privire i-a dat viața peste cap, o singură întâlnire a făcut-o să nu și-l poată scoate din cap și fiecare întâlnire dintre ei o face să fie atrasă de el din ce în ce mai mult.